Probleme presiune ulei motor R5 Alpine
![]() ![]() ![]() |
Probleme presiune ulei motor R5 Alpine
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
|
||
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|||
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
pana acum au vizitat topicul asta 56 persoane si nimeni nu a dat nici un raspuns.Chiar nu stie nimeni cum pot remedia problema?
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#3
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Te-ai gandit sa-ti masori presiunea uleiului cu un manometru calibrat?Ala-ti va spune imediat ce si cum.Alte cauze:sonda defecta,ceas defect......as zice si pompa dar daca zici ca-i noua ma indoiesc sa se fi defectat atat de repede.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
presiunea nu am masurato cu manometru deoarece nu am avut de unde sa iau unul.Sondele le-am schimbat.Am luat sondele de pe motorul vechi care mergeau bine.am ajuns la trei ipoteze: ori e pompa dusa,ori e axa prea uzata, ori lagarle din bloc prea uzate.Am gasit sa cumpar pompa de ulei de R5 GTT pe lobi,mi-a cerut 200 ron pe ea,as vrea sa stiu daca este un pret bun sau e exagera.
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pinionul delcoului in ce stare e? Poate scapi mai ieftin decat sa iei o alta pompa de ulei, daca asta nu facea fata, nu facea nici la pornire mare lucru...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
carmechanic |
![]()
Post
#6
|
![]() Sudez...deci exist ! :) Group: Members Posts: 43 Joined: 5 November 04 From: Cluj - Napoca ![]() |
Nu ne-ai spus nimic despre ce tip de ulei folosesti.........
Pot fi toate piesele noi, pompa buna, ulei bun, etc..........dar de ex. daca blocul motor are ovalizate zonele unde "ruleaza" axul cu came......de geaba are cuzineti noi (bucse noi) , nu vei avea presiune la ulei never-ever......indiferent ce vei face........ This post has been edited by carmechanic: 6 Oct 2009, 08:52 |
--------------------
Dacia
1410
1987 Inteligenta este un lux
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
uleiul pe care il folosesc este elf competition st 15w50.pinionul de sub delcou este nou si nu are uzura.nu am mentionat ca daca motorul sta la 60 grade presiunea sta undeva peste 2.urmatoarea modificare va fi schimbarea blocului, dar sa vad cand am timp sa ma ocup de el.Multumesc pentru sfaturi
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Blocul daca e uzat face o bavura in dreptul primului palier de la axa.
La axa trebuie masurate palierele cu micrometrul. De preferat si la bloc, la primul palier. De Competition ST 15W50 eu n-am auzit ![]() Ce poti face: - schimba uleiul; - masoara presiunea cu manometrul in service. Edit: se pare ca acest tip de ulei exista... ![]() This post has been edited by Muttley: 6 Oct 2009, 14:24 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
motorul o sa il desfac sambata sa vad ce uzura gasesc in el si o sa masor ce a zis Muttley mai sus si postez rezultatele
Edit: Uleiul elf competition 15W50 folosesc de cand am luat masina pe mana si nam avut probleme cu el. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 6 Oct 2009, 16:49 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
dupa cum ziceam acum ceva timp ca am sa desfac motorul si sa verific cotele axei cu came si cotele lagarelor din bloc.Cota din partea distributiei este de 38 mm(masurata cu sublerul,deoarece cu micrometrul nu stiam cum sa masor interiorul)si in partea cu volanta are 39mm(aici am masurat scotand cuzinetul de axa).cotele axei cu came sunt in fisierul de mai jos.Intre timp am cumparat inca o axa cu came care are cotele trecuta in fisierul de mai jos.Si ca sa fiu sigur ca o sa am o presiune buna a uleiului mi-am cumparat si o pompa de ulei de r5GTT pe lobi.
Atasez si cateva poze cu axele cu came.Cea cu pinionul de distributie pe ea a fost in motor iar cealalta a fost cumparata de curand Attached thumbnail(s) DSC1048.jpg ( Size: 802.71k ) Number of downloads: 248 DSC1047.jpg ( Size: 704.98k ) Number of downloads: 262 DSC1053.jpg ( Size: 786.75k ) Number of downloads: 253 DSC1057.jpg ( Size: 751.66k ) Number of downloads: 233 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:42 |