subturata la relanti, subturata la relanti
![]() ![]() ![]() |
subturata la relanti, subturata la relanti
_LAUR_ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 18 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
- DB-06-phf
|
|||
ramsen |
![]()
Post
#2
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
din tot ce ai facut nu trebuia sa faci decit sa cureti corpul clapeta cu mpp-ul...atit trebuia sa faci
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
_LAUR_ |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 18 January 09 ![]() |
asta am facut la inceput dar fara nici o schimbare
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
- DB-06-phf
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
senzorul de turatie l-ai curatat inainte sau dupa aceste operatiuni??????????????incearca si curata-l si pe el.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are treaba senzorul de turatie decat la PORNIRE .
Nu avea treaba canitra de carbon . Aia te ajuta doar la recuperarea vaporilor de benzina , un consum un pic mai mic si cam atat . Motorul trebuie sa mearga perfect si FARA acel sistem de recuperare vapori . Eu nu cred ca iti sta intre 350 si 500 , ci intre 750 si 800 . Uita-te mai cu atentie ca gradatiile pornesc de la 500 RPM . Vezi ca mai este inca un topic cu probleme asemanatoare de oprire a motorului la relanti . ] Cat timp nu iti vibreaza / trepideaza toata masina si emrge rotund nu ai nici o problema . Cand este cald motorul si la mine sta la 750 rpm , dar nici nu il aud , nici nu vibreaza . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
- Senzorul de turatie este citit TOT TIMPUL (ca altfel nu ar sti UCE injectie cand e momentul sa dea injectie, sa dea aprindere etc.)
- Canistra de carbon daca e blocata supapa pe deschis da aer fals => relanti instabil Legat de gradatii, sunt de acord cu marius80_eugen. Nu numeri bine liniutele. Numara-le de la 1000 rpm IN JOS. Uita-te cate liniute sunt de la 2000 RPM in jos si extrapoleaza sub 1000. Relantiul nu sta, pur si simplu, la 350 rpm, oricat te-ai chinui, pe orice masina (inclusiv cu carburatie) Pune o poza cu indicatorul de turatie, sa vedem si noi unde sta relantiul... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
_LAUR_ |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 18 January 09 ![]() |
intr-adevar, masina statea undeva la 750 rpm dar imi indica turometrul aiurea...am fost cu ea la service la renault si am bagat-o la calc.(20 lei spaga si am scapat) si am vz ca statea undeva la 750 rpm...
|
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
- DB-06-phf
|
|
johnny73 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 December 07 ![]() |
Buna. La mine se manifesta relantiul altfel. Uneori cind scot din viteza, relantiul scade la 500 sau chiar mai putin , pentru citeva secunde si apoi se stabileste la 800. De la ce sa fie oare?
|
--------------------
DACIA
Solenza
2003/
|
|
ramsen |
![]()
Post
#9
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
si la tine colegule se manifesta la fel cum am patit-o si eu prin luna iunie...am curatat corpul clapeta si am rezolvat problema...detalii pe mess...nissan_nav74
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:33 |