DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme ralanti..., Si altele

boditza
post 4 Oct 2009, 17:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




Am cautat pe forum dar tot nu sunt lamuritce si cum trebuie facut. Sunt nou p forum asa k nu dati cu parul.
Am si io masinutza de vreo 3 saptamani si initial nu tinea relantiul pana nu se incalzea. Am schimbat bujii, ulei, curele, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer si a inceput sa il tina dar acum il tine prea sus. Cand e rece sta relativ ok p la 1000rpm dar de ce se incalzeste creste pana la 1500 rpm si se opreste acolo. cand apas pedala de frana turatia creste p la 1800 rpm cateva secunde apoi flambeaza intre 1200 si 1800rpm (destul de stresant la semafor, zice lumea k ii provoc la liniute tongue.gif). Am curatat(zic eu) si senzolul acela din gatul de admisie cel pe care scrie VDO dar cel din dreptul clapetei nu l-am curatat.
Cand dau drumul la ac turatia sta la 900rpm dar parca trepideaza asa.. ceva nu ii convine. Uleiul miroase a benzina, dar am inteles ca e normal, iar compresie nu prea are deloc, adica imping masina in viteze fara nici un fel de efort.


Cine poate sa ma ajute si pe mine cu niste sfaturi este binevenit, cine are de spus ca mai sunt alte zeci de topicuri sa se abtina ca eu nu le-am gasit.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 4 Oct 2009, 21:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




poi in primul rand pune contactul de 10 ori pe M si ial . apoi pornesti . daca se repeta . vezi garniturile de al corp clapeta. sau sa fie pus bine wink.gif apoi vorbim


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 4 Oct 2009, 21:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




ok.. maine incerc asta si revin cu informatii smile.gif... iar cu garniturile m-ai pierdut tongue.gif. Sper sa se rezolve cateva din problemele de mai sus in legatura cu mersu motorului.. cu compresia mai astept sa mai merg cu el k nu mai fusese pornita de 2 ani cand am luat-o eu.


EDIT:
Am resetat senzorii dar tot asa face numai ca acum turatiile sunt mai joase, in loc de 1500rpm la relanti cald acum sunt 1200rpm... incep sa cred k nu ii mai dau de cap la coaja sad.gif(

This post has been edited by boditza: 5 Oct 2009, 08:53


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Oct 2009, 17:34
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Deoarece nu schimbi sonda lambda !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pician90
post 5 Oct 2009, 20:32
Post #5


fost Membru posesor de JumpJet.


Group: Members
Posts: 667
Joined: 24 May 09
From: Din centrul Ardealului




de unde imi dau seama ca e stricata sonda?


--------------------
ex : dacia super nova 2002
am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 5 Oct 2009, 21:14
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




daca ai curatat senzorul de turatie si in general toti senzorii cu spray de contacte si ce mai trebui, baga un aditiv de benzina pentru motoarele pe injectie in ea, apoi mergi o zi in treaga pe unde ai tu treaba ,turata la minim4000 rotatii. si vezi a doua zi cum merge.

This post has been edited by gcgeorgescu: 5 Oct 2009, 21:15


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 5 Oct 2009, 21:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




am schimbat tot gatul ala de admisie unde este clapeta de acceleratie si merge perfect masinutza... sonda nu trebuie curatata ca am curatat-o wink.gif iar aditiv am bagat deja ca avea rezervorul 3 sferturi plin de 2 ani si nu mai era asa buna benzina smile.gif. singura problema care o mai am este compresia, mentionez ca nu consuma deloc ulei.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Oct 2009, 22:21
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




aditivul e vax daca doresti sa cureti injectoarele se dau jos frumos si se curata vezi cum .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boditza
post 6 Oct 2009, 09:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 8 September 09




QUOTE(djasu82 @ 5 Oct 2009, 22:21)
aditivul e vax daca doresti sa cureti injectoarele se dau jos frumos si se curata vezi cum .
*


nu am bagat pentru curatat injectoare ci pentru a ajuta benzina sa arda mai bine... pt injectoare sa se foloseasca aditiv la alta masina nu la dsn care are rezervor din fier si rugineste.

6 Oct 2009, 20:58:
dupa ce am rezolvat problemele ieri azi au mai aparut inca 2: nu mai intra in viteze, si nici nu mai porneste electroventilatorul decat cand dau drumu la ac. Cu intratul in viteze am rezolvat cat de cat prin aerisire la service dar tot nu intra bine, decat daca ii fac cateva pedale inainte. Ce alte sfaturi imi mai dati??

This post has been edited by boditza: 6 Oct 2009, 20:58


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 17 Oct 2009, 23:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




Sal.
Astazi am pornit masina pentru ca numai era pornita de 2 saptamani si am probleme cu bateria. Masina a pornit normal la prima cheie spre suprinderea mea bateria inca nu sia dat ultimul duh, insa am lasat-o la relanti si dupa vreo 5 min de mers turata undeva intre 1500-2000 rpm (in parcare pe loc), cand am lasat-o la relantii a inceput sa trepideze relantiul a scazut la 500rpm a fost compesat de calc si dus la 800rpm dar cu trepidati ca si cum ar fi mers in 3 pistoane dupa care sia dat duhu, (s-a oprit) si nici nu a vrut sa mai porneasca.
Am pus contactul si l-am luat de 5 ori, pt corpul clapeta, am dat la cheie de vreo 6 ori nimik invarte motorul dar nu porneste (desi bateria e cu probleme motorul se invarte normal rapid nu ca si cum bateria ar fi dusa), cu toate astea nu porneste. Am scos toate bujiile si toate sunt afumate si umede, le-am sters si pus la loc, tot nimik, am lasat masina vreo 3 ore am dat iar la cheie si tot asa invarte dar nu porneste insa acum cand invarte parca invarte tracasat (in 3 timpi), nu am mai insistat sa nu cedeze bateria.
Maine dimineata o sa ii desfac senzorul de turatie insa eu suspectez ca ar fi un injector altfel nu vad de ce a inceput sa mearga tracasat si sa oprit.
Cum pot depista daca am probleme cu injectoarele si in special cu pot depista injectorul cu buba, ma gandeam daca reusesc sa o pornesc iar sa scot cate o fisa si astfel descoper injectorul cu buba. Aveti cumva o alta varianta?
Astept raspuns de la voi.
Multam mult.


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Oct 2009, 09:43
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




In primul rand schimbi bujiile pornesti motorul si vezi cum ruleaza la relantii , trepideaza scoticate o fise de la fiecare injector numai asa iti dai seama daca e de la injectoare , dupa mine cred ca e de la injectoare. Cum iti dai seama daca un injector functioneaza sau nu simplu atunci cand ai scos fisa motorul trepideaza si mai rau lucrand in 2 sau 3 bujii , cupland la loc se opreste din trepidatie . Daca injectorul e infundat sau nu lucreaza cum trebuie nu are nici un efect atunci cand scoti fisa de alimentare din injector.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 18 Oct 2009, 10:00
Post #12


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Benzină este?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 18 Oct 2009, 16:18
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




Sal.
Da benzina este juma de rezervor adik dintrun plin am mers doar 160km.
Problema deja ma supara azi am dat jos senzorul de turatie si l-am curatat era plin de praf as zice ceva in gen noroi uscat. Insa tot asa invarte electromotorul da nu porneste masina.
Daca nu merge un injector dece nu porneste in 3 pistoane.
Masina invarte exact ca si la daciile vechi cand erau inecate. Ma gandesc la motorasul pas cu pas sa nu fi ramas clapeta pe inchis sau la filtrul de benzina sa nu fie infundat si sa nu mai alimenteze motorul. Urmeaza saptamana care vine sa sper ca se incalzeste sa pot sa stau mai mult pe la masina sa desfac mai inati furtunul de benzina sa vad daca pompa respectiv filtrul de benzina functioneaza ok, apoi corpul clapeta si in final ma duc la injectoare pt ca parerea mea daca nu mergea un injector pornea in trei sau in 2 si se oprea dar ea nu porneste. Ce ar putea sa aiba?


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 18 Oct 2009, 16:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




verifica pompa de benzina...


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Oct 2009, 16:29
Post #15


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Scanteie mai primesc bujiile ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 18 Oct 2009, 16:37
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




Pot sa verific pompa de benzina si altfel decat sa scot furtunul de la motor si sa dau la cheie sa vad daca iese benzina pe el sau nu.
Pt scanteie cum sa fac la 1310 era simplu verificai fisa centrala si dupa aia vedeai care nu merge dar aici nu stiu cum sa fac ca plasticul de protectie e destul de lung si nu cred ca se face arc electric pe lungimenea aia ca sa dau fisa undeva la masa, si daca fac chestia asta nu pot afecta in nici un fel calc de bord dand la masa pt ca din cate stiu eu descarcarea e destul de mare.


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 18 Oct 2009, 16:39
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




pompa o verifici cu un manometru ... intre tur si rampa de injectie ... 2.5 tre sa indice cu ia pornita ...

din cate stiu ati da scanteie acolo cand o scoti intre bujie si ia sau motor pe langa bujie .. parca nu era bine sa o distantezi asa mult de bujie sufa in timp ce o scoti ....


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Oct 2009, 16:43
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pentru pompa scoti frutunul din rampa si il intr-o duci intr-o sticla de 2 litri pui contact pe motor si vezi daca se scurge benzina ... trebuie sa vina in avalanse la vreo 3 bari ... decuplezi contactul dupa aceea.
Verificarea bobinei de inductie se poate face cu aparatul de masura sau scoti fisa pe rand de la fiecare piston si in capul fisei montezi o bujie si o lasi sa faca atingere pe caroserie iar altcineva da la demaror din interior. In asa fel verifici fiecare fise daca iti da scanteie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 19 Oct 2009, 05:24
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




OK. Multam fain astept sa se imbuneze nitel vremea sa vad ce descoper primul pas verific daca vine benzina am schimbat acum 2000km filtrul dar nu imi inspira incredere dupa aia verific fisele cu o bujie asa e ok eu ma temeam sa nu impusc fisele daca le vericidirect pe ele la masa dar asa cu o bujie in cap zic ca e ok descarcarea facanduse pe bujie si nu pe capul fisei. Va anunt cu ce rezolv dar acum depind de vremea de afara.


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Oct 2009, 08:01
Post #20


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pompa va fi alimentată doar câteva secunde după ce pui contactul. Apoi e oprită automat dacă motorul nu pornește. N-am înțeles treaba cu avalanșele... Oricum, dacă asculți la assu, nu-i dai de cap...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 19 Oct 2009, 09:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




pui contactul si apoi suntezi releul H din compartiment motor ... merge treaba si asa ... sau cum tiam zis mai sus


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 19 Oct 2009, 10:28
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




Dupa cum v-am zis astept sa vina vreme mai buna si sa sper ca nu cedeaza bateria intre timp. Va tin la curent cu evolutia.

Dupa cum v-am promis cum a manjit un pic soarele pe cer m-am manjit si eu pe maini in motorul pisicutei mele DSN.
Dupa ce am suspectat lipsa benzinei la pornire lucru confirmat de altfel ulterior dar dupa curatarea injectoarelor (lucru pe care oricum vroiam sa il fac odata si odata), am depistat ca nu merge pompa de benzina deci cautat gasit si inlocuit siguranta, remontat rampa de injectie cutie filtru tot si dat la cheie; rezultat masina a pornit in 2 pistoane deci plecat mai departe pe fise pt ca acum stiam ca injectoarele merg deci nu mai intau in discutie. Am scos cate o fisa cate o fisa si descoperit ca 2 si 3 nu merg verificat fisele si bujiile totul era ok a ramas un singur lucru BOBINA de inductie si da ea a fost cauza majora. Era fisurata si rasfisurata daca pot zice asa. O sa pun ceva poze de la intreg filmul parcurs.
P.S. daca doriti detalii suplimentare despre demontaj va stau la dispozitie totul se demonteaza si se remonteaza f usor si deductibil. (Ex dat jos rampa injectie max. 20 pt cineva care nu a mai lucrat)

Attached thumbnail(s)
IMG_7169.JPG ( Size: 280.19k ) Number of downloads: 430
IMG_7172.JPG ( Size: 202.56k ) Number of downloads: 469
IMG_7175.JPG ( Size: 205.18k ) Number of downloads: 466
IMG_7176.JPG ( Size: 209.22k ) Number of downloads: 464
IMG_7177.JPG ( Size: 210.83k ) Number of downloads: 452
IMG_7179.JPG ( Size: 207.62k ) Number of downloads: 151
IMG_7178.JPG ( Size: 212.33k ) Number of downloads: 153


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 31 Oct 2009, 01:43
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




revin si eu cu problema. pornesc larece , nici o probleme, daca opresc imediat si pornesc din nou, porneste greu ,putin tremurand, dar porneste. si a treia si a patra oara la fel.
doar prima oara o ia normal,ce poate sa fie ca nu am mai avut probleme pana acum?
cred ca am dibuit-o, acum vin de afara si m-am gandit sa misc de fisele de la bujii,si am gasit si mufa de la bobina de inductie putin iesita din loc, am apasat si a facut clik.
acum porneste normal si a2 a si a3a oara.
p.s. e un cancer afara si clientii mei nu mai pleaca. (caci sunt inca la munca, mai am o masa, de chirurgi la sprit).
maskatu stie la ce ma refer si puiu si coco blondu,cei care au fost duminica la intalnire.
scuze scrisul dar imie greu de pe pda.

This post has been edited by gcgeorgescu: 31 Oct 2009, 02:19


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pmv_marius
post 10 Nov 2009, 10:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 April 08
From: Bucuresti




Salutare! Cum scap si eu de trepidatia motorului la relanti? Se manifesta prin trepidatii anormale cu intreruperi de cateva zeci de secunde (in care motorul merge ok) dupa care trepideaza iar puternic cateva secunde.
Am schimbat bujii, fise, curatat senzor turatie, injectoare, motoras pas cu pas si clapeta, schimbat garnituri injectoare, schimbat ulei, filtru ulei,filtru aer si benzina, reglat tacheti. Am fost si la tester si degeaba. Am masurat bobina, ce sa-i mai fac? plange.gif plange.gif


--------------------
dacia super nova 2001 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22CMM
post 10 Nov 2009, 12:23
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 21 September 07




Cum ai masurat bobina?
Ai desfacut bobina ai inspectat-o vizual sa nu aibe fisuri.
Incearca cand mai ai intreruperi sa depistezi pe ce piston nu ai compresie.


--------------------
Dacia Super Nova 2003 - PH22CMM
Zboara puiule, zboara...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pmv_marius
post 10 Nov 2009, 12:38
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 April 08
From: Bucuresti




Bobina am masurato pe masina nu am dato jos.
Cu, compresia nu stiu ce sa zic ca mecanicul care a curatat injectoarele si a schimbat garniturile a zis ca ar fi ok.


--------------------
dacia super nova 2001 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 00:51
Forum Renault