Diferente 1310-nova, mecanica
![]() ![]() ![]() |
Diferente 1310-nova, mecanica
stc_ctln |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e acelasi motor pus la 90 de grade, ce atatea modificari mai vrei sa faci? este si berlina 1.6 injectie din fabrica, cu aceasi pompa de benzina in rezervor ca 1.4.
This post has been edited by argon: 26 Dec 2009, 21:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Acelasi motor stiu si eu,
Motorul l-am montat deja,am mers cu el,se simte diferenta. Interesanta treaba cu 90grade.motorul de 1.4 1310 merge la mai putin, Am constatat ca acul de la apa sta mai sus. Deci ,toba face fata?catalizatorul la fel? Sau ma astept ca in scurt timp sa il infund?sau ma grav cine stie ce,sa se incinga si sa sparga. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() Motorul e întors la 90 de grade, adică Nova are motor amplasat TRANSVERSAL, iar Berlina LONGITUDINAL. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
G I M |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai e si normal sa stea mai sus acul de la apa. Tare faza cu amplasarea motorului
![]() This post has been edited by Neagu Ionut: 27 Dec 2009, 01:35 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca ti l-as fi montat eu azinoapte, l-ai fi recunoscut? Nu. Si-atunci ce mai vrei, de ce-l mai zgandari? Pe nova nu se pun multe de la berlina?Si tu faci calcule la milimetru, mililitru, ca la rachete?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 26 Dec 2009, 22:52) ![]() Motorul e întors la 90 de grade, adică Nova are motor amplasat TRANSVERSAL, iar Berlina LONGITUDINAL. ![]() Acum am vazut si eu ce am zis. eu ma refeream ca motorul de nova pe care il am eu merge la temperatura mai mare decat cel de berlina pe care il aveam. Deci nu ar trebuie sa fie problema cu toba si cu radiatorul da.nu de alta dar nu vreau sa il vad cum firbe vara,cat despre toba la fel,nu vreau sa schimb tobele in fiecare an. cat despre catalizator stiti si voi ca e 7-8mil . |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:07 |