Probleme nova posedata :|, nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Probleme nova posedata :|, nu porneste
budu_vl |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- VL XX ETI Power is nothing without control
|
|||
adită |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa nu mai investesti nimic in ea daca tot o dai!
|
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu fie din contact problema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Tocmai ce a zis...prima oara am crezut ca este contactul de vina .. am cumparat unul nou acceiasi chestie ...
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
budu_vl |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 December 09 ![]() |
Problema a fost rezolvata .. am fost cu ea la un service chipurile ar fi fost o fisa de vina :| dar eu fisele le avem cumparate noi ... fise noi intrerupte numai in romania se putea intampla ... sau nu stiu ca inca nu am vb cu omul care l-am trimis cu ea la service ca eu am fost la scoala .. in fine problema a fost rezolvata multumesc oricum !
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- VL XX ETI Power is nothing without control
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-a fost rezolvata. Du-o la manastire.
Daca a umblat numai la fise, chiar nu a fost rezolvata, ca e de vina electromotorul. In momentul cand a prins turatie, se comporta ca generator, si tine starterul inclemat. Pentru rezolvare cu adevarat, da-l jos, taie tresa de legatura , cea de tabla de alama, care e intre capatul de iesire al bobinei starterului(solenoid) si borna de cupru de la care pleaca intrarea in stator. O tai mai de aproape de borna de cupru, ca ce ramane pe capatul infasurarii starterului, sa o poti rolui putin, pentru a prinde un fir mai gros (2,5), ca-ntr-un papuc, iar capatul celalalt, il legi direct la masa. Ideea e, ca starterul sa fie dat direct la masa, sa nu mai treaca prin infasurarea motorului. Asa vei avea si o cuplare mai ferma, mai sigura, bendixul intai va intra in coroana, si dupa aceea incepe rotire (nu ca inainte cand intra in coroana rotindu-se, mai ales daca frana de langa platoul cu carbuni nu tine bine). Faceti asta, si n-o sa fiti dezamagiti. O sa spuneti ca n-au fost prosti , cand l-au facut asa. Daca vreti bine, daca nu, ramaneti totdeauna supusii ideilor invechite, si celor din servis-uri care schimba fisa, cand masina trage dreapta. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
budu_vl |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 December 09 ![]() |
tocmai ce vroiam sa spun ca .. problema nu a fost rezolvata
![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- VL XX ETI Power is nothing without control
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca invarte bine, fa-i ce-am zis eu daca ai inteles ideea. Din cshema care am desenat-o, tai unde-i linia rosie, si adaugi firul verde. Daca urmaresti momentul cand electromotorul e invartit de volanta, devine generator si prin cele doua bobine inseriate de aceasta data (cand dai la cheie sunt in paralel), automentine inclemat, chiar de vei lua contactul. Cine are alta explicatie, rog s-o ataseze, dar eu am modificat nenumarate, cu rezultate sigure.
12 Jan 2010, 21:20: Schema electrica a electromotorului 12 Jan 2010, 21:29: Asta-i schema cat de cat. This post has been edited by PH-06-BOA: 12 Jan 2010, 21:29 Attached thumbnail(s) schema_electrica_a_electromotorului.JPG ( Size: 11.85k ) Number of downloads: 430 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
budu_vl |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 December 09 ![]() |
Deci crede-ma ca acum 40 de minute am venit de la masina .. si am zis sa incerc sa o mai pornesc inainte sa schimb electromotorul .. incerc pe gaz .. nimic .. dau pe benzina imi da cateva rateuri puternice si o ia :| am ramas perplex. Nu o mai inteleg nimic .. sper sa ma tina asa pana o dau la rabla .. merci oricum de sfaturi ... sper ca maine sa nu intru iarasi si sa spun ca din nou nu mi-a pornit ...
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- VL XX ETI Power is nothing without control
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Notează orele când pornește, și pornești numai atunci .
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
budu_vl dami si mie idiu tau pe PM
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
budu_vl |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 December 09 ![]() |
nu pot sa dau PM id`ul este bull underscore dog underscore vl
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- VL XX ETI Power is nothing without control
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:15 |