moare motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
moare motorul in mers
ovidiual3x |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|||
vizitatorul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
te pricepi cat de putin?
1.scoate pe rand fisele din capul bujiilor.....lucreaza toate? 2.demonteaza bujiile si vezi ce culoare au 3.vacumaticul lucreaza 4.sufla "jiglerul" de relanti 5.socul "bagat" la capat...clapeta e complet deschisa? 6.filtrul este curat?...meri cateva sute de metrii fara el 7.platina"curata" ? 8.prezenta carbune in capac delco 9.capac delco integru? 10.stare fise 11.returul desfundat? blablabla man....parerea mea....verifica toate cele de sus...5 minute...si apoi revino aici si spune-ne concluziile bafta |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
dandee |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
de acord cu vizitatorul nuimai ca ar putea sa fie si de la colbutori! de exemplu la mine cand motorul este aproape incalzit la maxim dardaie tremura si aproape moare motorul daca nu o accelerez mai tare! l-am intrebat pe taicamiu care are batrana din 74 (doar motorul) si asta mi-a spus avantajul meu este ca in adjud nu sunt semafoare
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
ovidiual3x |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
Multumesc mult de sfaturi , am sa incerc pe cat posibil sa verific toate cele de mai sus chiar daca nu prea ma pricep ,am sa vorbesc cu careva care are totusi habar sa verifice , problema e si timpul ca sunt destul de aglomerat, mai ales ca am intrat in sesiune.
Inca odata multumesc si daca mai aveti sfaturi le astept cu mare drag. |
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|
silviu_best |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 17 August 09 ![]() |
si la mine murea la semafoare,pune un carton in fata carburatorului,la mine nu a mai murit de atunci(nu stiu exact rolul dar functioneaza)
|
--------------------
Dacia
1310
1988 TLX 1,4 BC-04-BUR
|
|
silesax |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
si mie acu o iarna se oprea in mers ,la semafoare,nervi multi bani (cite 10 lei dati la mecanic plus ce ma mai punea el sa cumpar)pina am luat de la bezinarie de la petrom o sticluta cu ceva ce zicea ca curata circuitul de alimentare si carburatorul.
am bagato intrun plin de rezervor--surprizaaaaa-in 35 km nu se mai oprea,nu mai dadea suturi nu se mai oprea in mers. pentru 20 lei te sfatuiesc sa incerci nu ai ce pierde eu i-m mai bagat una dupa 6 luni si nici acu nu am probleme ![]() |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
bylexus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(silesax @ 28 Jan 2010, 11:49) si mie acu o iarna se oprea in mers ,la semafoare,nervi multi bani (cite 10 lei dati la mecanic plus ce ma mai punea el sa cumpar)pina am luat de la bezinarie de la petrom o sticluta cu ceva ce zicea ca curata circuitul de alimentare si carburatorul. am bagato intrun plin de rezervor--surprizaaaaa-in 35 km nu se mai oprea,nu mai dadea suturi nu se mai oprea in mers. pentru 20 lei te sfatuiesc sa incerci nu ai ce pierde eu i-m mai bagat una dupa 6 luni si nici acu nu am probleme ![]() Stie cineva, e problema daca pun o sticla din aia la 10 litri de benzina?! Eu as zice ca nu e, din contra e mai concentrat si curata mai bine ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
silesax |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
eu zic ca da iese super concentrat dar prin carburator si sistem de alimentare mai ai si parti nemetalice si sar putea sa le i-a benga asa ca eu zic sa imparti ala la cita benzina ai si sa pui exact concentratia care ar iesi daca ai pune o sticluta la un plin
![]() |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
jorj3l |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 January 10 ![]() |
daciuta mea, dupa ce am schimbat toata aprinderea + curatat carburatoru,pus carton la radiator, porneste frumos de tot,merge rotund, dar dupa vreo 25 km facuti in exterior, iar s-a oprit...problema a persistat pana am hotarat sa fac plinul de la alt furnizor, si sa pun un aditiv in benzina.
Pare ca s-a rezolvat, dar nu stiu cauza: benzina proasta, frigul(intre timp afara s-a mai incalzit), sau amandoua ? Am mai ramas cu 2 problemute, odata cu incalzirea motorului, creste turatia (950 la rece----1300rpm la temp optima) si am oscilatii de relanti la apasarea franei(supapa schimbata, pompa nou, serva sa fie ?). In concluzie, aditive power ! LE: rezervor nou This post has been edited by jorj3l: 1 Feb 2010, 15:52 |
--------------------
Dacia
"uan fre uan zirau"
1997/1310
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#10
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Fratilor eu nu am patit niciodata treaba asta dar,totusi,merita sa bag aditiv de-ala?
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
s0rinel |
![]()
Post
#11
|
![]() Trucker Group: Members Posts: 66 Joined: 6 August 09 ![]() |
n`ai pe ce da bani ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- CT 89 RGD
|
|
JDL |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 18 September 06 From: Bucuresti ![]() |
verifica furtunul de la servofrana dupa fisuri, daca le gasesti schimba-l ca oricum este ieftin. motorul trepideaza inainte sa se opreasca? sau se opreste brusc? vezi si filtru benzina / aer sa nu fie infundate, eventual daca sti ca ai peste 15000 km cu ele, schimba-le.
intre timp verifica si ce ti s-a spus mai sus... consumul este posibil sa fie datorat faptului ca afara este IARNA, deci nu te impacienta prea tare. |
--------------------
Dacia
1310Li
2004
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#13
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Nu e vorba de bani,e vorba de performanta,chiar ajuta cu ceva????
|
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
cand calcati frana si tremura sau se opreste, de regula e semeringul de la servofrana. in orice caz e legat de servo.
poate fi furtunul, supapa care intra in servo, dar cel mai sigur semeringul. schimbati-l e 6 lei setul complet. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
bylexus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(CRISTI IF100CSY @ 1 Feb 2010, 18:25) Am bagat eu mai demult, sa stii ca merita. Eu am fost multumit, am simtit ca trage mai bine, iar ca si senzatii placebo parca si auzeam cum il curata ![]() Eu o sa ii mai iau cand o simt ca nu se infige cum vrea biciu meu. |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
tu nu iti cumparai nu stiu ce injectabila mai de soi acum vreo juma de an ma?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#17
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Ms.chiar o sa iau maine o sticluta de aditiv sa vad ce zice............
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
ovidiual3x |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
Salutare tuturor din nou ,nu stau foarte bine cu timpul pentru a ma ocupa mai mult de masinuță si nici nu ma prea pricep pentru a putea verifica tot ce s-a scris dar azi am verificat ce am stiut si eu .
Am luat bujiile fiecare in parte la curatat, prima dinspre baterie era neagra, a doua era si ea neagra dar avea si o usoara tenta caramizie, a treia era la fel ca cea dinainte doar ca avea ulei pe filetul ei si pe locul unde vine infiletata era ceva mai mult ,lucru care nu cred ca e de bine ![]() Apoi m-am uitat la fise ,sunt cam crapate la partea care vine in delcou ,apoi am dat capacul de la delcou jos sa ma uit, nu pare sa fie crapat sau ceva de genul , platina e in regula ,nu se vede carbune sau ceva pe acolo.M-am uitat la ulei si nivelul e bun dar problema ar fi ca se simte miros de benzina in el, am incercat sa ii dau foc la uleiul de pe joja si nu i-a foc ,uleiul e de curand schimbat si nu e ulei prost , e posibil sa am pompa de benzina defecta? Am observat ca la filtrul de aer nu am partea care duce spre galerie ,sper sa fi zis bine .Opritul motorului in mers se poate datora de la ce am povestit ? De parca nu ar fi de ajuns ca batrana nu merge bine ,mi-a mai spart careva si geamul de la sofer aseara ![]() PS:Politia ... nu am cuvinte ,cred ca si daca imi furau toata masina mi-ar fi dat tot acelasi raspuns "nu sunteti singurul in situatia asta" ,dupa asemenea veste adevarul e ca sunt mai linistit ![]() Scuzati-ma pentru toata vorbaraia, astept pareriile voastre cu drag. O zi buna tuturor This post has been edited by ovidiual3x: 6 Feb 2010, 18:02 |
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
condoleante pentru geam.
vezi ca nu ai scanteie ca lumea daca sunt toate afumate. platina e buna sau e impuscata? distanta e facuta la 0.4? bujiile ai umblat cumva la distanta electrozilor? ca si rezolvare, verifica ce am scris mai sus si incearca si cu alta bobina, poate e obosita. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
baranga |
![]()
Post
#20
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
adaug la ce a scris @parvumark : vezi sa nu ai amestecul prea bogat;iti innegreste bujiile pana nu mai aprind amestecul aer-benzina
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
ovidiual3x |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
De fiecare data cand s-a intamplat sa scot bujiile erau afumate, le-am si schimbat si tot mi le afuma
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|
mykeyboy |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 December 09 ![]() |
Salutare. Am citit mai multe topicuri dar aici ma regasesc cel mai mult.
Moare motorul in mers dupa ce s-a incalzit. La relanti sta bine dar daca o turez pana la 3000rot/min si ridic complet piciorul de pe pedala moare. Insa daca vin cu turatia usor de la 3000rot/min la relanti, controlata din pedala, nu moare. Eu banuiesc jicloare necorespunzatoare (nu infundate) si/sau muci din capacul de la culbutori care ajung in carburator. Am observat si un consum de 11% care nu prea scade nici in vremuri mai calde decat pe la 9.5-10%. Daca ati avut probleme asemantoare ce solutii ieftine imi recomandati? Va multumesc. |
--------------------
dacia
1310
1996
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
mai stiti ce aditiv era cei care ati pus?
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
romaro |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 January 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(mykeyboy @ 7 Jan 2011, 10:53) Salutare. Am citit mai multe topicuri dar aici ma regasesc cel mai mult. Moare motorul in mers dupa ce s-a incalzit. La relanti sta bine dar daca o turez pana la 3000rot/min si ridic complet piciorul de pe pedala moare. Insa daca vin cu turatia usor de la 3000rot/min la relanti, controlata din pedala, nu moare. Eu banuiesc jicloare necorespunzatoare (nu infundate) si/sau muci din capacul de la culbutori care ajung in carburator. Am observat si un consum de 11% care nu prea scade nici in vremuri mai calde decat pe la 9.5-10%. Daca ati avut probleme asemantoare ce solutii ieftine imi recomandati? Va multumesc. eu iti recomand o reglare a culbutorilor si a carburatorului(dc nu te pricepi dute la cineva care stie),nu cred ca are legatura cu jiglerele(asta daca nu ai umblat tu pe la ele,daca ai umblat pune unele pt tipul tau de carburator),verifica bujiile,sa fie in stare buna si curate. muci care se fac in capacul culbutorilor,in general,nu prea afecteaza mersul,ca nu se produc in cantitati uriase(aici poti pune un filtru de olcit pe furtun). |
--------------------
dacia/aro
logan/1300/ 244
2008/1977/2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 13:07 |