fantoma, troncaniri puternice
![]() ![]() ![]() |
fantoma, troncaniri puternice
stanciu_scm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Verifica asa:
- piulitele de la amortizoare, sa fie stranse - sus in numar de doua(normala, iar a doua pe post de blocare) - piulitele de la amortizoare, cele de jos de la punte - bucsele care sunt pe la amortizoare sa fie ok - arcurile sa fie pe pozitia lor. - arunca o privire si pe la limitator. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Verifica si bucsele de la bascula , daca bara de torsiune(sau cum so numi) este prinsa bine , prinderea tobei si a tevei .
This post has been edited by CGDBZ: 16 Oct 2009, 13:23 |
--------------------
-
-
-
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Intai scoate tot de prin portbagaj
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
E posibil sa ai talerul slabit de pe puntea spate din cele 4 suruburi. Suruburile de acolo au pas de 1,25 nu e pas normal
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#6
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureºti ![]() |
Cel mai probabil se aude de la repartitor
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Salut ! Ferodourile nu prea au cum troncani ...
Pune masina pe un canal sau mai bine pe rampa , tragi frina de mina si cu maneta pe liber faci balans inainte-inapoi ( ceri ajutorul cuiva , tu stai dedesupt si faci examen vizual , daca pui mina pe cite un element - bara de torsiune , talerele de la roti, brate - poti simti orice joc ce ar putea provoca zgomotul) - cel mai probabil e de la bascula centrala - silentblocurile . ![]() ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cristicipaian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
radeti voi radeti, dar aceiasi problema o am si eu. Cred ca si lui stanciu_scm se aude acea pocnitura doar la primele frane, pe urma nu se mai aude.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
baranga |
![]()
Post
#9
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
talerul face asa;ati mers cu alea 4 suruburi de il tin putin slabe si s-a facut joc;
acuma degeaba il strangeti ca tot va bubui; pe mine m-a chinuit 3 ani aceasta bataie si nu i-am dat de cap pana acu 1 luna cu ocazia schimbarii tobei intermediare. oricum ca sa strangeti alea 4 suruburi ba trebuie presa de rulmenti spate sau presa universala cu 3 gheare. |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#10
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
deci stim ce se intampla, acum asteptam solutii.
@ baranga te referi la talerul din spatele rulmentului de pe puntea spate? Nu vad ce legatura ar avea. |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 17 Oct 2009, 18:03) deci stim ce se intampla, acum asteptam solutii. @ baranga te referi la talerul din spatele rulmentului de pe puntea spate? Nu vad ce legatura ar avea. legatura este una foarte mare pt ca pe el sta SAboti tu cand pui frana saboti strang catre tambur tamburul merge in fata si tinde sa invarta si saboti dupa el deci si talerul si daca are suruburile destranse gaurile sunt deja ovalizate le poti strange cat vrei ca trebe altu taler |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
baranga |
![]()
Post
#13
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 17 Oct 2009, 18:48) legatura este una foarte mare pt ca pe el sta SAboti tu cand pui frana saboti strang catre tambur tamburul merge in fata si tinde sa invarta si saboti dupa el deci si talerul si daca are suruburile destranse gaurile sunt deja ovalizate le poti strange cat vrei ca trebe altu taler exact la asta ma refeream ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
corect, la asta nu m-am gandit. Bine, dar atunci ar pocni si dupa mai multe frane inainte, inapoi, frana si asa mai departe, dar nu suna decat la primele frane dimineata,iar daca nu folosesc frana de mana toata ziu nu mai am treaba.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 16 Oct 2009, 23:41)
... se aude acea pocnitura doar la primele frane, pe urma nu se mai aude. QUOTE(mishujkl @ 17 Oct 2009, 12:50) ...deci stim ce se intampla, acum asteptam solutii. ![]() ![]() deci ...nu stiti , bänuiti cä asta s-ar petrece în cazul masinilor voastre - cel care a început postul @stanciu_scm scria negru pe alb "de cate ori pun frana se aude in spate o bubuitura puternica am verificat ferodourile leam schimbat dar troncaneala persista la franare ce sa fac " !!! adicä NU DOAR LA FRÎNAREA DE DIMINEATÄ NIMENI nu exclude cä s-ar putea sä pocneascä repartitorul la prima frînare - este un element al sistemului de frânare care primeste presiune la actionarea frânei de serviciu si aceastä presiune ar putea misca pistonul-regulator dintr-o eventualä pozitie întepenitä din cauza oxidärii - foarte putin probabil ca tu sä poti auzi aceastä miscare ca un "troncänit" dat fiind faptul cä acest repartitor are o tijä cu resort apäsînd asupra pistonului practic în permanentä ... Dar acest repartitor nu are absolut nici o legäturä cu frâna de ajutor ( asa cä afirmatia " iar daca nu folosesc frana de mana toata ziua nu mai am treaba " te contrazice putin ) Solutia în cazul repartitorului întepenit e schimbarea acestuia cu unul nou - nu se recomandä slefuirea cilindrului , aceastä slefuire ovalizeazä cilindrul cu pierderile aferente de lichid si de sigurantä în exploatare . În cazul vostru e vorba de cablul frânei de mânä întepenit care se elibereazä la apäsarea pedalei prin intermediul pîrghiei atasate la saboti - solutia , schimbarea cablului cu unul nou si de calitate recomandabil ( eu am schimbat o datä garniturile pompei de frînä cu unele de "mäciuca S.R.L." - n-am gäsit originale si era urgent , dar m-am lecuit pentru totdeauna - a doua zi erau deja umflate si mi-au blocat frînele , alti nervi , demontare , schimbare ... ) NU FACETI RABAT LA CALITATE , CEL PUTIN LA SISTEMELE DE SECURITATE - DIRECTIE SI FRÂNARE ! http://instructorautobrasov.blogspot.com/2...01_archive.html Aveti aici o schemä a instalatiei si a repartitorului de frânare , poate nu-i prea clarä imaginea , dar e singura ce-am gäsit si e valabilä si la Dacia chiar dacä-i pe forum de Oltcit . http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=810...k=4149102#81007 Succes si cälätorii färä evenimente nepläcute ! Attached thumbnail(s) SFCI2.jpg ( Size: 18.31k ) Number of downloads: 159 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
mishujkl |
![]()
Post
#16
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
Pe cablu a dat vina si mecanicul meu. L-a schimbat si tot o lae. Talerele, banuiesc ca le vedea daca nu erau in regula.
Ramane de schimbat limitatorul, dar din cate am auzit sunt foarte proaste, chiar si cele de uzina. Un vecin a schimbat 2 intr-o luna. Asa ca nu ma grabesc. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
-Nu te grabi cu schimbatul a orice, numai pentru a elimina ceva care e incert. Repartitorul trasneste la eliberarea franei, nu la apasare. asta nu inseamna ca e defect, ci prost reglat. Blocheaza-l si vezi daca mai face. Talerul, daca are suruburile semistranse, s-au ovalizat putin gaurile(chiar si 2 mm), si la franare tendinta de a roti talerul, scapa putin , rotindu-se catre inainte acei 2mm, producand o lovitura la oprirea in suruburi. Cine il da inapoi, pentru a trasni la urmatoarea franare? Decat o franare la mers inapoi, sau cu frana de mana in rampa, care ar forta talerul spre inapoi.
- Esti sigur ca e pe spate? Pe fata, bascula inferioara, daca are tirantul slab in piulite, la accelerare, cand forteaza inainte, trasneste, ovalizand gaura din "urechea" de pe lonjeron. La franare iar trasneste, pentru ca revine in cealalta extrema a gaurilor. Daca e asa, se poate vedea, cum saiba de la tirant freaca pe urechea de prindere. - Bascula centrala de la puntea de spate, poate sa fi rupt podul , sau undeva pe la ciolane. Cauta cu atentie si nu te pripi, pana gasesti. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Vreau sa intreb initiatorul topicului daca a rezolvat problema, ca eu nu am avut timp nici sa desfac roata macar.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
la mine sia mai revenit singura
mai troncane din cand in cand da nu mai troncane la fiecare franare cum facea pana acuma |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:36 |