probleme in mers, de data aceasta...
![]() ![]() ![]() |
probleme in mers, de data aceasta...
adrianadrian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Cand aveam masina pe carburator si pateam asa dadeam avansul o idee mai mic. Daca este prea mare da in nas.. Misca de el si lasa-l intr-o pozitie in care simti ca motorul merge cel mai rotund si cu cat mai putine intreruperi. Iar turatia in timpul reglajului avansului pune-o sa stea la 1000 din surubul de reglare relanti de la carburator. Si vezi aerul sa nu fie nici prea mult nici prea putin, eu il reglam tot asa.. cand reglam avansul,umblam si la carburator ii gaseam o pozitie in care motorul mergea cel mai bine. Sper sa iti fie de folos. Salutare
This post has been edited by panter1: 24 Nov 2009, 12:26 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
la relanti sta beton masina...am sa incerc cu avansu cum zici tu...ms
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
MojoGaby |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 26 March 09 ![]() |
vezi sa nu ai infundat carburatorul....si mie mi-a facut asa si am dus carburatorul la curatat si merge perfect
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1998
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
l-am curatat azi...suflat..tot...nu mai stiu ce sa fac....i-am schimbat platina iar,bujiile is ok,fise schimbate,benzina ii vine,nivel reglat...cand o accelerez mai brusc,da in nas si apoi o ia :|....in vit a 4a pe la 60 km imi danseaza asa si ca sa nu mai danseze tre sa o acc mai tare...nam idee
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
arunca...da nu arunca cum trebe....am schimbat setul de jiglere si inca niste furtumase peacolo si merge bine acum...adik normal cum ar trebui sa mearga...nu mai da in nas
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Salut! Am si eu o problema asemanatoare...dimineata dupa cativa km parcursi 15-20 sa zic...incepe sa imi faca niste suturi foarte urate, trebuie sa calc imediat ambreiaju ca zici de imi arunca motoru de pe masina daca nu. Am incercat sa o tin si asa in suturi, cuplata, sa o calc mai tare, sa o las mai moale...nimic. Pana nu isi face damblaua nu ma lasa...dupa o bucata merge bine...dupa care din nou...Am aerisit carburatoru cu mana(accelerata si mana pe unde trage aer) si nimic. Am curatit carburatoru...l-am desfacut bucati si l-am fiert dupa metoda altui utilizator de pe aici "ciorba de carburator"...a iesit bine. Ce am observat...eu fac naveta cu ea si o iau de dimineatza de pe la 6 jumate. Am obs ca imi face doar dimineatza, cand ma intorc pe la 14-15 nu mai face...Deci carburator curatat, platini schimbate, delcou bun, lulea curatata, bujiile caramizii...eu cred ca mai merg fara probleme...nu stiu ce poate sa aibe, motorul toarce k o pisicutza, asa frumos merge. Imi spunea un mecanic, ca e posibil sa se faca condens in capacul de delcou...Astept o parere si de la voi. Multumesc!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
givraj, ingheata carb
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Ma indoiesc sa inghete carburatorul pe vremea asta. Ce am observat azi, la "gura" filtrului de aer este o clapeta care intr-o pozitie motorul trage aer de afara si in cealalta pozitie trage aer cald din motor prin acel manson. Eu stiu ca era in pozitia sa traga aer de afara, si ca asa e normal, nu stiu cum a ajuns in pozitia inchis, sa traga aer din motor. Ar putea fi asta cauza?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#11
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bogdan90 @ 3 Dec 2009, 22:41) Ma indoiesc sa inghete carburatorul pe vremea asta. Ce am observat azi, la "gura" filtrului de aer este o clapeta care intr-o pozitie motorul trage aer de afara si in cealalta pozitie trage aer cald din motor prin acel manson. Eu stiu ca era in pozitia sa traga aer de afara, si ca asa e normal, nu stiu cum a ajuns in pozitia inchis, sa traga aer din motor. Ar putea fi asta cauza? Cand temperatura este sub 10 grade, se pozitioneaza acea clapeta astfel incat sa traga aer cald dinspre motor. Ai verificat daca duza e la locul ei si daca sta bine pe furtun? |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu te mai indoii ca nu trebuie sa fie sub 0 grade sa inghete, ingheata si la 7 grade datorita principiului venturi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
club12trs, la care duza te referi? Argon, deci ar trebui sa pun carton in fata carburatorului? Azi am mers cu clapeta pe deschis, adica sa traga aer rece si mi-a facut doar un sut dupa vreo 30 km, dar si asta cred ca din cauza ca, clapeta aia la drum se inchide singura. Cand am ajuns la destinatie era mai bn de jumate inchisa. Aveam un stutz acolo care tinea loc si de pana, dar vad ca nu mai e si de asta se inchide clapeta. O sa ii fac alt stutz
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
cum am mai zis...suturile in cazul meu erau de la ciocul ala de papagal sau cum se cheama...schimba-l si vezi dupa...pt sigurantza mai mare cumpara un set de jigloare si pune-le o sa vezi ca merge bine....vezi ca suturi sau intreruperi poate sa dea si de la platina daca nu e reglata corect...mie imi lasase distanta cam mare si la relanti intrerupea...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#15
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
Am trecut si eu prin asa situatie cu prima masina, o Dacia din 89', mergea in suturi, stiu ca mecanicul a schimbat un condensator micut (e prins pe delcou) si de atunci nu am mai avut probleme, de asemenea a inlocuit platina, capacul de la delcou si bujiile.
|
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Mie imi face dupa cativa km...daca era de la ciocu de papagal cred ca imi facea intruna...Azi am pus alta pana la clapeta de aer sa nu se mai inchida, carton in fata carburatorului...o sa vad
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 18:36 |