DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina blestemata, nu sta la relanti

gybbam
post 11 Jan 2010, 15:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 November 07




Am nova din 99 carburator 1.4, aprindere tranzistorizata si imi face o groaza de probleme: nu sta la relanti. Am fost la un mecanic a reglat-o a achimbat bujiile(al doilea set intr-o saptamana) mi-a masurat compresia si pe 2 pistoane era buna dar pe doua mai slabuta. A zis ca nu e chiar asa de mare beleaua. Mi-a schimbat uleiu care de fapt era apa (si el schimbat cu o luna in urma), am plecat fericit ca a reglat-o si mergea frumos. Dupa vreo 30 de km iar nu a mai vrut sa stea la relanti(in loc de aproape 100 scadea sub 500 si se oprea, dar tragea in viteze). A reglat avans, carburator, culbutori, tot ce se poate. Problema e oare de la cele 2 pistoane care au compresia slabita sau zicea el ca poate sa fie de la carburator ca trebuie marit nivelul la plutitor. Va intreb ca nu prea am incredere in mecanicu asta si nu as vrea sa dau banii de geaba sa fac motorul(dupa ce am schimbat uleiul a incepu sa mearga motorul mai rotund). Precizez ca mi-a schimbat carburatorul ca a zis ca e mai bun asta a lui si nu mi-a luat bani pe asta care mi l-o dat el.
Uleiul din inainte era un castrol exact nu stiu, mecanicul nu stiu ce ulei mi-a pus ca nu am vazut ambalajul.
explicatia care a avut-o a fost ca a intrat benzina in baie de asta era asa uleiu

This post has been edited by Ov: 20 Jan 2010, 10:16


--------------------
dacia nova gt dacia nova 1999 carburatie - nt-03-vyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Jan 2010, 15:39
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce ulei era înainte în mașină și ce ulei e acum? Asta înainte de a da vina pe mașină...

-------------------

L.E.: Castrol făcut apă? radmasa.gif Sigur era Castrol? Cumpărat de unde? Cât a costat?

Înainte de a trage concluzia că mașina e blestemată, ar trebui revizuit modul de întreținere al acesteia... Zic și eu... Că dacă nu știm ce băgăm în ea, mergem pe încredere față de mecanici, etc, rezultatele sunt... blestemate...

This post has been edited by C a t a l i n: 11 Jan 2010, 15:54


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 11 Jan 2010, 17:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




calm prietene....calm...nu dispera....nu ai spus dac mecanicul tau constatand ca intra benzina in ulei ti-a schimbat membrana la pompa de benzina[ai grija ca poti cala motorul sau mai rau lua foc ohmy.gif ]...cu relantiul e mai simplu:verifica si curata jiglerul de relanti[sau scoate capacul carburatorului si da cu spray dinacela special de curatat carb].....mai este posibil sa ai apa in benzina sau capac delcou fisurat.........ia si verifica tot ce tine de carb. si aprindere si o sa-i dai de cap........bafta


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 12 Jan 2010, 20:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Scoate-i furtunul de racord intre capacul de la culbutori (epurator), si carburator, ca baga vapori de apa in carburator, si produce jivraj. Adica ingheata carburatorul, chiar daca ai pata calda.La cat e de umeda atmosfera afara, e de asteptat. Carburatorul ti l-a schimbat, ca poate era mai bun al tau, si nu l-a dus capul sa schimbe pompa de benzina, sau doar membranele, si maine uleiul va fi iar apa.Nici tu n-ai stiut ce sa-i ceri, si a facut ce-a vrut cu tine. Motorul n-are nimic daca sunt doi mai slabuti, nu e de la ei. Scaderea compresiei la doi cilindrii, doar micsoreaza putin din performante (demaraj, consum), si atunci cand va ancrasa bujiile de va deveni sacaitor, te pregatesti de cel putin segmentare.
Dar , daca mergi la mecanici, de ce ne mai intrebi pe noi?Mai poti repara ceva? Da. Tot ce-a facut ala, in afara de banii cheltuiti. Ieri am luat masina unui meserias declarat in zona lui, sa-i fac ceva ce nu era de el. N-avea frana (era sa intru intr-un Opel), mergea in trei si patina ambreiajul. P-acolo sustine ca e incantat de cum merge masina. La unul d-esta te-oi fi dus si tu.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gybbam
post 13 Jan 2010, 11:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 November 07




pompa de benzina e noua, carburatorul cica e mai bun ca al meu si e curatat si din zisele mecanicului nu ar trebui sa-mi faca prob, jigleorul de relanti suflat, rassuflat curatat cu o sarmulita, degeaba. dak maresc relantiul din surubu ala de benzina, merge cam 20-30 de km si iar face fig. aprinderea e buna, bobina masurata, fisele aproape noi din alea siliconate, capac delco nou, delcoul avea un joc da i-a schimbat mecanicu axul ala care vine sub el(care are dinti si pe ext si pe int), furtunul ala care iese din motor si se leaga la carb e dat intr-o parte sub masina, pata calda o aveam drept distantier ca am pus carb de 1.4 da mi-o pus un furtun si la pus la carburator.
in mers nu-mi face figuri, trage bine nu scoate fum(adik nu mult)
cum pot sa reglez plutitorul sa am mai multa benzina in carburator?
Multumesc anticipat pt sugesti si poate o sa o rezolv eu.

This post has been edited by gybbam: 14 Jan 2010, 09:41


--------------------
dacia nova gt dacia nova 1999 carburatie - nt-03-vyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:40
Forum Renault