DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel carburator, Despre nivel maxim

decrvl
post 21 Mar 2005, 20:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Am scris mai demult despre nivelul maxim.Inainte aveam vreo 14 mm deschiderea maxima la plutitor si am intrebat ce importanta are aceasta marime.Am primit tot felul de raspunsuri.Astazi am modificat aceasta dimensiune la, zic eu 13 mm.Inainte cind acceleram aveam fenomenul de dat in nas.Dupa ce am efectuat schimbarea am observat ca la accelerare nu mai exista fenomenul de dat in nas.Deci concluzia este ca si distanta maxima de deschidere a plutitorului este importanta pentru ca inaltimea nivelului de benzina la accelerare conteaza fff mult intrucit nu da voie motorului sa consume toata benzina din camera."PAREREA MEA"
Mentionez ca nivelul minim este de dimensiunea de 7 mm.
Sper sa nu supar moderatorii ca am scris un nou topic despre acelasi subiect.


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 21 Mar 2005, 20:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(decrvl @ 21 Mar 2005, 20:06)
Am scris mai demult despre nivelul maxim.Inainte aveam vreo 14 mm deschiderea maxima la plutitor si am intrebat ce importanta are aceasta marime.Am primit tot felul de raspunsuri.Astazi am modificat aceasta dimensiune la, zic eu 13 mm.Inainte cind acceleram aveam fenomenul de dat in nas.Dupa ce am efectuat schimbarea am observat ca la accelerare nu mai exista fenomenul de dat in nas.Deci concluzia este ca si distanta maxima de deschidere a plutitorului este importanta pentru ca inaltimea nivelului de benzina la accelerare conteaza fff mult intrucit nu da voie motorului sa consume toata benzina din camera."PAREREA MEA"
Mentionez ca nivelul minim este de dimensiunea de 7 mm.
Sper sa nu supar moderatorii ca am scris un nou topic despre acelasi subiect.
*


N-are nici o treaba datul in nas cu inaltimea de 13mm. Diferenta 13-7mm=6mm este ca acel cui poanto sa se deschida complet.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin.catalin
post 2 May 2005, 21:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 05




aveam si eu o problema cu nivelul constant, in sensul ca nu intelegeam la ce foloseste:daca dai nivelul ff mic, ea tot are benzina destula la turatie mare, deci nu e pu acolo doar ca "bufer".Un mecanic mi-a oferit o explicatie care mie pana acum mi s-a parut destul de pertinenta(asta pana o rastoarna cineva cu alta contra-explicatie).Daca nivelul in camera de nivel constant este mare, atunci pe principiul vaselor comunicante creste nivelul benzinei din emulsor.Pare o explicatie ok.Daca aveti ceva de comentat, de rasturnat aceasta ipoteza, ascult.


--------------------
Dacia 1410 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 7 May 2005, 13:11
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




lamuriti-ma si pe mine cu nivelu asta maxim!
nu prea inteleg care e legatura cu nivelu maxim?si ce treaba are el cu acceleratia?
sa inteleg ca ar trebui sa fie cat 2 tigari(de fapt 13mm nu 14mm)...cu capacul de la carburator cu plutitorul in jos?
eu nu prea am dat importanta la chestia asta!

nivelu asta de fapt nu se poate numi nivel maxim,doar deschidere maxima...gresesc?


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 9 May 2005, 19:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




????????? mad.gif


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 10 May 2005, 15:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Deschidere maxima, in principiu daca aceasta distanta este mai mare ai surprize cu plutitorul si cu cuiul pontou, daca ramai fara benzina se deschide prea mult cuiul si poate ramane gripat sau mai rau sa iasa de pe scaun.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 11 May 2005, 11:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




nu prea cred ca are cum sa iasa de pe scaun,daca te referi la boltul ala care prinde plutitorul...pentru ca e prins intre peretii carburatorului...
asa zic eu...


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 11 May 2005, 14:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(ionut232 @ 11 May 2005, 11:12)
nu prea cred ca are cum sa iasa de pe scaun,daca te referi la boltul ala care prinde plutitorul...pentru ca e prins intre peretii carburatorului...
asa zic eu...
*


Nu e vorba de ala. E vorba de cuiul poantou. El iese din scaunul lui si atunci sa vezi consum! wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 15 May 2005, 15:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




QUOTE(AC @ 11 May 2005, 16:27)
Nu e vorba de ala. E vorba de cuiul poantou. El iese din scaunul lui si atunci sa vezi consum!  wacko.gif
*



am inteles.merci
bafta


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 May 2005, 08:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(marin.catalin @ 2 May 2005, 21:17)
[...]Un mecanic mi-a oferit o explicatie care mie pana acum mi s-a parut destul de pertinenta(asta pana o rastoarna cineva cu alta contra-explicatie).Daca nivelul in camera de nivel constant este mare, atunci pe principiul vaselor comunicante creste nivelul benzinei din emulsor.Pare o explicatie ok.Daca aveti ceva de comentat, de rasturnat aceasta ipoteza, ascult.
*



Exact asta se intimpla, creste nivelul in putul emulsorului; cu ocazia asta depresiunea din difuzor necesara "amorsarii" carburatorului principal scade; depresiunile in difuzor ramin aceleasi-->asta se regaseste in consum mare.
De asemenea, si acel "econostat " care e un imbogatitor comandat de depresiune se va amorsa mai repede.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 22:36
Forum Renault