Carburator, Reglaj carburator
![]() ![]() ![]() |
Carburator, Reglaj carburator
cipp2005cipp |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut
Demonteaza capacul de la carburator si curata ciocul acela care iese afara din el,prin demontarea surubului.Curata-l cu o litza subtire si sufla apoi dinspre varf ca sa dai mizeria afara.Daca tot desfaci capacul verifica si daca nivelul este bun.Succes |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da, si saibele care tin ciocul nu se refolosesc, daca tot nu rezolvi o baita totala la carburator
vezi si de aer fals |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum sa nu se refoloseasca? Moare daca o demontezi ? Vrajeala! In cel mai rau caz, le inrosesti pe aragaz si le bagi in apa rece, sa le decalesti. Prin strangere sau bataie, cuprul se caleste.
Verifica tot ce tine de circuitul de sprituire, adica ciocul care ti s-a spus mai sus, supapa care-l tine, supapa din camera de nivel poate avea cursa bilei prea mare, sau sa nu inchida, membrana pompei, nivelul, si in final platina sau bobina. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CristyX |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 January 09 ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt thread, imi postez aici problema cu Dacia mea, in vara din cauza consumului prea ridicat m-am hotarat sa schimb jiglerele din carburator si sa imi reglez nivelul deoarece consuma mult (a scazut cu 1L), zis si facut, am schimbat jiglerele, am reglat nivelul ca distanta dintre plutitor si capac sa fie de o tigara, dar de atunci cand pornesc dimineata trebuie sa apas de multe ori pedala de acceleratie inainte de a porni (cam de 10 ori), daca o apas doar de 5 motorul porneste 2sec si se opreste, care ar putea fi problema? Acum ca vine frigul problema se accentueaza, uneori nu porneste din prima nici cu 10 pedale (socul tras la jumatate) si nu as vrea sa imi chinui bateria pe frigul asta dand la automat. Va multumesc anticipat si sper sa gasim o rezolvare.
This post has been edited by CristyX: 17 Oct 2009, 07:34 |
--------------------
Dacia
1310
1989 Break TX 5 viteze
- MM-16-DYA
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
stiu faza cu tinutul in foc, asa faceam cu garn de chiulasa la dnepr, erau de cu, astea-s cam mici, ideea e sa nu le refoloseasca direct, fara sa verifice daca curg
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
pcostica |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
@cristyx-inainte sa pornesti da-i un pic la cama(la pompa de benzina) si trebuie sa porneasca fara pedale doar cu socul.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai incercat cu socul la maxim , fara pedale?
17 Oct 2009, 09:00: dupa ce porneste dai la jumate, impingi cate putin pe masura ce se stabilizeaza, bine ar fi sa nu o turezi pe loc sa se incalzeasca, sa nu pleci cu socul tras This post has been edited by krapcarasu: 17 Oct 2009, 08:00 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
CristyX |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 January 09 ![]() |
Va multumesc baieti pentru raspunsuri, maine dimineata o sa incerc ambele moduri (acuma motorul e deja cald), pompa de benzina a fost schimbata in februarie anul acesta, totusi cama mi se pare cam moale, idei?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 Break TX 5 viteze
- MM-16-DYA
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
Si eu am avut probleme cu a mea,toti "expertii" isi dadeau cu parerea si la service a zis ca platinele sunt destul de uzate.Dupa ce le-am schimbat merge perfect.
|
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
cipp2005cipp |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
QUOTE Salut Demonteaza capacul de la carburator si curata ciocul acela care iese afara din el,prin demontarea surubului.Curata-l cu o litza subtire si sufla apoi dinspre varf ca sa dai mizeria afara.Daca tot desfaci capacul verifica si daca nivelul este bun.Succes Salutare... Probabil cvreti sa aflati ce am facut... Nu s-a rezolvat! Cred ca problema masinii este una psihologica ![]() Daca are cineva o idee... Va multumesc anticipat! 18 Oct 2009, 15:37: Inca o intrebare.. cum verific daca trage aer fals? Si daca trage ce remediu exista? Multumesc! This post has been edited by cipp2005cipp: 18 Oct 2009, 15:37 |
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica totusi ciocul sa fie etans(garn alea mici), sa scoata jet puternic,continuu,gaurelele de progresiune; mai pot fi: pompa sprit, jicl. cu bila, platinile cum a zis cineva
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca ai reglat nivelul prea mic, benzina se evapora intr-o oarecare masura, daca dai pedale , pleaca cu ce spritui in galerie, si pana baga pompa, trebuie sa dai la cheie. Daca dai la coada (pompei)intai, inainte de a porni si pleaca imediat, asa e. Refa nivelul.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cipp2005cipp |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 October 09 ![]() |
V-am spus ca nu prea ma pricep... Cum se regleaza nivelul? Stiu ca are legatura cu butoiasul ala mic din carburator... dar cum trebuie reglat? Va rog... rabdare cu mine
![]() |
--------------------
dacia
1310
1997
- bv06flr
|
|
cricricyuf |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 October 09 ![]() |
7 mm cu tot cu garnitura, masurati sub butoiasi cu capacul in pozitioe verticala
21 Oct 2009, 12:25: 7 mm cu tot cu garnitura, masurati sub butoias cu capacul in pozitie verticala This post has been edited by cricricyuf: 21 Oct 2009, 12:25 |
--------------------
Dacia
1310
1986
- IS-99-TET
|
|
bac. |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Am si eu o intrebare, are vreun defect daca face muci pe la diuza aceea? De ce ii face?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Cica condens, scapi cu un separator de ulei de pe un olcit, asa au multi montat
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
bac. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Si unde se pune acel separator?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nivelul il faci cu un burghiu de 7 mm (s-a mai discutat daca vei cauta).
Faci in felul urmator: desfaci capacul din cele 4 suruburi, scoti tija care duce la clapeta(o sarma care se tine de capac,,,,iese intr-o pozitie) si ramai cu capacul in mana. acuma mai are doar furtunul de alimentare . Il dai jos si pe ala si ramai chiar cu capacul carb in mana. bun. Acuma intorci capacul cu plutitorul (butoiasul) in aer (normal se tine vertical), dar lasa-l intors si baga burgiul de 7mm intre butoias si capac. Daca incape si nu se atinge butoiasul de burghiu (nivel mic), dai burghiul deoparte si apesi usor pe butoias in jos pana cand crezi tu ca ar atinge burghiul. Dupa acesta operatiune bagi iar burghiul si daca se atinge butoiasul de burghiu (dar sa nu staea pe burghiu, doar sa frece un pic de tot, sub 0.5 mm) e bun, ai reglat nivelul. Apoi montezi totul la loc. Bafta. 21 Oct 2009, 18:14: cand apesi de plutitor vezi ca are o cursa moarta de vreo 2-3 mm timp in care se comprima arcul de sub bila cui pontou. nu te rezumi la impins pina se termina curs asta ci apesi mai tare pana se deformeaza un pic lingurita de pe cuiul pontou. This post has been edited by pirvumark: 21 Oct 2009, 18:14 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:47 |