Scoate fum desi cand am luat motorul nu scotea, enervantă treabă
![]() ![]() ![]() |
Scoate fum desi cand am luat motorul nu scotea, enervantă treabă
br17rfg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Specifica ce culoare are fumul sa stim despre ce e vorba ........Daca e negru -amestecul prea bogat.....albastrui - consuma ulei ,segmenti/set dus......alb - garnitura de chiulasa ciupita/arsa.......motorul l-ai cumparat dintr-un centru de dezmembrari sau de la cunoscut ?
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#3
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Este albastrui....l-am cumparat de la Remat,dar omul mi la dat la cheie.cand am fost l-am si ascultat pe masina....am si zis ca l-am pornit pe masina respectiva si atunci nu scotea pic de fum......nici la rece,nici la cald,nici la ralanti si nici cand acceleram......exista posibilitatea sa imi fi bagat benzina in ulei cu toate ca pompa este noua(luata de pe motorul vechi si cumparata acum vreo 2 luni) si de asta sa scoata fumul ala acum....
la inceput cand am dat prima tura cu motorul pus pe masina mea nu a scos deloc....sa se fi dus dracu segmentii asa repede??? |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
AM AVUT SI EU PROBLEMA ASTA TOT DE LA 4000 INCEPEA SA DEA CU FUM DAR PUTEAM SA O DUC SI PANA IN 7000 SI DECI NU MAM STRESAT SA AFLU DE CE SCOATE(CE SI CUM)SI ACU DUPA O LUNA CITIND AICI AM ZIS SA VAD CE FEL DE FUM SCOATE SI NU AM REUSIT SA O FAC SA MAI SCOATA
NU STIU CE A AVUT DAR DACA NU MAI SCOATE E BINE TIND SA CRED K E DIN REGLAJE SAU BENZINA PROASTA ETC This post has been edited by sumi_nos: 29 Sep 2009, 13:05 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
neajiji |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
E terminat motorul, simplu. Daca il iei de la remat ce te asteptai?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
nu cumva sa pape motoru ulei pe la supapele de la chiulasa? asa mi s-a intamplat la vechea berlineza.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
engime |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
daca zici ca miroase uleiul a benzina verifica si membrana la pompa de benzina
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
N'o sa va vina sa credeti ce faceau tiganii acum 10-15 ani la Daciile ce el vindeau in targ, si anume luat 3 banane, le faceau shake si le turnau in motor, mergea bine fara pic de fum, cand mergea omul acasa cu masina, ditamai surpriza a doua zi...nu e o gluma
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#9
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
pe la supape nu papa.......am turnat benzina si nu a curs deloc....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-are treaba. E vorba de GHIDURI. Se scurge uleiul de PE chiulasa pe langa coada supapei, prin ghid, ajunge in camera de ardere, e ars, iese fum pe toba.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
poe |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Ce zice muttley am patit eu prin 1994 cand mi-am cumparat o dacie noua, dupa scurt timp a inceput sa-mi pape ulei, cam 1 litru la 4000 km, am schimbat 2 seturi motor in garantie la dacia service si tot papa ulei cred pe la bujia nr.1 se ancrasa de nu-i mai vedeai electrodul, am schimbat si al treilea set pe barba mea, am schimbat si semeringurile de la supape de care am aflat ca exista mai tarziu, si a continuat sa fumege usor, asa ca am vandut masina de nervi, la un monent dat mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie ghidurile de la supape care pe vremea aia in 1996 nu se gaseau de vanzare si cred ca asta era adevarata cauza
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Daca l-ai cumparat de la Remat e clar .....aceeasi tapa am luat-o si eu de la dezmembrari (doar ca eu l-am mai folosit un an si l-am tinut doar pe aditivi sa nu mai fumigeneze)........
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
poe |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Oricum nu stiam ca cei de la remat mai au ce sa vanda ca doar trebuie sa distruga masinile alea dar se pare ca nu-i asa, traim in Romania si aia castiga ilegal vanzand ce nu-i al lor.
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#15
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(Minel @ 29 Sep 2009, 18:45) ![]() Ai incercat sa o turezi pe loc?Se plafoneaza, face la fel ca in sarcina, intrerupe? Pentru ulei ai putea incerca o frana de motor mai sanatoasa....daca ar scoate fum e ceea ce a zis muttley cu ghidurile.Intr-o frana de motor sanatoasa depresiunea e foarte mare ceea ce ti-ar putea confirma daca ai sau nu ghidurile uzate. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 29 Sep 2009, 19:23 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#16
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Ce am mai facut la ea.....
am schimbat carburatorul(facut nivel,curatat),am schimbat delcoul,am schimbat bujiile apoi i-am dat o cheie....am lasat-o sa se incalzeasca si am accelerat-o de cateva ori.....la prima accelerare am scos destul de mult fum negru compinat cu albastrui apoi la celelalte a inceput sa scoata din ce in ce mai putin......am oprit motorul si apoi l-am pornit iar si iar am accelarato si a mai scos fffff putin fum albastru aproape deloc....(nu am mai dat nici o tura cu ea ca trebuie sa schimb uleiul si oricum dupa ce o sa il schimb o sa imi dau seama mai bine ce si cum)....... acum ce sa fac????sa iau un motorflush dinala,sa pun niste ulei dela la 5 lei litru si apoi sa ii dau drumu sa fac schimbul cu un ulei bun sau sa bag motorina???? |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
eu zic doar sa faci schimbul si atata ......nu e nevoie de motorflush sau alte chestii de genul ........avand in vedere ca esti incert cu eventuala uzura a motorului eu zic sa bagi ulei de 5 lei /L sa vezi mai concret cat de uzat e motorul (chiar daca e slab calitativ acest ulei nu ar trebuii sa-ti scoata fum motorul ) daca motorul e bun da-i uleiul asta jos dupa vreo 200-300 km si astfel se mai curata si interiorul motorului si apoi baga-i un ulei bun .....
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#18
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Cam la asta ma gandeam si eu...sa bag un ulei slab calitativ,sa merg vreo 200-300 de km si apoi sa bag ceva bun
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#19
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Eu as vedea un test de compresie intai...stii tu, ce-i in mana nu- minciuna!
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#20
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Mai o sa vorbesc cu cineva pentru chestia asta........
Dupa ce stiam si eu cum se verifica daca ai compresie am facut....adica scos furtunul ala care intra in capacul de la culbutori si am vazut ca nu iese fum si am scos si joja si nu da ulei nici la ralanti si nici accelerata...... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
jews |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
Salut, intervin si eu, in legatura cu compresia: Cam ce valori tre sa indice manometrul pentru a considera o compresie buna? ma refer la presiunea minima considerata "buna".
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
vam zis ca si mie ami facea asa si acu stiu la turati cand ami scapa compresie in sist de racire si scapa si apa in capul pistoanelor deci erau aburi nu fum=))
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
panter1 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Am auzit pe cineva care baga ulei Petrom si ii scoata fum, consuma, aiurea.. iar dupa ce a bagat un alt ulei a mers bine si n-a mai scos fum asa ca incearca mai bine un aral 20w-40 ca-i mai rezonabil la calitate decat altele mai ieftine
![]() Sau mai poate sa fie ca vechiul proprietar sa fi bagat aditivi gen duralube si sa nu mai scoata fum, iar acum s-a mai uzat acea pelicula si a inceput sa scoata iar. O alta cauza este ca daca ai "ras" chiulasa presiunea pe segmenti a crescut si nu isi mai fac treaba bine daca sunt uzati. Incearca sa schimbi uleiul si filtrul(nu va mai zgarciti la filtre).. si bagi un ulei bun. Daca uleiul miroase a benzina CLAR trebuie sa il schimbi imediat si sa reglezi carburatorul bine sau daca zici ca ai pus alt carburator poate asta e reglat bine. Benzina in uleiajuge cand tragi socul prea mult sau mergi cu el tras mlt la rece sau dai sprituri si nu pornesti masina imediat, atunci intra benzina in cilindri care daca nu apuca sa arda si nu ai pornit se strecoara repede printre segmenti si ajunge in ulei si de acolo.. probleme! Dar in principiu evita sa tragi prea tare socul si sa mergi mult cu el. Benzina in ulei e boala sigura pentru motor.. se va uza rapid This post has been edited by panter1: 7 Oct 2009, 18:23 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#25
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(panter1 @ 7 Oct 2009, 18:11) Am auzit pe cineva care baga ulei Petrom si ii scoata fum, consuma, aiurea.. iar dupa ce a bagat un alt ulei a mers bine si n-a mai scos fum asa ca incearca mai bine un aral 20w-40 ca-i mai rezonabil la calitate decat altele mai ieftine ![]() Sau mai poate sa fie ca vechiul proprietar sa fi bagat aditivi gen duralube si sa nu mai scoata fum, iar acum s-a mai uzat acea pelicula si a inceput sa scoata iar. O alta cauza este ca daca ai "ras" chiulasa presiunea pe segmenti a crescut si nu isi mai fac treaba bine daca sunt uzati. Incearca sa schimbi uleiul si filtrul(nu va mai zgarciti la filtre).. si bagi un ulei bun. Daca uleiul miroase a benzina CLAR trebuie sa il schimbi imediat si sa reglezi carburatorul bine sau daca zici ca ai pus alt carburator poate asta e reglat bine. Benzina in uleiajuge cand tragi socul prea mult sau mergi cu el tras mlt la rece sau dai sprituri si nu pornesti masina imediat, atunci intra benzina in cilindri care daca nu apuca sa arda si nu ai pornit se strecoara repede printre segmenti si ajunge in ulei si de acolo.. probleme! Dar in principiu evita sa tragi prea tare socul si sa mergi mult cu el. Benzina in ulei e boala sigura pentru motor.. se va uza rapid Pai cam ce ai zis tu am si facut si am observat ca la inceput a mai scos in ture mari iar acum dupa 2 saptamani sa zic la fel in ture mari mai scoate dar foarte putin.....maine o sa imi strang chiuloasa(desigur cu cheie dinamometrica) si o sa imi reglez culbutorii..... Ulei am folosit ARAL..... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
XphaN |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 24 September 09 From: Bucuresti, Vitan/Drmul Taberei ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 / Sandero 1.6v
1986 / 2009
- B xXx ACC
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#27
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Pai pe vremea asta iti scoate aburi......
Daca iti scotea si cand era cald=garnitura de chiuloasa dusa |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
neajiji |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
off:depinde si de benzina folosita iarna
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 14:51 |