DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> moare motorul in mers

ovidiual3x
post 25 Jan 2010, 00:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 21 June 09
From: pe langa Petroșani...




Buna seara la toata lumea, astazi m-am gandit si eu sa mai dezmortesc masina pentru ca sta de o saptamana, toate bune,a mers ok dar pana la un punct.De ce zic ,pentru ca la o usoara franare si nu numai , imi moare motorul in mers, daca apuc sa mai apas acceleratia porneste fara sa mai fiu nevoit sa invart de cheie (iar daca sunt nevoit sa invart de cheie porneste foarte greu:(, invarte parca in gol), la fel se intampla si cand vreau sa incetinesc foarte mult ,sa zic pana la 10km/h.
O alta problema e legata de consum ,am impresia ca daciuca mea consuma cam mult:(, spun asta pentru ca azi cand am pornit-o acul imi indica un pic mai mult decat ultima casuta ,cea cand intri pe rezerva .Am mers la benzinarie am bagat 7l si jumatate iar acul nu crescuse foarte mult .Apoi m-am plimbat 35-36 de km in total , ajuns acasa ma uit iar la indicator si acul imi indica putin mai mult decat aveam pana sa bag benzina.Cu precizarea ca nu am mers chiar numai batraneste , am mers si un pic mai sportiv cu ea.Acum intrebarea mea e ,cum vi se pare voua ?pentru ca eu cred ca consuma totusi cam mult, dar cum nu am multa experienta cu dacia voi stiti mai bine daca e un consum in parametrii normali sau nu:(.
Daca va suna cunoscut acest comportament si aveti placerea sa imi oferiti niste sfaturi va sunt recunoscator.
O seara buna tuturor!
PS : Se poate ca problema cu muritul motorului sa fie si din cauza delcoului ,sa se fi miscat singur ?( ca am tot incercat sa evit si numeroasele gropi, dar de unele nu am scapat...)intreb asta deoarece masina nici la relantii nu prea mai sta in momentul de fata:(.

This post has been edited by ovidiual3x: 25 Jan 2010, 10:15


--------------------
dacia 1310tx 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 25 Jan 2010, 17:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




te pricepi cat de putin?
1.scoate pe rand fisele din capul bujiilor.....lucreaza toate?
2.demonteaza bujiile si vezi ce culoare au
3.vacumaticul lucreaza
4.sufla "jiglerul" de relanti
5.socul "bagat" la capat...clapeta e complet deschisa?
6.filtrul este curat?...meri cateva sute de metrii fara el
7.platina"curata" ?
8.prezenta carbune in capac delco
9.capac delco integru?
10.stare fise
11.returul desfundat?

blablabla
man....parerea mea....verifica toate cele de sus...5 minute...si apoi revino aici si spune-ne concluziile
bafta


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 25 Jan 2010, 22:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




de acord cu vizitatorul nuimai ca ar putea sa fie si de la colbutori! de exemplu la mine cand motorul este aproape incalzit la maxim dardaie tremura si aproape moare motorul daca nu o accelerez mai tare! l-am intrebat pe taicamiu care are batrana din 74 (doar motorul) si asta mi-a spus avantajul meu este ca in adjud nu sunt semafoare blush.gif


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiual3x
post 26 Jan 2010, 15:12
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 21 June 09
From: pe langa Petroșani...




Multumesc mult de sfaturi , am sa incerc pe cat posibil sa verific toate cele de mai sus chiar daca nu prea ma pricep ,am sa vorbesc cu careva care are totusi habar sa verifice , problema e si timpul ca sunt destul de aglomerat, mai ales ca am intrat in sesiune.
Inca odata multumesc si daca mai aveti sfaturi le astept cu mare drag.


--------------------
dacia 1310tx 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_best
post 27 Jan 2010, 12:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 August 09




si la mine murea la semafoare,pune un carton in fata carburatorului,la mine nu a mai murit de atunci(nu stiu exact rolul dar functioneaza)


--------------------
Dacia 1310 1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silesax
post 28 Jan 2010, 10:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 26 November 09




si mie acu o iarna se oprea in mers ,la semafoare,nervi multi bani (cite 10 lei dati la mecanic plus ce ma mai punea el sa cumpar)pina am luat de la bezinarie de la petrom o sticluta cu ceva ce zicea ca curata circuitul de alimentare si carburatorul.
am bagato intrun plin de rezervor--surprizaaaaa-in 35 km nu se mai oprea,nu mai dadea suturi nu se mai oprea in mers.
pentru 20 lei te sfatuiesc sa incerci nu ai ce pierde
eu i-m mai bagat una dupa 6 luni si nici acu nu am probleme biggrin.gif


--------------------
dacia break 1997 motor 1400 - br 03 ufg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 28 Jan 2010, 13:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(silesax @ 28 Jan 2010, 11:49)
si mie acu o iarna se oprea in mers ,la semafoare,nervi multi bani (cite 10 lei dati la mecanic plus ce ma mai punea el sa cumpar)pina am luat de la bezinarie de la petrom o sticluta cu ceva ce zicea ca curata circuitul de alimentare si carburatorul.
am bagato intrun plin de rezervor--surprizaaaaa-in 35 km nu se mai oprea,nu mai dadea suturi nu se mai oprea in mers.
pentru 20 lei te sfatuiesc sa incerci nu ai ce pierde
eu i-m mai bagat una dupa 6 luni si nici acu nu am probleme biggrin.gif
*




Stie cineva, e problema daca pun o sticla din aia la 10 litri de benzina?! Eu as zice ca nu e, din contra e mai concentrat si curata mai bine smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silesax
post 28 Jan 2010, 15:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 26 November 09




eu zic ca da iese super concentrat dar prin carburator si sistem de alimentare mai ai si parti nemetalice si sar putea sa le i-a benga asa ca eu zic sa imparti ala la cita benzina ai si sa pui exact concentratia care ar iesi daca ai pune o sticluta la un plin biggrin.gif


--------------------
dacia break 1997 motor 1400 - br 03 ufg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jorj3l
post 1 Feb 2010, 15:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 January 10




daciuta mea, dupa ce am schimbat toata aprinderea + curatat carburatoru,pus carton la radiator, porneste frumos de tot,merge rotund, dar dupa vreo 25 km facuti in exterior, iar s-a oprit...problema a persistat pana am hotarat sa fac plinul de la alt furnizor, si sa pun un aditiv in benzina.

Pare ca s-a rezolvat, dar nu stiu cauza: benzina proasta, frigul(intre timp afara s-a mai incalzit), sau amandoua ?

Am mai ramas cu 2 problemute, odata cu incalzirea motorului, creste turatia (950 la rece----1300rpm la temp optima) si am oscilatii de relanti la apasarea franei(supapa schimbata, pompa nou, serva sa fie ?).

In concluzie, aditive power !

LE: rezervor nou

This post has been edited by jorj3l: 1 Feb 2010, 15:52


--------------------
Dacia "uan fre uan zirau" 1997/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI IF100CSY
post 1 Feb 2010, 16:50
Post #10


/// CRISTI \\\


Group: Members
Posts: 43
Joined: 31 January 10
From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI




Fratilor eu nu am patit niciodata treaba asta dar,totusi,merita sa bag aditiv de-ala?
rolleyes.gif biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 1999 LI - B 65 BCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s0rinel
post 1 Feb 2010, 16:56
Post #11


Trucker


Group: Members
Posts: 66
Joined: 6 August 09




n`ai pe ce da bani ? smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - CT 89 RGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JDL
post 1 Feb 2010, 17:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 18 September 06
From: Bucuresti




verifica furtunul de la servofrana dupa fisuri, daca le gasesti schimba-l ca oricum este ieftin. motorul trepideaza inainte sa se opreasca? sau se opreste brusc? vezi si filtru benzina / aer sa nu fie infundate, eventual daca sti ca ai peste 15000 km cu ele, schimba-le.

intre timp verifica si ce ti s-a spus mai sus...
consumul este posibil sa fie datorat faptului ca afara este IARNA, deci nu te impacienta prea tare.


--------------------
Dacia 1310Li 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI IF100CSY
post 1 Feb 2010, 17:25
Post #13


/// CRISTI \\\


Group: Members
Posts: 43
Joined: 31 January 10
From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI




Nu e vorba de bani,e vorba de performanta,chiar ajuta cu ceva????


--------------------
DACIA 1310 1999 LI - B 65 BCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 1 Feb 2010, 18:51
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




cand calcati frana si tremura sau se opreste, de regula e semeringul de la servofrana. in orice caz e legat de servo.
poate fi furtunul, supapa care intra in servo, dar cel mai sigur semeringul.
schimbati-l
e 6 lei setul complet.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 1 Feb 2010, 19:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(CRISTI IF100CSY @ 1 Feb 2010, 18:25)
Nu e vorba de bani,e vorba de performanta,chiar ajuta cu ceva????
*




Am bagat eu mai demult, sa stii ca merita. Eu am fost multumit, am simtit ca trage mai bine, iar ca si senzatii placebo parca si auzeam cum il curata biggrin.gif

Eu o sa ii mai iau cand o simt ca nu se infige cum vrea biciu meu.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 Feb 2010, 19:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




tu nu iti cumparai nu stiu ce injectabila mai de soi acum vreo juma de an ma?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI IF100CSY
post 1 Feb 2010, 21:53
Post #17


/// CRISTI \\\


Group: Members
Posts: 43
Joined: 31 January 10
From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI




Ms.chiar o sa iau maine o sticluta de aditiv sa vad ce zice............ smile.gif biggrin.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA 1310 1999 LI - B 65 BCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiual3x
post 6 Feb 2010, 15:35
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 21 June 09
From: pe langa Petroșani...




Salutare tuturor din nou ,nu stau foarte bine cu timpul pentru a ma ocupa mai mult de masinuță si nici nu ma prea pricep pentru a putea verifica tot ce s-a scris dar azi am verificat ce am stiut si eu .
Am luat bujiile fiecare in parte la curatat, prima dinspre baterie era neagra, a doua era si ea neagra dar avea si o usoara tenta caramizie, a treia era la fel ca cea dinainte doar ca avea ulei pe filetul ei si pe locul unde vine infiletata era ceva mai mult ,lucru care nu cred ca e de bine sad.gif, ultima era tot asa neagra si usoara tenta caramizie.
Apoi m-am uitat la fise ,sunt cam crapate la partea care vine in delcou ,apoi am dat capacul de la delcou jos sa ma uit, nu pare sa fie crapat sau ceva de genul , platina e in regula ,nu se vede carbune sau ceva pe acolo.M-am uitat la ulei si nivelul e bun dar problema ar fi ca se simte miros de benzina in el, am incercat sa ii dau foc la uleiul de pe joja si nu i-a foc ,uleiul e de curand schimbat si nu e ulei prost , e posibil sa am pompa de benzina defecta?
Am observat ca la filtrul de aer nu am partea care duce spre galerie ,sper sa fi zis bine .Opritul motorului in mers se poate datora de la ce am povestit ?
De parca nu ar fi de ajuns ca batrana nu merge bine ,mi-a mai spart careva si geamul de la sofer aseara sad.gif, bine macar ca s-au rezumat la atat si nu mi-au furat player-ul si ce mai aveam prin ea
PS:Politia ... nu am cuvinte ,cred ca si daca imi furau toata masina mi-ar fi dat tot acelasi raspuns "nu sunteti singurul in situatia asta" ,dupa asemenea veste adevarul e ca sunt mai linistit mad.gif .
Scuzati-ma pentru toata vorbaraia, astept pareriile voastre cu drag.
O zi buna tuturor

This post has been edited by ovidiual3x: 6 Feb 2010, 18:02


--------------------
dacia 1310tx 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 6 Feb 2010, 17:55
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




condoleante pentru geam.

vezi ca nu ai scanteie ca lumea daca sunt toate afumate. platina e buna sau e impuscata? distanta e facuta la 0.4? bujiile ai umblat cumva la distanta electrozilor?

ca si rezolvare, verifica ce am scris mai sus si incearca si cu alta bobina, poate e obosita.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 6 Feb 2010, 18:18
Post #20


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




adaug la ce a scris @parvumark : vezi sa nu ai amestecul prea bogat;iti innegreste bujiile pana nu mai aprind amestecul aer-benzina


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiual3x
post 6 Feb 2010, 18:21
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 21 June 09
From: pe langa Petroșani...




De fiecare data cand s-a intamplat sa scot bujiile erau afumate, le-am si schimbat si tot mi le afuma sad.gif , nu a umblat nimeni la distanta electrozilor ,nu stiu cum sa imi dau seama daca platina e buna sau impuscata sad.gif iar legat de distanta iar nu stiu.Ce stiu cu siguranta e ca batrana moare in mers, la apasarea pedalei de frana ,la schimbarea treptelor ,la relanti nu prea mai sta saraca si tremura destul de tare si inca un lucru, am mers in spate sa ma uit la toba si simteam si miros de benzina ,inseamna ca am si ardere incompleta?


--------------------
dacia 1310tx 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykeyboy
post 7 Jan 2011, 10:53
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 December 09




Salutare. Am citit mai multe topicuri dar aici ma regasesc cel mai mult.
Moare motorul in mers dupa ce s-a incalzit. La relanti sta bine dar daca o turez pana la 3000rot/min si ridic complet piciorul de pe pedala moare. Insa daca vin cu turatia usor de la 3000rot/min la relanti, controlata din pedala, nu moare. Eu banuiesc jicloare necorespunzatoare (nu infundate) si/sau muci din capacul de la culbutori care ajung in carburator. Am observat si un consum de 11% care nu prea scade nici in vremuri mai calde decat pe la 9.5-10%.
Daca ati avut probleme asemantoare ce solutii ieftine imi recomandati? Va multumesc.


--------------------
dacia 1310 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 7 Jan 2011, 11:21
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




mai stiti ce aditiv era cei care ati pus?


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romaro
post 7 Jan 2011, 12:35
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 5 January 11
From: Pitesti




QUOTE(mykeyboy @ 7 Jan 2011, 10:53)
Salutare. Am citit mai multe topicuri dar aici ma regasesc cel mai mult.
Moare motorul in mers dupa ce s-a incalzit. La relanti sta bine dar daca o turez pana la 3000rot/min si ridic complet piciorul de pe pedala moare. Insa daca vin cu turatia usor de la 3000rot/min la relanti, controlata din pedala, nu moare. Eu banuiesc jicloare necorespunzatoare (nu infundate) si/sau muci din capacul de la culbutori care ajung in carburator. Am observat si un consum de 11% care nu prea scade nici in vremuri mai calde decat pe la 9.5-10%.
Daca ati  avut probleme asemantoare ce solutii ieftine imi recomandati? Va multumesc.
*


eu iti recomand o reglare a culbutorilor si a carburatorului(dc nu te pricepi dute la cineva care stie),nu cred ca are legatura cu jiglerele(asta daca nu ai umblat tu pe la ele,daca ai umblat pune unele pt tipul tau de carburator),verifica bujiile,sa fie in stare buna si curate.
muci care se fac in capacul culbutorilor,in general,nu prea afecteaza mersul,ca nu se produc in cantitati uriase(aici poti pune un filtru de olcit pe furtun).


--------------------
dacia/aro logan/1300/ 244 2008/1977/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th July 2025 - 13:07
Forum Renault