DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relanti dci Sandero, frecvente modificari

MariusWsW
post 2 Dec 2009, 11:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Imi pare rau ca postez la sectiunea logan insa daca e neaparat nevoie, rog mutarea topicului la sectiunea Sandero, cu rugamintile de iertare de rigoare! La sandero am gasit numai reglaje faruri etc...


in fine

Am constatat ca pe serpentine si nu numai, unde merg mereu in coloana si o scot din viteza, mergand singura la vale, relanti-ul se modifica, respectiv 850-1000 rpm.

Ceea ce am observat este si faptul ca, indiferent ca misc sau nu volanul sau apas ori nu pedala de frana, relanti-ul se modifica mereu, 850-900-1000, apoi scade si o ia de la inceput.

Pe loc, relanti-ul nu se modifica deloc, indiferent ca misc volanul sau calc frana.
Cum am plecat de pe loc si la 40-50/h o scot din viteza si merge singura pe drept, fluctueaza din nou. Care sa fie problema? Asa face toate dci-urile?


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 2 Dec 2009, 13:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Si la Meganu' meu la fel face dar apreciez ca are + 50 rpm diferenta fata de cea de relanti.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X@by
post 4 Dec 2009, 12:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 8 June 08
From: Tg Mures




Am un Logan din 2008 1.5DCI 70cp remapat si exact asa face si al meu. Mentionez ca si inainte de remapare asa facea. de mers merge foarte bine, la inceput ma enerva chestia asta dar acum nici nu mai bag in seama.


--------------------
DACIA LOGAN/SOLENZA 2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI
GOD IS MY CO-PILOT!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 4 Dec 2009, 18:35
Post #4


bgd


Group: Members
Posts: 3.546
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Nu se merge cu masina la relanti la vale. Sunt primele lectii de la scoala de soferi.(In plus cutia de viteze plange: arborele primar, secundar, turatii diferite, etc, etc, etc-sa le explice un specialist)


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 5 Dec 2009, 05:30
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Am chiulit la prima lectie, m-am dus numai la ultima, si daca nu-mi spuneai tu sa sti ca muream prost.Acum mor linistit. Intrebarea mea era alta, esti offtopic rau, ca si mine acum si sincer nu am auzit smiorcaieli din cutia de viteze si pana acum in 130mii de km cu supernova n-am gasit pic de lacrima pe undeva, si merge brici si acum. Si daca tot nu stii sa explici de ce mai bine taci.


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_t
post 5 Dec 2009, 08:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 19 March 05
From: Radauti, Suceava




bogdanbiciusca are dreptate.

http://www.daciaclub.ro/frana-de-motor-vs-...-t20702-s0.html


numai bine!


--------------------
Dacia Logan 2011, Prestige 1.6 16v - SV-37-TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 5 Dec 2009, 08:59
Post #7


bgd


Group: Members
Posts: 3.546
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Asta este explicatia variatiei relantiului cand mergi cu 60, masina scoasa din viteza, si nu te mai da artist prietene. Explicatia ti-o pot da, poate nu chiar asa usor, dar este vorba de turatia de relanti si cea data de planetarele masinii care transmit in cutia de viteze miscarea rotilor, ma rog etc, etc, m-as chinui sa mai explic in termeni mai populari, dar la un om cu experienta ta s-ar putea sa nu tina. drumuri bune si debreiere placuta. PS> daca nu ai nevoie de sfaturi nu mai scrie pe forum.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
critm
post 5 Dec 2009, 15:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 April 09




raspunsul vine simplu daca ai ridicat capota si ai fi vazut ca exista o curea de antrenare accesorii care antreneaza pompa de la sistemul servo care intra in functie doar cind misti volanul din punctul de zero sau daca este electric atunci cererea de curent de la alternator este mai mare restul adica variatia de turatie o face regulatorul de turatie care nu lasa motorul sa scada sub o valoare bine stabilita si nici sa creasca daca aceesoriile nu mai sunt folosite. Pentru frina este acelasi lucru dar este o pompa de vid sau pompa de la abs.


--------------------
Dacia Logan MCV 2008 1.6i - tmxxcar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 5 Dec 2009, 20:46
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




si atunci de ce cand misc volanul pe loc relantiul nu se modifica? Atunci nu are nevoie de curent? Si incearca sa ma faci sa inteleg de ce la dsn, slz lucrul asta nu se intampla?Astea nu au planetare, cutie de viteze etc, etc etc (ca sa te citez)?

bogdanbiciusca, atata timp cat ambreiajul nu este cuplat nu vad legatura intre mersul in gol si restul. Daca ridici masina pe cric si invarti rotile ti se pare ca opun rezistenta la motor? crede-ma, alta e explicatia si am crezut ca e cineva care stie si altceva afar de ETC ETC ETC


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 5 Dec 2009, 22:13
Post #10


bgd


Group: Members
Posts: 3.546
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




daca ridici masina pe cric sau elevator cu ambele roti si pornesti motorul la relanti vei observa ca rotile se invart, deci este o legatura, renunta la a mai merge debreiat, crede-ma. Explicatia tine deja de cunostinte de mecanica, pe care poate le vei intelege sau nu. Initial si mie mi-a fost greu sa cred, apoi am studiat si asa este.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 8 Dec 2009, 23:53
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




mersi bogdan, de azi voi merge numai cu piciorul pe ambreiaj, in viteza, poate chiar marsarier, inainte cu toata puterea, insa ambreiat. Ce treaba are debreiatul, cum ii zici tu? POate te refereai sa merg cu ea in viteza, aia e altceva, ca debreiat merg si fara sa o bag, infig, cum o fi, na, in viteza...

acu' explica-mi tu cum e treaba cu "ambreietu'" si "debreietu'", ca sa mor de stiu


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 9 Dec 2009, 14:32
Post #12


bgd


Group: Members
Posts: 3.546
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




o mica greseala icon_mrgreen.gif , dar in rest sper ca ai inteles, Drumuri bune, bre!


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:54
Forum Renault