arc spate
![]() ![]() ![]() |
arc spate
mutulica_ionutz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2010
- secret
|
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cu cel de la super nova da, posibil si cu cel de la solenza dar nu stiu sigur.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Onyx |
![]()
Post
#3
|
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
sunt lafel..adica se potrivesc. Difera posibil doar material rezistentza..etc. dar se potrivesc de la un model la altul.
Am eu arcuri fata + spate 50lei/buc 70lei/2arcuri 0726161413 This post has been edited by Onyx: 21 Dec 2009, 19:14 |
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Doar intrebi de potriveala, dar nu spui ce vrei sa faci. Daca ti se pare, sau chiar e joasa de spate, o poti rezolva foarte simplu, spingluind arcurile ce le ai, distantand spirele dinspre capatul de sus , special penultimele 2, rezultand un arc cu mai mult de 4 Cm. lungime. Daca vrei detalii de lucru, si te incumeti, iti povestesc, si-ti pot da si poze cu una astfel lucrata. Are o luna de cand merge cu ea, si n-a cedat deloc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iata cum arata:
Attached thumbnail(s) 241220091319.jpg ( Size: 970.98k ) Number of downloads: 496 241220091320.jpg ( Size: 874.72k ) Number of downloads: 556 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
cum se face? sa inteleg si eu ce vrei sa zici
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce nu intelegi, ce vreau sa zic, sau cum se face? Vreau sa zic, ca, intinzand arcul la cald si recalindu-l, inalti masina cu cat vrei. Penultimele 2 spire de la capatul de sus, le incalzesti pe rand si le departezi, calindu-le imediat, pentru a nu schimba in rau structura. Daca ai facut scoala dupa '90 n-ai nicio sansa. Poate ceva experienta in serviciu, sau daca faci ceva acasa. Si totusi '90 e rapa.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
nu mi se pare o metoda buna
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu-i de ajuns. Exprima-te. Daca-ti spun ca am mers si cu arcuri sudate, crezi? Le-am schimbat preventiv, nu ca se rupsese sudura. Asa ati zis si cand v-am spus de sudarea planetarelor. Metoda e folosita si la productie, iar voi continiuati sa ramaneti incuiati, dupa opiniile "specialistilor " aparuti dupa '90.
26 Dec 2009, 19:14: Materialul de adaos la sudura, ocupa un spatiu de max. 2 mm lungime, ceea ce e imposibil de torsionat si rupe. Daca ar fi pe o lungime de cativa centimetrii, da, se torsioneaza, rupe la oboseala.... Nu-mi dati motive sa va scriu romane, ca-s experimentate de mine, zeci de ani, cu invataturile de pana-n '90. 26 Dec 2009, 19:17: Tare de cap trebuie sa fiti, daca va dau si poze, si nu stiti ce sa vedeti. This post has been edited by PH-06-BOA: 26 Dec 2009, 19:17 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
cum se schimba arcurile pe spate? cum se procedeaza cel mai usor?
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Desfaci amortizorul, de sus ca merge mai sigur, bagi ceva mai lung la punte( o ranga) cu care sa poti apasa mai usor, si va cadea, daca e destul de ridicata pe cric,sa ai spatiu de apasare. La bagat, iti mai trebuie cel putin o mana.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Daca ridic spatele sa stea ambele roti in aer cred ca mi-ar fi mai usor sa schimb arcurile nu? Cred ca merita efortul sa o ridic doar cu cricul pe ceva butuci...
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si daca desfaci intai ambele amortizoare, e si mai usor.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
ok, ms, si an nou fericit tuturor
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
spik1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
QUOTE Nu-i de ajuns. Exprima-te. Daca-ti spun ca am mers si cu arcuri sudate, crezi? Le-am schimbat preventiv, nu ca se rupsese sudura. Asa ati zis si cand v-am spus de sudarea planetarelor. Metoda e folosita si la productie, iar voi continiuati sa ramaneti incuiati, dupa opiniile "specialistilor " aparuti dupa '90. Salut ! Cu ce ai sudat arcul ? Cu electrod si daca da, ce tip de electrod ai folosit ? Daca ai sudat wig/tig ce adaos ai folosit ? Cu samfren sau nu ?...In alta ordine de idei unde as putea gasi arcuri de fata pt. nova gti 2000. S-a rupt cel din stanga, este necesar sa le schimb pe amandoua ? Multumesc !26 Dec 2009, 19:14: Materialul de adaos la sudura, ocupa un spatiu de max. 2 mm lungime, ceea ce e imposibil de torsionat si rupe. Daca ar fi pe o lungime de cativa centimetrii, da, se torsioneaza, rupe la oboseala.... Nu-mi dati motive sa va scriu romane, ca-s experimentate de mine, zeci de ani, cu invataturile de pana-n '90. 26 Dec 2009, 19:17: Tare de cap trebuie sa fiti, daca va dau si poze, si nu stiti ce sa vedeti. 3 Mar 2013, 13:59: Salut ! Il mai rog pe, PH-06-BOA, sa ne explice , exact, cum face la recalirea arcurilor, le scufunda imediat in ulei , sau cum ? Vreau sa le lungesc si eu pe ale mele, stiu cu ce se "mananca", dar nu vreu sa inventez eu roata , odata ce acest lucru s-a intamplat ! ![]() This post has been edited by spik1: 3 Mar 2013, 13:59 |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
spik
ca un sfat ti-as recomanda inlocuirea arcurilor si nu sudarea lor.. daca tot le inlocuiesti, iti recomand sa iti cumperi noi noute si nu obosite.... sh-urile pot fi dupa noroc /bune-rele. sudura arcului rupt nu ti-o recomand deoarece se v-a rupe din alta parte... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
spik1 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
Ai dreptate, ORIJINAL21, am sa cumpar arcuri noi. Pe de alta parte, lucrand intr-un atelier de prelucrari prin aschiere a materialelor (am calificare de strungar si sudor), ma incita faptul ca se poate o "lungire" a arcurilor pe spate, cat despre sudarea lor sunt curios cum a procedat colegul de forum, stiut fiind faptul ca sudarea otelurilor este mai dificila cu cat creste continutul de carbon. Cele bune !
This post has been edited by spik1: 3 Mar 2013, 19:21 |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
s(p)am |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 ![]() |
Cu sudatul arcurilor nu am incercat si sunt sceptic, dar daca BOA spune ca mere, chiar il cred. Fiecare face cum considera.
|
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
spam, eu nu am zis ca nu il cred pe boa, ca poate repune arcurile in circulatie dupa sudura... doar ca ele trebuie sa fie bagate la cuptor si facute la o aceeasi temperatura,si nu cred ca are toata lumea conditiile astea cuptor/sudura/tratament.
spik, daca vrei spatele sa fie mai inalt, bagi inaltatoare pe arcuri(cauciucuri) |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
spik1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
As baga inaltatoare, dar alea din cauciuc faceau urat in curbe ( pe vechea berlina "79
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Degeaba bagi inaltatoare, daca arcul se comprima pana ajunge spira langa spira. O alta solutie abordata de mine, din arcuri de camera de franare de Raba, poti fac epe spate arcuri ceva mai tari, dar vor fi rigide, ceva asemeni tipului sport. Eu am doar pe dreapta spate pus unul, si a ridicat masina de sta perfect, se si comporta corect . Arcul sudat, nu e recomandat, dar faptul ca se rupe din alta parte, asta nu denota ca sudura ar fi fost nereusita sau e nepotrivita. Ca la mine a tinut si sudura si spingluirea, unde trebuie foarte bine sa se cunoasca culoarea la care sa se inroseasca, temperatura uleiului si a mediului (altele facute iarna, au crapat), nu inseamna ca poate reusi oricine, ca si atatea fabrici care le fac diferit, chiar aiurea. Otelul e unul singur prescris pentru ceva, pentru o anume piesa. Ca nu se respecta procesul tehnologic, din nesimtire, necunoastere hotie si economie (pentru ei), e greseala lor, ducand la diferente intre calitatea unora si a altora (producatori).
This post has been edited by PH-06-BOA: 10 May 2013, 18:42 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:07 |