DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dilema, Presiune ulei

Stormy
post 3 Nov 2009, 00:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




Am o nova GT din 97. motor 1.6. De ceva vreme, cel putin asa cred pentru ca nu am observat pana acum cateva zile, presiunea uleiului este foarte ridicata. La relanti sta acul la jumatate, daca accelerez peste 2000rpm sare acul in maxim.
Chestia am observat-o dupa ce mi-am cumparat aprindere senzoriala gortonic, tot de atunci si acul de la baterie se duce mult mai sus. Din putinele mele cunostinte in domeniu nu prea cred ca are legatura una cu alta dar totusi e prea mare coincidenta.
Deci? Ce sa fie oare?


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 6 Nov 2009, 15:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




Ma ajuta cineva cu un raspuns... va rog.


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 6 Nov 2009, 20:13
Post #3


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Pai daca acu de la presiune ulei face asa inseamna ca e ..............perfect.
La baterie cam la fel,doar sa nu treaca de jumatatea zonei albe.Oricum mai bine masori cu un aparat de masura la bornele baterei si asa poti vedea si cat de bine indica acul.


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 6 Nov 2009, 21:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




poate tia crescut relantiul si implicit tensiunea in instalatia masinii deci si acele merg mai mult inclusiv cel de ulei


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stormy
post 7 Nov 2009, 21:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 09




QUOTE(mmi&g @ 6 Nov 2009, 20:13)
Pai daca acu de la presiune ulei face asa inseamna ca e ..............perfect.
La baterie cam la fel,doar sa nu treaca de jumatatea zonei albe.Oricum mai bine masori cu un aparat de masura la bornele baterei si asa poti vedea si cat de bine indica acul.
*


e perefect sa se cresca acul la maxim? /:)

QUOTE(danciusergiu84 @ 6 Nov 2009, 21:17)
poate tia crescut relantiul si implicit tensiunea in instalatia masinii deci si acele merg mai mult inclusiv cel de ulei
*


relantiul e acelasi aprox 800rpm

This post has been edited by Stormy: 7 Nov 2009, 21:39


--------------------
Dacia Logan MCV SL Prestige Plus 0.9 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 9 Nov 2009, 12:35
Post #6


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Profit de ocazie sa nu mai deschid un topic nou.

Am si eu o neclaritate similara: de cind am schimbat uleiul si filtrul (Lubrifin 15W40 / Romcarbon) la relanti presiunea uleiului este la o treime iar la cca 2000 ture urca la doua treimi. De mers merge excelent.

Ceea ce ma ingrijoreaza insa, este ca dupa ce masina sta mai mult, la pornire, cca 2 .. 4 secunde motorul merge cu lampa de avarie presiune ulei aprinsa!! Daca masina sta doar citeva ore, lampa se stinge imediat la pornirea motorului. Ce sa fie? E de rau, poate dauna motorului?

Precizez ca vechile consumabile erau Mobil 20W50 / Romcarbon si circuitul de ungere al rampei de culbutori infundat, iar lampa ceea se stingea imediat la pornirea motorului in orice conditii sad.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Nov 2009, 14:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




pune ulei mai bun, daca e tot asa ar cam trebui schimbata pompa de ulei

din experienta mea un ulei mai scump este mai bun si nu are nevoie de aditivi

temporar s-ar putea sa rezolvi problema cu un aditiv dar si aici e discutabila calitatea si efectul sau efectele secundare

This post has been edited by danciusergiu84: 9 Nov 2009, 14:39


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 10 Nov 2009, 17:21
Post #8


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




QUOTE(elm @ 9 Nov 2009, 12:35)


Precizez ca vechile consumabile erau Mobil 20W50 / Romcarbon si circuitul de ungere al rampei de culbutori infundat, iar lampa ceea se stingea imediat la pornirea motorului in orice conditii  sad.gif
*



Nu e o parere profesionista insa pare ca ai presiune mica la ulei.Probabil ca inante nu ti se aprindea becul pt ca aveai un ulei mai gros (20w50) care la un motor uzat e mai indicat.



--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:53
Forum Renault