Nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste
Radu.C |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|||
interlagos89 |
![]()
Post
#2
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
daca mai incerci sa o pornesti in halul asta si o mai tragi mult s-ar putea sa isi dea drumul DE TOT.odata ce a pornit,apoi invarte dar nu are forta sa porneasca e clar ca nu e electromotorul de vina.Incearca sa pui bateria pe redresor si verifica daca iti incarca alternatorul.
LE:de curiozitate,cum ai procedat cand ai vrut sa o pornesti trasa? This post has been edited by interlagos89: 16 Jan 2010, 13:11 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
Am bagat-o intr-a doua, ambreiaj calcat, am ridicat brusc piciorul si-am incercat cateva sprituri pe acceleratie, dar ioc
|
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#4
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
La motoarele pe injectie nu se dau sprituri de nici un fel,parerea mea ca nici piciorul nu trebuie luat brusc dar ma rog,incearca sa eviti pornirea prin tragere/impingere.Alternatorul l-ai verificat daca incarca?
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
Nu ma pricep n-am idee cum... nici la piese nu prea sunt artist. cred ca cel mai indicat in cazul asta e ori sa chem un mecanic s-o vada, ori s-o duc pana la un service sa se uite cineva specializat la ea...
|
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#6
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Te pot ajuta eu cu un nr.de tel al unui mecanic care sa vina upa program la tine.esti din Bucuresti?(In caz ca vrei sa ii dai tu de cap:incarca bateria,verifica alternatorul sa nu fie un papuc iesit,mi s-a intamplat si mie chestia asta.multa bafta)
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
da sunt din bucuresti, stau undeva pe turda langa podul grant. azi a zis ca incearca sa vina un amic pana ala mine se pricepe el la mecanica. daca nu-i dam de cap, apelez la tine, multumesc frumos!
|
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
Am fost cu ea la un electrician (bun in alternatoare / electromotoare).
Alternatorul facea un scurt, ma rog, l-a reparat el sa nu mai faca scurtul ala si sa nu mai iasa fum, dar chipurile alterantorul e busit. A pus bateria pe redresor, are curent in ea, dar de nici o culoare n-o ia la cheie. (el zice ca ar putea fi dus computerul de bord ca la incercarea cu clestii s-au inversat cablurile, n persoane mi-au zis ca n-are cum sa se duca asa repede...) 1. Ce ar putea sa aiba? (desi are curent, bateria e incarcata se chinuie sa porneasca, electromotorul invarte, dar n-o ia) 2. Unde gasesc / cat costa un alternator bun de solenza? |
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.581 Joined: 16 April 09 ![]() |
salut,
daca zici ca locuiesti pe turda (eu pen ceahlau) incearca aici: http://baterii-auto.ro/ e un baiat de nota 10. am luat bateria de la el. m-a adus cu masina lui, am montat bateria, a verificat-o. |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
vladut88 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
daca zici ca invarte fa urmatoareler chestii
-verifica benzina -schimba bujiile -curata senzorul de turatie -curata cam toate mufele care le vezi pe la motor dale cu sprei de contacte |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
- bh 10 twa
2004 1994 I hate BMW
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 19 Jan 2010, 22:08) daca zici ca invarte fa urmatoareler chestii -verifica benzina -schimba bujiile -curata senzorul de turatie -curata cam toate mufele care le vezi pe la motor dale cu sprei de contacte pai le-as face cu drag, numai ca zau daca am habar ce si cum... caut s-o duc/tractez la un service, sa-si bata capul oamenii de acolo cu ea, ca in ultimele zile mai multe griji imi aduce decat sa-mi usureze viata ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
cine te a invatat pe tine sa pornesti solenza impinsa?asta e masina pe injectie,nu caruta.ce crezi ca a patit benzina ta in 8 luni?schimba bujiile,verifica fise si bobina,vezi daca vine benzina...
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
- B-xx-xxx
.
|
|
Radu.C |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 10 ![]() |
QUOTE(rratzoiusexos @ 19 Jan 2010, 23:28) cine te a invatat pe tine sa pornesti solenza impinsa?asta e masina pe injectie,nu caruta.ce crezi ca a patit benzina ta in 8 luni?schimba bujiile,verifica fise si bobina,vezi daca vine benzina... cum am pus bateria noua pe ea (sambata trecuta) a pornit fara sa scrasneasca, si 3 zile a mers ca unsa. deci daca ar fi fost probleme de bujii / fise / bobine benzina whatever cred ca n-ar fi trebuit sa porneasca atunci, ci dadea rateuri. dar a pornit, si 3 zile la rand n-am avut probleme, a mers. ideea e ca si-atunci am observat un fum de la alternator, dar n-am bagat de seama. electricianul mi-a zis ca era parlit deci a pornit fiindca era curent in baterie, dar alternatorul chipurile nu incarca. am mai avut in trecut probleme cu bateria, si-o impingeam 5 metri si pornea, deci nu neg sfatul tau, dar a pornit atunci. problema pe care nu mi-o explic e de ce dupa ce-a murit bateria de tot cand am uitat pozitiile aprinse, nu mai vrea sa porneasca deloc, desi bateria mi-a incarcat-o cineva full... singura explicatie poate fi cu benzina, desi indicatorul functioneaza si nu s-a aprins deloc... |
--------------------
Dacia
Solenza
- DB-12-KIU
1994
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#14
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Este posibil să fie și vina cleștilor și să nu fi crâcnit nimic cleștii (adică încins, topit etc.) pt. că bateria receptoare era descărcată. Degeaba zic 5000 de oameni că nu are cum să se... uneori se și-ntr-o secundă.
Părerea mea e să asculți dacă intră pompa de benzină-n presiune la pornire (bâzâitul acela la 1/2 contact), să inspectezi vizual compartimentul motor (mufe etc.) și dacă totul e OK, să verifici siguranțele una câte una cu un multimetru, nu vizual, iar dacă și alea-s bune să mergi cu mașina la un service să vezi ce zic băieții de acolo. Dar mergi undeva unde să nu te trezești dup'aia cu alte planetare pe mașină... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
solenzaxjg |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 21 August 09 ![]() |
Auzi tu ai citit vreo data cartea tehnica de la masina asa din intamplare si in primul rand scrie ca nu PORNESTE TRASA SAU IMPINSA apai tu dc te-ai legat sa o pornesti asa si cu fumul vezi ca ai incalzit firele de numa de so ars izolatia de pe ele numa mai da atata la automat ca bulesti si electromotorul si ti-ai dat foc la palarie dupaia.Dute la un service si acolo iti zice si poate o pune pe tester si acolo iti zice sigur ce are asa ca tu alegi.Ori uitate pe la fire ca poate ai scurt asa o patit varumio cu o dacia 1300 avea un fir dezizolat si tot ii descaraca bateria asa ca uitate atent .BAFTA
|
--------------------
dacia
solenza
- CJ 07 JBY
2004 confort EU SI VISINIA MEA
|
|
Parsifal87 |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 November 08 ![]() |
Ca sa nu mai incep un nou topic am sa spun si eu problema pe care o am tot aici:
luni seara plec de la servici pe la 22.30 masina porneste fara nici o problema si mnerge unsa marti pe la 13.30 dau sa pornesc masina dar nu mai porneste:invartea dar nu pornea azi ajung aksa pe la 11 si incep sa o caut de bube:scot conducta de la tur de benzina si observ ca benzina venea deci nu era asta problema;dau jos bujiile care erau vraza si le schimb cu unele noi dar tot nu porneste(invarte de rupe dar nu porneste) verific bujiile daca dau scanteie si e ok(scanteie alb-albastruie) mentionez ca in momentul in care am scos furtunul de benzina si am dat cheie cu el scos(sa vad daca imi bag benzina) mai mai ca ar fi pornit efectiv nu imi mai vine nici o idee despre ce ar putea sa aiba;am incalzit zona flitrului de aer si a injectoarelor cu o aeroterma dar degeaba mentioneaz ca mi-a mai facut o data asa inainte de craciun(knd a fost ger) dar pe 26 cand a fost mai cald a pornit(atunci credeam ca am dop de gheata dar se pare ca m-am inselat) va rog sa ma ajutati!!!!!!!!!! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(rratzoiusexos @ 20 Jan 2010, 00:28) cine te a invatat pe tine sa pornesti solenza impinsa?asta e masina pe injectie,nu caruta.ce crezi ca a patit benzina ta in 8 luni?schimba bujiile,verifica fise si bobina,vezi daca vine benzina... Orice masina indiferent ca e pe injectie sau carb porneste impinsa daca bateria nu are capacitate sa alimenteze electromotorul implicit sa puna in miscare motorul. Se porneste foarte usor cuplang cutia de viteza in treapta 2... si spre surprinderea ta nu se da absolut nimic peste cap ... nu mai asculta aberati e la destui mecanici . Nu esti convins faci rost de sonda soft si un laptop si vei vedea ca nu se inregistreaza nici o avarie. Cu siguranta tu daca ramai in camp acolo vei ingheta fara sa nu cunosti unele chesti pe care alti ti le-au imprimat . Am pornit masini impinse mult mai sofisticate decat o amarata de slz . Parsifal87 ai verificat si tu presiunea in rampa , debitul s-ar putea sa-ti faca pompa probleme ( presiunea in rampa se verifica cu un manometru si cu ajutorul unui T-ul ) sau chiar injectoarele ... apropo ai verificat toate fisele sa dea scanteie dand la eletromotor ... Daca scanteieste , presiune in rampa ai 2,5-3 bari atunci ramene injectoarele sar parea sa aiba jeg pe orifici si trebuiesc desfundate. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
eu nu zic ca nu porneste daca o impingi.zic ca si in cartea ei scrie sa nu o pornesti asa.totusi aprinderea e diferita fata de carburatie...unde merge s o impingi pana ii ies ochii
20 Jan 2010, 19:16: si pentru ca am vazut a ai scris in post ul anterior...am si eu o problema...imi consuma destul de mult ,mai ales in oras,dar si la drum lung unde nu prea mai scade sub 7l.nu conduc sportiv si consumabilele sunt schimbate...de la ce a putea fi?UNDE AS putea curata injectoarele in bucuresti la un pret rezonabil,sau daca are rost sa pun adeziv ....ce sa mai fac si ce sa mai verific.?treaba asta cu cosumul mai ridicat e din vara.pana atunci imi consuma rezonabil This post has been edited by rratzoiusexos: 20 Jan 2010, 19:16 |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
- B-xx-xxx
.
|
|
Parsifal87 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 November 08 ![]() |
am verificat toate bujiile sa dea scanteie deci nu aste este problema.......pentru verificare preidune in rampa trebuie sa ma duc in service sau pot sa verific si eu aksa?ca masina o am in curte si nu am cum sa o misc.unde se pot curata injectoarele in bacau?cat costa un injecotr nou?e normal ca la 84000 km sa se duca injectoarele?
si apropo se poate ca chestia asta sa se intample deodata?adik am ajuns aksa seara si dimineata nu a mai vrut sa porneasca...............asta ma bazaie cel mai mult!!!!!!!!!! This post has been edited by Parsifal87: 20 Jan 2010, 22:31 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
moustache |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 20 Jan 2010, 19:05) Orice masina indiferent ca e pe injectie sau carb porneste impinsa daca bateria nu are capacitate sa alimenteze electromotorul implicit sa puna in miscare motorul. Se porneste foarte usor cuplang cutia de viteza in treapta 2... si spre surprinderea ta nu se da absolut nimic peste cap ... nu mai asculta aberati e la destui mecanici . Nu esti convins faci rost de sonda soft si un laptop si vei vedea ca nu se inregistreaza nici o avarie. Asa e, nici daca se rupe cureaua de distributie, se indoaie supape si sa zicem ca se sparge si un piston nu se inregistreaza nicio avarie. Dar cu ce te-ar incalzi asta? |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
i96nds |
![]()
Post
#21
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai curatat senzorul de turatie ? E foarte simplu de curatat - iti ia 5 minute. Ai ceva sanse sa fie de aici... Incearca ! Sper ca nu ai dereglat altceva in timpul manevrelor tale....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(moustache @ 21 Jan 2010, 01:15) Asa e, nici daca se rupe cureaua de distributie, se indoaie supape si sa zicem ca se sparge si un piston nu se inregistreaza nicio avarie. Dar cu ce te-ar incalzi asta? Cu ce m-ar incalzi simplu sa plec la drum nu sa stua ca prost in mijlocul autostrazi si sa nu am ce sa-i fac se vede ca tu nu ai avut asemenea probleme . Daca s-adus distributia fiecare om isi da seama ca motorul s-a oprit si i se rupe vena dar asta nu inseamna ca se rupe cureaua daca pornesti motorul impingand masina. Ca sa inteleaga multi cu curatatul senzorului de turatie : senzorul e realizat dintr-o mica bobinuta cu un magnet permanent care pe suprafata sa se depune pilitura iar cu timpul acea pilitura prosteste senzorul si nu mai citeste corect volanta implicit turatia si asa nu o sa dea scanteie de loc si nu porneste motorul . De curatat se curata cu un spray degresant si cu o carpa se sterge iar in locasul unde se cupleaza mufa se da cu un spray decontact electric pentru a inlatura apa sarea care au rol de a impiedica sa se realizeze un contact ferm implicit transferul de semnal . This post has been edited by djasu82: 23 Jan 2010, 16:42 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Zapacitu` |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 7 February 10 ![]() |
Verifica si vezi daca iti incarca alternatorul,dar parerea mea este sa te duci la un electrician de meserie k te pune sa pui un consumator in functiune pe urma te pune sa-l opresti te pune sa turezi motorul,asa si eu pot sa-ti verific daca incarca dar iti zic porneste motorul accelereaza la 2000rot/min si gata incarca.
Si curata si tu senzorul de turatie...bafta |
--------------------
Dacia Super Nova
Confort
- b-67xxx
2002 confort
|
|
mircea.filip |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 January 10 ![]() |
"luni seara plec de la servici pe la 22.30 masina porneste fara nici o problema si mnerge unsa
marti pe la 13.30 dau sa pornesc masina dar nu mai porneste:invartea dar nu pornea azi ajung aksa pe la 11 si incep sa o caut de bube:scot conducta de la tur de benzina si observ ca benzina venea deci nu era asta problema;dau jos bujiile care erau vraza si le schimb cu unele noi dar tot nu porneste(invarte de rupe dar nu porneste) verific bujiile daca dau scanteie si e ok(scanteie alb-albastruie)" Ai rezolvat ? si eu sunt in aceiași situație . Te rog spune-mi daca ai rezolvat problema de la solenza ta |
--------------------
Dacia
Logan
- B 29 JIV
2005
|
|
marcelbanu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru începător Group: Members Posts: 76 Joined: 14 April 12 From: Deva ![]() |
Dacia Solenza Clima 2003.
30.000 km la bord. Distrtibiție schimbată. Schimbat: set bujii (Champion), ulei (Castrol, Magnatec), filtru ulei, filtru aer. Rezervor plin, (am citit mai sus...). Senzor turație curat... Demarorul învîrte „într-o veselie”... Am avut un dispozitiv pentru înregistrare parametrii de funcționare, iar la „citirea” lui toate bulinele erau verzi, totul în ordine, dar dimineața, pornirea la rece se face abia la a II-a sau a III-a cheie. Pornirea la cald se face foarte ușor, fără niciun fel de rateu... This post has been edited by marcelbanu: 19 May 2012, 09:11 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- HD95LEU
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 13:00 |