indicator benzina
![]() ![]() ![]() |
indicator benzina
livacana |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
Antonish |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 January 09 ![]() |
da e vorba de sonda din rezervor...sunt duse contactele scoate mocheta aia din protbagaj si o sa vezi acolo ca e o sonda cu 2 contacte,curatele si daca tot nu merge schimbo este foarte simplu de schimbat...bafta
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1998
- GR 23 ZFC
|
|
gingasu |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 August 09 ![]() |
nu se merita sa te apuci sa schimbi sonda , mai bine o schimbi vorba lu` Antonish
|
--------------------
Dacia
1310
1984 cu motor de 1300
|
|
tr04www |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
schimb-o si o sa ai o surpriza.si cu aia noua o sa iti arate la fel.k asa sunt concepute, fara senzor.o sarma de care este agatat un plastic.de aia mi-am pus eu gpl
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
livacana |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 ![]() |
aoleau...poi si in cazul de fata ce sa ii fac?
sa o schimb sau nu? ca vad ca sunt pareri impartite pe aici? |
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Curata mai intai contactele, curata si masa de la sonda, si daca tot prost arata, schimb-o.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Pentru nu a mai deschide un nou topic postez si eu aici.
Am o probleme cu acel indicator de benzina. Nu merge tot timpul, doar cand e rece motorul, cand la aeroterma vine aer rece sau caldut. Am verificat cele 2 fire de la sonda, am pus fir cu masa la fiecare-functioneaza perfect asa.Am schimbat si sonda, dar degeaba, am curatat suruburile de la rezervor pt a face masa.Cand se incalzeste motorul si vine aer cald de la aeroterma nu mai functioneaza, ramane la 0. ![]() Care sa fie problema? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
contact prost in bord. Da jos ceasurile si verifica contactele
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Mersi OV
![]() Dar daca incerc cu spray de contacte?E mai usor decat sa dau ceasurile jos |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
pitzu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
ma baieti eu am schimbat sonda noua si cand am pus-o pe aia noua surpriza!!!!!
ERA FULL:)) dar aveam doar 3 l de benzina...asa k am schimbat firele intre ele si acuma imi indica perfect..adik beculetul galben aprins ..... bafta...e posibil la voi sa ramana sonda blocata si in mers isi schimba pozitia.. |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
owydiu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 November 10 ![]() |
QUOTE(livacana @ 3 Nov 2009, 17:50) salut..revin si eu cu o problema de ultima ora! Daca alimentez cam jumatate din rezervor imi spune in bord ca e plin,si daca de exemplu acum imi arata ca e jumatete fix rezervorul pe loc,maine dimineaza tot pe loc imi arata mai putina benzina..aveti idee ce poate fi?multumesc! PAREREA MEA E CA PLUTITORUL ACELA DE LA SONDA E SPART.ASA CA EL AN LOC SA PLUTEASCA SE SCUFUNDA . ANLOCUIESTE PLUTITORUL. E SIMPLU.... ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1987
- vs01nfg
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
eu am gadilat sarma aia de la plutitor si l-am reglat sa arate cat de cat bine! e important sa arate cand se goleste! de exemplu mie imi arata trei sperturi cand am rezervorul jumate! dar cand se goleste arata bine!
goliti si voi rezervorul si reglati sarma de l aplutitor, mai indoiti de ea, puneti benzina si vedeti cand se stinge becul din bord! eu asa am reglat plutitorul! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
La mine imi indica corect-atunci cand indica- Problema e din alta parte, suspectez si eu un contact imperfect, dar nu as da ceasurile jos. Poate am noroc si rezolv cu spray pt contacte
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
nici o idee?
am dat cu spray de contacte dar degeaba ![]() This post has been edited by vdaniel: 2 Dec 2010, 10:14 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Ceasurile se dau greu jos?
Care ai fi pasii? PS--functia "CAUTA" este nefunctionala This post has been edited by vdaniel: 21 Mar 2011, 15:35 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
depinde de tipul de bord
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Problema mea sper ca a fost rezolvata. Am dat aseara jos cochilia de sub volan, am bagat mana pe dedesupt, iar cand atingeam prin spate in dreptul indicatorului de benzina aceata functiona normal. Am gasit apoi o piulita din aia mica putin desfacuta, am insurubat-o cu degetele apoi totul a functionat normal.
Am facut cativa KM in care indicatorul a funtionat bine. Oare am scapat asa ieftin de problema? Din cauza unui mic contact desfacut nu mergea inainte? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
kxz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
QUOTE(owydiu @ 30 Nov 2010, 01:01) PAREREA MEA E CA PLUTITORUL ACELA DE LA SONDA E SPART.ASA CA EL AN LOC SA PLUTEASCA SE SCUFUNDA . ANLOCUIESTE PLUTITORUL. E SIMPLU.... ![]() 1. o fi rezolvat problema de atunci. 2. el zice ca atunci cand e rezervorul pe jumatate, indica in bord rezervor plin. in cazul asta ce are plutitorul? se umple cu heliu? |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
piulitele alea au rol mecanic si electric , tin indicatorul si asigura contactul intre folia de bord si bobinele ceasului
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Mersi bygy.
Deci am scapat de problema? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
DA
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Salut.
Am si eu o problema,si sa nu mai deschid alt topic,postez aici. Mie nu imi merge deloc ceasul de la benzina,nici becul nu se aprinde e ca si cum nu ar fi contactul pus.Asa am luat masina,berlina din 2004. Am scos scutul de la rezervor sa vad daca sant toate mufele la locul lor,totul pare in regula. As putea verifica in vreun fel daca ceasul e bun? Ma gandesc ca daca fac contact intre niste fire (6 parca sant)de la rezervor sant sanse sa misc acul sau sar in aer? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#23
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pe mufa de la rezervor sunt 4 fire 2 groase,rosu,negru=de la pompa de benzina galben si albastru parca sunt pentru sonda de benzina mai subtiri pe astea le poti pune la masa unu este pentru bec altu indica benzina,dar ca sa fii sigur ca nu faci vreo boacana e bine sa le controlezi cu o lampa de control la 12 volti
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Am sa incerc sa vad ce se intampla,daca nu mai auziti de mine e vina lui nikuniku
![]() Sa zicem ca si ceasul si becul sant ok,dupa ce fac proba cu firele,,ce ar trebui atunci sa schimb sa functioneze si cum?! |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#25
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
scoti sonda de benzina care este cu pompa de benzina langa ia si vezi ce are,ca sa fii sigur ca apuci o bucata de sorici si sa dai cu petarde de anu nou
poate are niste fire rupte tu faci proba pe mufa care INTRA in mufa de pe capacu de plastic,daca gresesti cu ceva se arde o banala siguranta de 10 amp,pe contra aripa stanga ,unde sunt releele hai zine maine ce ai facut si daca merge dai o vadra de vin ca tot vin sarbatorile This post has been edited by nikuniku: 14 Nov 2011, 22:57 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Am scos scutul de la rezervor,am gasit firele,am facut contact la masa cu unul din ele (albastru parca) si se aprinde becul.L-am luat de la masa si l-am pus pe celalalt galben dar nu se intampla nimic,nu se misca acul.
Trebuia sa le pun pe amandoua in acelasi timp la masa? |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu pe rind
daca ai un aparat de masura masori pe firele subtiri , dar cu contactul pus trebuie sa ai 12V fata de masa , daca nu ai pe unul din ele trebuie sa verifici circuitul firelor pina la ceasurile din bord si ceasul , bordul , poate fi ceva si pe la ceas in special la la legaturile intre ceas si folia aia de la bord atentie de unde iei masa te poti pacali |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Deci trebuie sa le pun pe rand,nu?
Masa am luat din acelasi loc pentru ambele fire,Unu imi aprinde becul dar celalalt nu face nimic,nu se misca acul. Aparat de masura nu am din pacate ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
a e mai greu fara , era usor daca aveai masurai tensiunea de pe fire , cu bec e mai greu ca nu se aprinde tie acolo iti vine o tensiune prin bobinele ceasului
aici ai o schema simplificata a sondei si a ceasului Attached thumbnail(s) ceas.JPG ( Size: 23.88k ) Number of downloads: 301 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Am gasit aparat de masura si control,am masurat si controlat firele.
Firul care il pun la masa si se aprinde becul are 12,30 si ceva v Celalalt fir 000 Ce e de facut,cred ca se lasa cu dat ceasurile jos ![]() Operatia asta nu am mai facuto,am bord CN4,ala rotunjit. Ceva sfaturi,pareri? |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:01 |