"gaurica" de la vacuum
![]() ![]() ![]() |
"gaurica" de la vacuum
livacana |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
la dacia 1100 parca nu exista acea gaurica. La 1300/1310/1410 sigur exista acea gaurica.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu scapa nimic pe acolo, gaurica e in spatele membranei.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#4
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
nu toate o au. eu am 1310 '99 si n-am nicio gaura.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
capsulele de vacuum (nu toate), au acea gaurica. cele mai multe, daca nu toate fabricate de curand, vin cu acea gaura. nu este nici o problema existenta ei, ca de aia au facut-o astia la fabrica. ea exista acolo pentru a permite mambranei cauciucate sa revina la pozitia initiala, prin eliminarea aerului dintre capsula metalica si membrana propriuzisa. existenta gaurii grabeste procesul de revenire a membranie la pozitie initiala si deci o reactie cat mai buna la marire sau micsorare avans.
cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului. deci explicatia gaurii ar fi eficienta de lucru a avansului vacuumatic. deci e bine sa fie gaura |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
offtopic:explicatii de genu lu pirvumark ar trebui facute sticky sa nu mai caute oamenii aiurea sau sa se dezvolte la nesfarsit o problema.Nota 10 pt explicatie.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#7
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 28 Oct 2009, 12:52) ... . cand de exmplu fortam masina un picut, placand din turatii joase, initial avansul vacuumatic intra in functiune marind avansul, dar daca turatia creste brusc, depasind 2000 rpm, este nevoie ca acel avans sa scada si el rapid deoarece avansul va fi reglat acum centrifugal. daca aerul nu ar iesi rapid, s-ar mentine un avans mare care ar putea dauna motorului. Avansul vacuumatic este maxim la relanti cand depresiunea de sub carburator este maxima. Odata cu deschiderea clapetei de acceleratie, depresiunea scade, iar membrana revine ajutata de arcul capsulei. Pe scurt vacuumul din capsula se descarca prin furtunul pe unde a intrat, in functie de depresiune, nu este nevoie neaparata de acel orificiu. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:04 |