caderi de tensiune pe contact, sau caderi de tensiune pe bord
![]() ![]() ![]() |
caderi de tensiune pe contact, sau caderi de tensiune pe bord
keddy_net |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- B 455 KDY Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto |
|||
Alexio |
![]()
Post
#2
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Nu prea m-am prins de problema ta... poate e si ora tarzie si nu gandesc... Indicatorul ala da tensiunea de incarcare... aia din releul de incarcare... nu cat ai tu pe baterie...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu ne-ai spus ce turatie avea motorul ca daca era la relanti este normal sa scada
de obicei o cadere de tensiune se masoara pe capetele firului , in cazul tau de la baterie la alternator , si de la alternator la blocul de lumini ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
keddy_net |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 07 From: Bucuresti ![]() |
deci motorul era turat la 2000 rpm si am si o fulie mai mica decat cea normala
valoarea citita de la bornele bateriei cu multi consumatori nu este echivalenta cu valoarea citita din bord cu aceeasi consumatori. valoarea citita din bord este mai mica cu 0.5-1 V caderi de tensiune pe baterie alternator nu sunt, au aceleasi valori blocul de lumini nu stiu ce legatura ar avea pt ca daca aprind doar farurile tensiunea imi este aceeasi si in bord si la baterie, tensiunea este diferita atunci cand pornesc aeroterma dezaburitorul stopurile de marshalier, adica consumatorii contactului |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- B 455 KDY Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto |
|
Gaba |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Ca recomandare , eu am schimbat panoul de sigurante (nu il schimba cu un panou de acelasi tip pt ca o sa rezolvi doar temporar problema ) si am rezolvat problemele de diferente de tensiune , si contactul l-am schmbat cam acum 3 ani . Iti recomand ca aeroterma sa o conectezi prin intermediul unui releu direct la baterie , si sa verifici masa de la releul de incarcare + periile de la alternator.
Cam astea ar fi problemele principale . |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
keddy_net |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 07 From: Bucuresti ![]() |
gaba nu cred ca ai inteles, incarcare la masina am, alternatoru e f. bun am lucrat la el sa fie bun pt ca am un sist audio de 1200W, panoul de sigurante are 1 an si rigletele alea din interiorul panoului sunt aurite, contactul sa fie problema sunt firele prea subtiri? am vazut ca e cam cald mereu contactul ala
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- B 455 KDY Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto |
|
Gaba |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Atunci sunt sanse mari sa fie contactul ... din pacate eu tot de dacie am pus (am inteles ca se poate pune de logan dar nu iti mai blocheaza volanul ) , si iti recomand sa pui relee pe consumatorii mari cu alimentare direct de la baterie , altfel o sa iti distruga contactul (mie un amarit de casetofon 4 x45 si aeroterma mi-au facut praf contactul de 2 ani (in cel original am rupt cheia , si il schimbasem cu 2 ani inainte)
Relee si pe faruri si ai scapat de contacte imperfecte si incalzire excesiva |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
releu pe contact si scapi de probleme.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai daca ai tensiunea de 13,8 pe baterie cu consumatori atunci e ok , daca vrei sa scapi de acele caderi faci asa
cauti un releu care sa reziste la un curent cit mai mare (peste 50A) si il legi asa, sau poti pune doua This post has been edited by bygy007: 28 Nov 2009, 00:13 Attached thumbnail(s) contact.JPG ( Size: 24.72k ) Number of downloads: 196 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
keddy_net |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 07 From: Bucuresti ![]() |
atentie azi cand am oprit motoru am vaz cum iesea asa fum de sub bord si cand dau drumu la aeroterma sau dezaburitor sau amandoua nici nu poti tine degetele pe firele de la contact, de ce?
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- B 455 KDY Alpine cda 9831, DLS MS6A, DLS CA12 Dacia Supernova (zdrang zdrang)
in/sonorizari auto |
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Ai scurt pe undeva , descopera cauza , vezi ce circuit si ce sigurante ai in circuitele respective singurul fir care nu este prin siguranta este firul rosu mai subtire care alimenteaza bobina de inductie si releul de incarcare (asta daca instalatia este in regula)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 09:33 |