Problema aprindere
![]() ![]() ![]() |
Problema aprindere
schumi_86 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|||
bmf_panzer |
![]()
Post
#2
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
verifica culbutorii ,verifica amestecul carburatorului......reglarea avansului la punct nu iese intotdeauna refal la ureche (lasi masina la ralanti si invarti de delcou pana o sa observi ca o sa-ti creasca turatia si o lasi acolo ) desigur verifica distanta la platina
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Culbutorii i-am reglat ultima oara asta vara,nu prea cred ca ar fii de la ei.
Distanta la platina este corecta,din ce am verificat eu,totusi care este distanta corecta?avand in vedere ca am aprindere electronica. La carburator nu prea am ce regla deoarece este un dublu-corp licienta solex,este reglat la un service specializat cu carburatoare....mersi de sfaturi oricum. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#4
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
din cate stiu carburatoarele solex nu sunt prea rasarite iar daca e cel de nova este unul dintre cele mai proaste carburatoare produse in ue (rateuri in evacuare sunt datorate amestecului slab ...deci pot fi jicloarele devina ....incearca sa-l cureti cu palma ) ...mai verifica rotoru delcoul fisele si bujiile
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Carburatorul nu este cel de Nova,este modelul cu jiglerul de relanti in interior.
Fisele le am ok,sunt siliconice Tesla,totusi am sa le masor sa vad daca apar diferente de valori intre ele,bujiile sunt noi le-am luat acum 4 zile,sunt reglate toate la aceeasi distanta,le-am verificat si sunt la culoare exact cum trebuie. platina este Bosch schimbata acum 2 zile si reglata. La faza cu curatatu te referi sa o turez si sa astup cu palma gaura la carburator? 25 Dec 2009, 19:37: Deci ma dispera,azi am fost plecat putin cu masina si tot asa face ![]() ![]() Sa fie oare de la carburator? ![]() This post has been edited by schumi_86: 25 Dec 2009, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
chiar daca spui ca bujiile sunt noi, poate ai una care nu lucreaza pana nu se incalzeste. am mai intalnit si patit.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Chiar nu-mi poate da nimeni un raspuns concret? Ma dispera.azi dimineata am plecat cu masina si tot asa mi-a facut pana s-a incalzit......nu inteleg de ce atunci cand trag socu nu imi sta turata,se tureaza dar incepe sa scada turatia si se opreste.
Plecarea de pe loc o fac greu,trag socu dar degeaba. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu cred ca-i din aprindere, oricum pe frigu si umezeala asta nu-i complet anormal sa faca asa.Nu stiu cum au carburaoarele astea t-ul. Posibil sa nu lucreze socul.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Ieri am mai reglat aprinderea si acum merge mai bine dar pana la urma problema am depistat-o ca fiind de la carburator.
Socul este functional,se tureaza cand il trag dar cand dau sa plec de pe loc da sa se opreasca. Are idee careva cum se regleaza relantiul sau aerul pe un carburator dublu-corp Solex. am cautat pe forumul Oltcit dar nu am gasit ceva concret. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Revin asupra problemei cu o oarecare rezolvare,azi am reglat carburatorul dar la rece tot asa imi face,mai primesc si cateva rateuri la carburator.
Am reglat avansul si am pus vechile bujii si merge mai bine,pe moment,sa vad cand e rece cum face. Am avut bujiile din poza,am o intrebare,cumva influenteaza faptul ca au electrodul mai in interior fata de cele normale? Bujiile sunt Master si le-am reglat distanta la toate. As dori un raspuns deoarece urmeaza sa plec cu masina dupa revelion la munte si nu vreau sa am probleme,multumesc anticipat! Attached thumbnail(s) PC300257.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 204 PC300256.JPG ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 234 PC300255.JPG ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sa se vada si izolatorul in poze, pune si una cu carb ca nu cred sa fie dublucorp dist la bujii pune 0,8
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am dublucorp pe masina. Uite si cealalte poze cu izolatorul. Tu zici sa maresc distanta,sa fie de 0,8?
Attached thumbnail(s) PC300266.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 223 PC300272.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 205 PC300273.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 80 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sunt ok bujiile, ai spus ca ai aprindere el, 0,8 merge; totusi pune o poza cu carbul, ai pus tu dublucorp?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
corbex |
![]()
Post
#14
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu conteaza ce marca sint bujiile, ci ce caracteristici tehnice au. poti sa pui si Bosch si sa mearga ca dracu' ! Pune Sinterom, intreaba inainte sa le iei pe unul care se pricepe de cod au cele pentru motor de 1.4.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Carburatorul l-am montat si reglat la un servive specializat numai in carburatoare,deci el este reglat cum trebuie pe stand.
O sa mai maresc putin distanta ca este cam mica sau m-i se pare mie? Pozele cu carburatorul.... Sinterom pentru motorul de 1.3 sunt cele 14 NP 18 din cate stiu,14 NP 21 sunt pentru motorul de 1.4. This post has been edited by schumi_86: 30 Dec 2009, 19:39 Attached thumbnail(s) 7.jpeg ( Size: 10.24k ) Number of downloads: 101 default.jpeg ( Size: 9.02k ) Number of downloads: 114 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
regleaza distanta cu lera, totusi prima bujie e cam negricioasa. Motorul ce uzura are?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Este aceeasi bujie in toate pozele numai ca difera lumina.
Motorul are reparatia facuta,setul schimbat si altele in 2003 pe cand avea 105.000km,dupa mi s-a defectat jurnalierul de bord si nu mi-a mai aratat nr.de kilometri dar dupa estimarile mele motorul acum are 150.000 km sigur daca nu chiar mai mult. Stiu ca ar trebuii sa schimb distributia dar acum am lasat-o ca a venit iarna,la primavara vreau sa o schimb,oricum este o hiba ceva de la aprindere ca nu imi facea asa pana sa m-i se impuste platina si sa o schimb. In seara asta la fel mi-a facut pana s-a incalzit tremura si dadea sa mearga in 3,am scos fisele pe rand si totusi mi s-a parut ca bujia nr.4 nu lucreaza cum trebuie adica cand am scos-o nu s-a simtit f.mare diferenta,mie sa nu fie fisa cu toate ca sunt tesla si au doar 1 an. This post has been edited by schumi_86: 30 Dec 2009, 23:51 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#18
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
daca ma limitez la a citi doar postul #1 ...concluzionand ca problemele au aparut imediat si abia(sic!) dupa schimbarea platinei.....luand in cosiderare ca ai reglat bine "avansul'.....incearca si asta:verifica lamela arcuita sa nu aiba momente cand da la masa....si daca spui ca ai "electronica" revino si fa o proba pe clasic(sa nu uiti sa recuplezi condensatorul!!!!!)
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
In sfarsit problema s-a rezolvat
![]() Multumesc celor care si-au dat cu parerea,un An Nou Fericit,La Multi Ani!!!! |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sunt bujii mai reci ( cifra termica mai mare ) ce le-ai avut pe motor..
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 21:38 |