merge inecata...cred, topic nou...probleme vechi
![]() ![]() ![]() |
merge inecata...cred, topic nou...probleme vechi
Floppy76 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|||
Floppy76 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Mie la relanti imi merge perfect, problema apare cand plec de pe loc...
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Floppy76 ai ambreiajul bun ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Da. Inainte de treaba cu schimbatul jiglerelor, tasnea de pe loc ca o masina pe injectie. Discul si placa sunt aproape noi. Chestia e legata de consum, acolo e buba si nu stiu cine e de vina
This post has been edited by Floppy76: 23 Mar 2005, 23:11 |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#5
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai spus ca avansul e reglat cu aprinderea (presupun ca ai folosit ledul din dotare). Incearca sa modifici avansul atunci cand merge motorul, pentru ca este o diferenta intre cele doua avansuri.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica returul sa nu-ti fie infundat. Eu am avut aceeasi problema, consuma de numa, ca era infundat returu, pocnituri, mers inecat si alte treburi. Plus ca mi s-a dus si pompa de benzina (cred io tot din cauza asta). Baga aer cu pompa si asculta in rezervor. Daca nu se aude nimic atunci e bai.
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Jumatate de problema am rezolvat-o. Cea cu consumul. Am schimbat capacul superior al pompei de benzina, cred ca supapa de retur era infundata. Acum consuma 9.5 - 10 in oras dar ramane problema cu rateurile la rece.
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pt rateuri la rece ai asa:
1. bujii (intra greu in regimul termic) 2. tacheti dereglati |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
inclin sa cred ca ai dreptate. Unul din tacheti bate cam de mult si nu m-am ocupat de el iar in privinta bujiilor oare trebuie sa fac distanta mai mica ? Că atunci cand am montat aprinderea electronica am marit-o la 1.1. Am sa incerc
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Bujii la 0.9 e suficient, producatorul recomanda maxim 1.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
teaser |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 04 ![]() |
Salut. Am urmarit discutia si am vazut ca ati vorbit de jocul la tacheti. Eu nu am facut niciodata jocul asta si se aude rau acolo tacanit. Problema e ca nu stiu care supapa e de admisie si care de evacuare. Va rog sa ma ajutati si pe mine.
In privinta avansului e adevarat, cu aprindere nu mai ei la fel avansul, asta am constatat dupa ce motorul meu nu mergea deloc bine cu avansul reglat ca la carte. |
-------------------- |
|
Slider |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Incepe cu cilindrul 1, cel de linga volanta. Prima supapa este Evacuare - apoi urmeaza : admisie - admisie - evacuare - evacuare - admisie - admisie - evacuare.
This post has been edited by Slider: 31 Mar 2005, 07:15 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
AC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(teaser @ 30 Mar 2005, 21:11) Salut. Am urmarit discutia si am vazut ca ati vorbit de jocul la tacheti. Eu nu am facut niciodata jocul asta si se aude rau acolo tacanit. Problema e ca nu stiu care supapa e de admisie si care de evacuare. Va rog sa ma ajutati si pe mine. In privinta avansului e adevarat, cu aprindere nu mai ei la fel avansul, asta am constatat dupa ce motorul meu nu mergea deloc bine cu avansul reglat ca la carte. 1. vei vedea cu precizie dispunerea supapelor (chiar ai si o schita desenata) daca urmaresti cu atentie topicul REGLARE TACHETI (sau culbutori, nu mai tin minte) PAS CU PAS 2. avansul e la fel indiferent daca esti pe sistemul clasic sau ai aprindere electronica! |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
viulian |
![]()
Post
#14
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema lui Floppy76 o am si eu..
La un moment dat masina a inceput sa se innece cand voiam sa plec tare de pe loc. Daca plecam decent, nici o problema. Enervat ca era s-o patesc de cateva ori, am tabarat pe mecanic. Si omul mi-a pus un gascan cu diametru mai mare. Super! Masina si-a revenit ca prin minune, demaraj bestial, imi revenise chefu sa conduc mai agresiv. DAR, la scurta vreme, am ramas surprins: consum de 16%.. E drept, consumul nu-l facusem de mult - deci e posibil sa fi consumat atata si inainte de schimbare. Am mers ce-am mers asa, dar am pus acum o saptamana inapoi gascanu original, si acum masina da in nas si tremura in orice viteza daca vreau s-o calc putin (asta daca am sub 2500 de rotatii - ceea ce mi se pare aiurea, cu gascanul cu diametru mare putand sa accelerez incepand de pe la 1800 de ture). Si nu conteaza daca motorul e cald sau rece. Plus! -> masina isi revine ca prin minune daca trag putin socul. Merge brici. Daca bac socul inapoi - tre sa ma misc extraordinar de lent cu acceleratia altfel tremura ca toti dracii si/sau se opreste. Consumul nu-l facui dupa ce am pus gascanul subtire, da' nu cred asa ocular sa fi scazut sub 14%. Ultima data am bagat 15L, n-am facut inca 100Km si deja cam clipeste becul la benzina. O sa incerc sa testez returul, sa pun un capac nou de pompa, sa reglez jocul la colbutori, si am sa postez rezultatele... This post has been edited by viulian: 1 Apr 2005, 00:59 |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
teaser |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 04 ![]() |
asta e o problema, si mie mi se intampla de ceva timp, banuiesc ca e vre-un gunoi prin carburator care s-a oprit unde nu trebuie. Oricum astept si eu sa se rezolve singura
![]() |
-------------------- |
|
Floppy76 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Eu am rezolvat problemele multumita forumului.
La mine problema erau intr-adevar bujiile la care distanta era prea mare dar culmea ca motorul a inceput sa faca figuri dupa ce am schimbat jiglerele. Nu stiu care e legatura, dar am micsorat distanta la bujii, si nu mai da rateuri si pleaca de pe loc frumos. Problema cu consumul era supapa de retur din pompă, pe care eu am schimbat-o anul trecut iar acum cand am desfacut pompa am observat ca supapa, adica inelul ala de metal nu mai statea in corpul pompei si se misca. De cand am schimbat capacul e OK So, acest topic se poate inchide si multumesc celor care mi-au raspuns. |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
viulian, poate gascanul tau vechi e problema (infundat, poate sprituieste cu intreruperi) si trebuie sa incerci cu altul normal si nu cu unul mai mare... sau sa maresti putin avansul
This post has been edited by Floppy76: 1 Apr 2005, 20:24 |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:55 |