DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> calculatorul daciei 1310

sebastian.manoleasa
post 5 Jan 2010, 19:00
Post #1


amator spre mecanic


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 June 09




daca trec motorul daciei mele de pe injectie pe clasic adica cu carburator cu jicloare, poate sa ramana aprinderea electronica de pe calculatorul care functiona pe monopunct? vreau meserie nu pareri


--------------------
dacia 1310 2003 - bt ?? zgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 5 Jan 2010, 20:27
Post #2


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti





Da, dar va trebui sa anulezi si sonda lambda. Mai trebuie sa iti cauti un regulator de presiune, ca sa reduci presiunea de la 1.5 bari la 0.2-0.3 bari.
Dar nu inteleg de ce vrei sa parasesti injectia wacko.gif ?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 6 Jan 2010, 11:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




S- a suparat omu pe corpul cu injectie monopunct.

In special pe fiabilitatea lui.Asai?


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 6 Jan 2010, 11:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Mare greseala. Se poate face si din carburatie - injectie , si din injectie - carburatie. Stiu un tip care a trecut la injectie din cauza pornirii grele. Acum n u stiu daca e mai fiabila cea pe carburator pt ca nu am avut ocazia sa conduc una pe injectie.


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2010, 11:17
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Injecția e mult mai fiabilă. Problema e alta, că dacă se folosesc tot felul de componente SH, și a picat, nu-i mai poți face mare lucru pe marginea șanțului...
La carburație tot timpul trebuie șurubărit, la injecție nu... Așa că treaba cu fiabilitatea e o fabulă...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 6 Jan 2010, 13:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Corect.

This post has been edited by phun: 6 Jan 2010, 13:36


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreigame
post 6 Jan 2010, 19:18
Post #7


Old School Driver


Group: Members
Posts: 621
Joined: 8 April 09
From: Bucuresti




uite meserie...facem schimb de motoare ce zici?1.6 refacut tot recent nici o luna


--------------------
Dacia 1410 Sport 1985 - B-86-GRI
Smoke tires Not drugs...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 7 Jan 2010, 11:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Sa inteleg ca vrei injectie? icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastian.manoleasa
post 8 Jan 2010, 16:45
Post #9


amator spre mecanic


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 June 09




QUOTE(iuliano_smile @ 5 Jan 2010, 20:27)
Da, dar va trebui sa anulezi si sonda lambda. Mai trebuie sa iti cauti un regulator de presiune, ca sa reduci presiunea de la 1.5 bari la 0.2-0.3 bari.
Dar nu inteleg de ce vrei sa parasesti injectia wacko.gif ?
*


renunt la injectie deoarece am luat dacia de o jumate de an si de atunci am dat cred mai bine de jumate valoare pe benzina. Consuma f mult. am curatat toate contactele cu spray si tot degeaba. am luat bujii bosch noi dar degeaba. acum vreo doua zile am pus cu sticla benzina in rezervor adika 3 litri si am dat kilometrajul la zero si cat credeti ca a mers ??? 17 km. dar am pus pe motor pompa de alimentare ca avea pe bloc loc pt pompa si avea capac. a ramas calculatorul ca aprindere dar nustiu cum sa fac sa il scot dar totusi sa raman cu aprinderea electronica? astept pareri. Va multumesc si va urez multi km dar fara probleme ca eu am ramas si in drum din cauza benzinii.

This post has been edited by sebastian.manoleasa: 8 Jan 2010, 16:47


--------------------
dacia 1310 2003 - bt ?? zgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Jan 2010, 16:49
Post #10


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Consumul ăla e foarte imprecis... Oricum, dacă n-ai avea probleme cu mașina, pe injecție ar trebui să fie mai economică decât pe carburație...
Consumul e cu pompa mecanică de pe blocul motor, sau cu cea electrică?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 8 Jan 2010, 17:51
Post #11


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(sebastian.manoleasa @ 8 Jan 2010, 16:45)
renunt la injectie deoarece am luat dacia de o jumate de an si de atunci am dat cred mai bine de jumate valoare pe benzina. Consuma f mult. am curatat toate contactele cu spray si tot degeaba. am luat bujii bosch noi dar degeaba. acum vreo doua zile am pus cu sticla benzina in rezervor adika 3 litri si am dat kilometrajul la zero si cat credeti ca a mers ??? 17 km. dar am pus pe motor pompa de alimentare ca avea pe bloc loc pt pompa si avea capac. a ramas calculatorul ca aprindere dar nustiu cum sa fac sa il scot dar totusi sa raman cu aprinderea electronica? astept pareri. Va multumesc si va urez multi km dar fara probleme ca eu am ramas si in drum din cauza benzinii.
*


Decat sa schimbi tacamul, mai bine cauta problema.
Nu schimba pompa de benzina pentru ca tiam explicat ca nu iti baga suficienta presiune ca sa imprastie injectorul calumea.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 8 Jan 2010, 18:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am avut dacie pe carburator si acum am pe injectie , este diferenta in bine , mai ales acum iarna plus ca este exact cum a spus un coleg , nu trebuie sa surubaresti la ea ca la cele pe carburator.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 9 Jan 2010, 12:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Da...toti cunoscutii mei care au injectie spun ca e foarte buna. Eu am ramas huh.gif cand am vazut cum scoate benzina radmasa.gif faci masa cu o surubelnita si vruuuuuuuuuuuum intr-un minut scoate 2 litrii smile.gif) . Bine nu spun ca d'aia ar fi buna. Dar numai e ca pompa de benzina mecanica , care are acum un debit bun si maine numai baga. Injectia are acelas debit, porneste bine, consuma la fel. Dezavantajul ar fi ca nu o repari unde te lasa...


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Jan 2010, 12:09
Post #14


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Debitul pompei electrice e pe la 60-70 litri pe oră parcă... Atenție, această cantitate e în mare parte recircuată prin retur, în motor intră o cantitate infimă... Mă cam îndoiesc că o pompă mecanică clasică are acest debit și mai ales presiunea necesară...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 9 Jan 2010, 12:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Injectia este mult mai buna. Am avut pe carburatie si acu pe injectie. In 75 de mii de km nu am schimbat decat pompa de benzina. In rest consumabile de origine la timp si ulei bun si cam atat. La consum este f bine. iarna haleste cam 11% si vara in jur de 9%, asta in mod urban (deci ca la carburatie). Extraurban consuma 6% daca merg cu 110 km/h (pinioane de fuga pe tr 5-a). Deci nu vad dezavantaje. Mai bine mergi la un service bun sa ti-o repare, poate fi ceva gen sonda lambda care costa 20 ron si rezolvi problema cu consumul exagerat. Asa o sa faci terci pe acolo si tot nu o sa mearga bine.

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 9 Jan 2010, 12:16


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Jan 2010, 17:17
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de unde ai tu sonda lambda cu 20 de roni?am intrebat aici la reorezentanta si era 150 de roni.


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 9 Jan 2010, 23:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




De la dezmembrari..de unde crezi tongue.gif


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:28
Forum Renault