se opreste motorul cind il las la relatiu ...., se opreste motorul cind il las la relatiu ....
![]() ![]() ![]() |
se opreste motorul cind il las la relatiu ...., se opreste motorul cind il las la relatiu ....
GEO_33 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SUPERNOVA
2001
|
|||
sonnic53 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
"mi sa spus ca ar fi senzorul de temperatura ...... ce ziceti ar putea fi senzorul de turatie ? si daca ati putea sa imi spuneti si mie va rog ce rol are senzorul de temperatura" pana la urma care ?
![]() |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
p_alecsu |
![]()
Post
#3
|
![]() Alex Group: Members Posts: 355 Joined: 11 December 09 From: 25 km de Pitesti ![]() |
@GEO_33 asa facea si sn a mea cand mi.a adus-o tatal meu (tractata) de la o firma care avea sa-i dea ceva banuti... Apoi cu ajutorul datelor de pe forum am reusit sa o pun usor usor pe picioare. Deci desfa senzorul de turatie , curata-l bine si da cu spray pt contacte pe mufa senzorului dupa aceea fa aceeasi operatie cu senzorul de temperatura ( cand il desfaci o sa curga putin antigel pe acolo) si dupa aceea vezi rezultatele. Eu asa am rezolvat problema asta . Sper sa reusesti. Bafta.
|
--------------------
Dacia
Supenova
2001 Rapsodie
- AG 10 WSM
|
|
cata82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Nu are nici o legatura senzorul de temperatura cu opritul motorului.
E de la motorasul pas cu pas(regleaza debitul de aer). 3 Jan 2010, 21:31: Am patit-o si eu la fel ca tine,pornea la sfert de cheie si dupa 5 minute incepea sa mearga subturat(400-500 rot/min) apoi se oprea. This post has been edited by cata82: 3 Jan 2010, 21:31 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ba poate avea... Când motorul e rece, dacă senzorul de temperatură e defect, calculatorul nu știe că trebuie să acționeze "șocul", prin acel motoraș pas cu pas. Deci ar putea fi, printre altele, o problemă la unul din senzorii de temperatură (dacă cumva sunt mai mulți) sau la motoraș.
Aș zice mai degrabă că senzorul de turație nu are legătură cu problema ta, pentru că dacă ai fi avut un senzor de turație defect, motorul nu ar fi pornit. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cata82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Dai carcasa filtrului de aer,e pe corpul clapeta acceleratie.
Se poate curata cu WD40,dar nu te tine mai mult de 6 luni,parerea mea e sa-l schimbi(e 60 roni-de SRL). 3 Jan 2010, 21:42: Pentru Cotalin: atunci cum iti explici faptul ca,cand motorul era rece turatia era de 1200 rot/min timp de 2-3 minute se incalzea,mai statea 1-2 pe la 900 de ture apoi se subtura si se oprea,cel putin asa a fost la mine. This post has been edited by cata82: 3 Jan 2010, 21:42 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi una a fost la tine și altă problemă poate fi la el. Nu am exclus varianta ta, dacă citești cu atenție... Iar el nu a spus că ar face precum a ta...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:49 |