se dezamorseaza
![]() ![]() ![]() |
se dezamorseaza
licrimon2002 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|||
boobybooby23 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
vezi sa nu fie ciupita garnitura de la senzorul de apa de pe filtru
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
mersi de sfat!
Am schimbat-o si ... tot trage aer. Cand conducta e "plina" porneste la "sfert de cheie". Cand trage aer fals..... porneste destul de greu. Hm...Am cumparat filtru "renault" original, de 140 lei. Am sa caut unu de 80 lei si ... sper sa nu mai traga aer fals.... |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
cris06 |
![]()
Post
#4
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Incearca cu un Mann!
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
Mann? scuze nu inteleg
|
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
NYCKO22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 10 May 08 From: bacau ![]() |
a vrut sa zica un filtru de motorina mann !!!! nu renault original
|
--------------------
dacia
solenza clima
2004
- bc-79-lex virusat de masini !!!
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#7
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
nu mai umbla cu schibatul filtrului ca nu are nimic.
o sa-ti mai faca figura asta de cateva ori pana se elimina aerul din instalatie ca sa ramana amorsata. inainte sa pornesti amorseaza pompa de la para aia de cauciuc si in scurt timp va merge ca inainte. |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
crezi tu,daca ti-a prins aer pe instalatie ar trebui sa se elimine repede,daca nu iti pierde pe undeva
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#9
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
cand am schibat filtrul de motorina am avut aceleasi problem , pornea din prima dar lung la cheie.
Pana nu am amorast-o de cateva ori in decurs de o saptamana nu pornea prea bine , dupa care a inceput sa porneasca la sfert si de atunci totul e OK |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
DMP |
![]()
Post
#10
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Pana acum am schimbat filtrul de motorina de 2 ori.
Prima data nu am avut absolut nicio problema. Dupa ce l-au schimbat si au dat la para de amorsare a pornit din prima. A doua oara am avut probleme la pornire inca din service. Dupa ce au montat filtrul si au dat la para nu a vrut sa porneasca. Dupa cateva incercari a pornit. Dupa asta timp de vreo 4-5 porniri a trebuit sa ridic capota si sa folosesc para. Apoi a inceput sa porneasca "la sfert" si asa a ramas pana in prezent. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
pyngi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 November 07 From: Tg-Mures ![]() |
Si para aia are ceva supapa sa nu fie dusa aia.... Nu stiu, dar mi-au spus la service ca unele mai fac figuri din cauza asta. Poate ajuta...
|
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM dCI 85 CP
2008 236.000 km Fara interventii la motor, cutie,ambreiaj. Da vorba unuia: "cu banii astia iti puteai lua si o Masina." (TDI bre)
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
refac circuitul motorinei:
TUR: rezervor-pompita-filtru motorina-pompa de inalta-rampa de inalta-injectoare Retur: rampa retrut injectoare-retur pompa inalta-filtru motorina-rezervor Am inteles de la mecanici ca in filtru de motorina se intalneste motorina adusa de la surplusul injectoare, cu cea de la surplusul din pompa de inalta, cu motorina care vine din rezervor si cu parte din motorina care se va intoarce in rezervor. Am "scurtcircuitat" tot acest circuit, punand 2 furtune (tur retur) intr-un recipient cu motorina. Pe tur nu-mi mai apar bule de aer, dar imi apar pe retur... Poate trage aer fals pompa de inalta pe undeva? Se poate verifica etanseitatea pompei de inalta? Mentionez ca a fost curatita de aprox 1 luna. Nedumerirea mea consta in incertitudinea ca motorina de pe retur (cu bule de aer) este dusa in filtru de unde este absorbita de tur (de unde se si vad bulele de aer. Astfel, daca pompa baga aer va fi imediat absorbit d etur si se dezamorseaza. Daca pornirea se face greu (cand se vede ca e dezamorsata), in rest motorul merge bine, "rotund" nu intrerupe. This post has been edited by licrimon2002: 10 Nov 2009, 20:53 |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
de obicei acele bule is vapori de motorina
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
mersi de opinie!
Dar totusi se dezamorseaza. Ma gandeam sa inserez o valva unisens pe tur,chiar ianinte de pompa. Dar nu stiu daca nu cumva acele bule de aer (vapori de motorina) se vor aduna chiar langa admisia de la turul pompei, caz in care.... tot aer trage. |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu stiu daca nu cumva pompita de amorsare are deja in ea o astfel de supapa unisesns ca altfel nu vad cuy m ar realiza amorsarea manuala in urma inlocuirii filtrului sau a altor interventii , raman la opinia mea initiala , poate conducta este partial infundata sau are un por pe undeva sau o ciupitura pe la vreo cupla sau poate chiar exista supapa unisens in pompita si la tine nu mai etanseaza destul de bine. Operatia cu "fierberea "constatata in alimentarea directa ce ai efectuat-o e normala. Incearca totusi o conducta , eventual daca nu vrei sa o cumperi ia-o de proba de la un prieten f f f bun cu un logan
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
multumesc Eugen.
Am sa vad cum po tverifica cuplele. |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
Am rezolvat. Valva unisens din pompita nu-si mai facea treaba. Am cumparat furtun pt hidrocarburi si pompita cu valva noua si s-a rezolvat. Am aplicat aceata metoda pt ca si cuplele mi-au parut ca la simple miscari "prindeau" aer. Cu coliere peste furtun treaba a mai serioasa.
|
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:27 |