DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge inecata...cred, topic nou...probleme vechi

Floppy76
post 23 Mar 2005, 22:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Stiu ca s-a mai discutat despre datul in nas si consum marit... nu sariti pe mine. Am citit tot ce s-a spus.

Totusi, imi consuma 16-17, initial am crezut ca e de la jiglere, am cumparat un set nou de Carfill si le-am schimbat. Acum, pe langa consum a inceput sa dea in nas la rece + rateuri care se aud ca niste pocnituri in esapament. Abia plec de pe loc. Trebuie sa o turez foarte fin ca sa pot porni fara sa dea in nas. Cum se incalzeste putin motorul parca merge mai bine.

Asa, gascanul sprituieste bine, aerul e reglat cum scrie la carte, filtrul de aer nu poate fi pentru ca simptomele au aparut numai dupa ce am schimbat jiglerele, vacumuul e ok pentru ca misca platina, am aprindere electronica, avansul e reglat cu ea. M-am gandit la nivelul plutitorului dar e la 7 mm. Cuiul ponto inchide bine, nu scapa nimic. La aer fals am cautat dar n-am gasit nimic

Inca ceva, in setul nou de jiglere, cel cu bila de pe fundul camerei de nivel constant scapa, adică in momentul in care trageam nu inchidea bine. Asa ca l-am pus pe cel vechi inapoi.

Am verificat consumul cu alimentare din sticla.

Nedumeriri:
1. poate acest jigler cu bila sa influenteze consumul chiar daca inchide bine ?
2. mi se ineaca masina cu benzina, de aia merge asa si consuma atata ?
3. de ce da in nas numai la rece ?
4. plutitorul ar trebui sa-l fac la distanta mai mica de 7 mm ca sa nu se mai inece ?

Repet, stiu ca s-a mai discutat dar n-am gasit ceva care sa se potriveasca

Multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 23 Mar 2005, 23:04
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Mie la relanti imi merge perfect, problema apare cand plec de pe loc...


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Mar 2005, 23:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Floppy76 ai ambreiajul bun ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 23 Mar 2005, 23:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Da. Inainte de treaba cu schimbatul jiglerelor, tasnea de pe loc ca o masina pe injectie. Discul si placa sunt aproape noi. Chestia e legata de consum, acolo e buba si nu stiu cine e de vina

This post has been edited by Floppy76: 23 Mar 2005, 23:11


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 24 Mar 2005, 12:00
Post #5


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Ai spus ca avansul e reglat cu aprinderea (presupun ca ai folosit ledul din dotare). Incearca sa modifici avansul atunci cand merge motorul, pentru ca este o diferenta intre cele doua avansuri.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 24 Mar 2005, 21:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Verifica returul sa nu-ti fie infundat. Eu am avut aceeasi problema, consuma de numa, ca era infundat returu, pocnituri, mers inecat si alte treburi. Plus ca mi s-a dus si pompa de benzina (cred io tot din cauza asta). Baga aer cu pompa si asculta in rezervor. Daca nu se aude nimic atunci e bai.


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 30 Mar 2005, 14:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Jumatate de problema am rezolvat-o. Cea cu consumul. Am schimbat capacul superior al pompei de benzina, cred ca supapa de retur era infundata. Acum consuma 9.5 - 10 in oras dar ramane problema cu rateurile la rece.


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 30 Mar 2005, 14:57
Post #8


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pt rateuri la rece ai asa:

1. bujii (intra greu in regimul termic)
2. tacheti dereglati


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 30 Mar 2005, 17:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




inclin sa cred ca ai dreptate. Unul din tacheti bate cam de mult si nu m-am ocupat de el iar in privinta bujiilor oare trebuie sa fac distanta mai mica ? Că atunci cand am montat aprinderea electronica am marit-o la 1.1. Am sa incerc


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 30 Mar 2005, 20:19
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Bujii la 0.9 e suficient, producatorul recomanda maxim 1.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teaser
post 30 Mar 2005, 21:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 August 04




Salut. Am urmarit discutia si am vazut ca ati vorbit de jocul la tacheti. Eu nu am facut niciodata jocul asta si se aude rau acolo tacanit. Problema e ca nu stiu care supapa e de admisie si care de evacuare. Va rog sa ma ajutati si pe mine.
In privinta avansului e adevarat, cu aprindere nu mai ei la fel avansul, asta am constatat dupa ce motorul meu nu mergea deloc bine cu avansul reglat ca la carte.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 31 Mar 2005, 07:14
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Incepe cu cilindrul 1, cel de linga volanta. Prima supapa este Evacuare - apoi urmeaza : admisie - admisie - evacuare - evacuare - admisie - admisie - evacuare.

This post has been edited by Slider: 31 Mar 2005, 07:15


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 31 Mar 2005, 10:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(teaser @ 30 Mar 2005, 21:11)
Salut. Am urmarit discutia si am vazut ca ati vorbit de jocul la tacheti. Eu nu am facut niciodata jocul asta si se aude rau acolo tacanit. Problema e ca nu stiu care supapa e de admisie si care de evacuare. Va rog sa ma ajutati si pe mine.
In privinta avansului e adevarat, cu aprindere nu mai ei la fel avansul, asta am constatat dupa ce motorul meu nu mergea deloc bine cu avansul reglat ca la carte.
*


1. vei vedea cu precizie dispunerea supapelor (chiar ai si o schita desenata) daca urmaresti cu atentie topicul REGLARE TACHETI (sau culbutori, nu mai tin minte) PAS CU PAS
2. avansul e la fel indiferent daca esti pe sistemul clasic sau ai aprindere electronica!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 1 Apr 2005, 00:52
Post #14


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Problema lui Floppy76 o am si eu..

La un moment dat masina a inceput sa se innece cand voiam sa plec tare de pe loc. Daca plecam decent, nici o problema.
Enervat ca era s-o patesc de cateva ori, am tabarat pe mecanic. Si omul mi-a pus un gascan cu diametru mai mare. Super! Masina si-a revenit ca prin minune, demaraj bestial, imi revenise chefu sa conduc mai agresiv. DAR, la scurta vreme, am ramas surprins: consum de 16%.. E drept, consumul nu-l facusem de mult - deci e posibil sa fi consumat atata si inainte de schimbare.

Am mers ce-am mers asa, dar am pus acum o saptamana inapoi gascanu original, si acum masina da in nas si tremura in orice viteza daca vreau s-o calc putin (asta daca am sub 2500 de rotatii - ceea ce mi se pare aiurea, cu gascanul cu diametru mare putand sa accelerez incepand de pe la 1800 de ture).
Si nu conteaza daca motorul e cald sau rece. Plus! -> masina isi revine ca prin minune daca trag putin socul. Merge brici. Daca bac socul inapoi - tre sa ma misc extraordinar de lent cu acceleratia altfel tremura ca toti dracii si/sau se opreste.

Consumul nu-l facui dupa ce am pus gascanul subtire, da' nu cred asa ocular sa fi scazut sub 14%. Ultima data am bagat 15L, n-am facut inca 100Km si deja cam clipeste becul la benzina.

O sa incerc sa testez returul, sa pun un capac nou de pompa, sa reglez jocul la colbutori, si am sa postez rezultatele...

This post has been edited by viulian: 1 Apr 2005, 00:59


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teaser
post 1 Apr 2005, 11:36
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 August 04




asta e o problema, si mie mi se intampla de ceva timp, banuiesc ca e vre-un gunoi prin carburator care s-a oprit unde nu trebuie. Oricum astept si eu sa se rezolve singura mellow.gif daca nu are nimeni o idee mai buna


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 1 Apr 2005, 20:21
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Eu am rezolvat problemele multumita forumului.

La mine problema erau intr-adevar bujiile la care distanta era prea mare dar culmea ca motorul a inceput sa faca figuri dupa ce am schimbat jiglerele. Nu stiu care e legatura, dar am micsorat distanta la bujii, si nu mai da rateuri si pleaca de pe loc frumos.

Problema cu consumul era supapa de retur din pompă, pe care eu am schimbat-o anul trecut iar acum cand am desfacut pompa am observat ca supapa, adica inelul ala de metal nu mai statea in corpul pompei si se misca. De cand am schimbat capacul e OK

So, acest topic se poate inchide si multumesc celor care mi-au raspuns.



--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 1 Apr 2005, 20:23
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




viulian, poate gascanul tau vechi e problema (infundat, poate sprituieste cu intreruperi) si trebuie sa incerci cu altul normal si nu cu unul mai mare... sau sa maresti putin avansul

This post has been edited by Floppy76: 1 Apr 2005, 20:24


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:55
Forum Renault