pompa ulei, curioasa treaba
![]() ![]() ![]() |
pompa ulei, curioasa treaba
mariusf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 8 July 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
romulus |
![]()
Post
#2
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Simplu. Imprumuta un alt ceas de la cineva, sau du-te in service cu masina sa verifice ei. Eventual adapteaza un manometru si pune-l in locul bulbului
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
Cib |
![]()
Post
#3
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
sau mai intai schimba uleiul. E prea putin vascos ca sa faca presiune
|
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca iti variaza in functie de turatie, e foarte normal.
Cand e rece motorul iar e normal sa nu prea varieze (sta undeva pe la max). Daca e cald motorul sta la relanti cam pe la prima liniuta si in sarcina urca. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mariusf |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 8 July 04 ![]() |
ideea este ca scade sub 1 linie periculos de aproape de zero!
deci cel mai bine ma duc si verific daca este ceasu! multam |
-------------------- |
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
scoate si tu capacul si vezi daca iti arunca ulei la culbutori. Daca ai presiune buna turata putin ar trebui sa iti sara ceva ulei pe gaura aia.
La mine face cam la fel numai ca atuci cand scade e la 0 (ca si cum nu ar fi curent). Dupa ce am schimbat cam tot ce ar putea fi m-am linistit si am zis ca e sonda, ceasul sau un contact prost. |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
razvanmarius |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 05 ![]() |
Variaza ceea ce indica sau joaca acul ca nebunul?
daca variaza dupa un timp e ceva cu presiunea ,cu uleiul.Daca joaca acul necontrolat,intai vezi la traductorul de presiune(sonda)ca,s-ar putea sa faca atingere la masa cablul,daca acesta e ok,atunci ar trebui sa inlocuiesti ceasul. Este problema atunci cand se aprinde si becul simultan cu indicatia de presiune scazuta data de ceas.Cu toate ca sunt in corp comun,sunt indicatoare distincte. |
--------------------
dacia
D.cab,solenza 1.9D
- CL xx yyy B 36 xxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e musai sa fie in corp comun. La mine e in stanga filtrului de ulei sonda de bec, si in dreapta jojei aia de presiune
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
razvanmarius |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 05 ![]() |
Ma refeream la ceas si la bec,acum depinde de tip,ca daciile care nu au din fabrica bord cu ceas(cele mai vechi),si s-a montat acesta de catre proprietar ,automat ca nu au corp comun.
|
--------------------
dacia
D.cab,solenza 1.9D
- CL xx yyy B 36 xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 23:57 |