DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> preluare informatie de la turometru, cum influenteaza?

myhay1208
post 31 Jan 2010, 00:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 15 August 07




Salut,
Vreau sa stiu si eu cat de mult influenteaza un montaj care imi citeste informatia de la turometru .
Pe scurt vreau sa iau din tensiunea care alimenteaza turometrul.imi dau seama ca in momentul in care voi lega in paralel cu turometrul un alt montaj imi va decalibra turometrul . Imi puteti spune cum sa fac astfel incat sa preiau informatia ( tensiunea ) de la turometru fara a-l decalibra?
In cazul unei dacii1310 cred ca ar influenta destul de mult .
Dar in cazul unui logan ? pot lua aceasta informatie din UCH? sau odata cu legarea in paralel se va decalibra si acesta ?
Cand zic decalibrare ma gandesc ca montajul ( nu este decat unul informativ) imi va reduce tensiunea si in loc sa arate 2000 ture arata mult mai putin .
sper ca ati inteles ce doresc sa fac. astept sugestii astfel incat sa nu stric mai mult decat imi doresc sa fac...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 Jan 2010, 00:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei turometrele lucreaza in inpulsuri / sec (frecventa ) nu are cum sa influenteze la 1300 la logan nu stiu , trebuie facuta ceva o adaptare pentru o impedanta mai mare pentru a nu influenta semnalu


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 31 Jan 2010, 11:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 15 August 07




pai eu intelesesem ca acul de la turometru urca fiind alimentat cu o tensiune mica .Cum urca turatia urca si tensiunea de alimentare...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 31 Jan 2010, 14:08
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




turometrul are un numarator in el, in functie de numarul de impulsuri primit (de la ruptor la dacia 1300) el da o tensiune proportionala care va alimenta voltmetrul ce indica turatia.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 1 Feb 2010, 02:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 15 August 07




deci pana la urma la turometru ajunge o tensiune nu ? asta ma intereseaza.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 2 Feb 2010, 02:01
Post #6


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




da si nu, in bord intra impusuri
undeva foarte aproape de ac (fizic aproape de ac) se afla si numaratorul, tensiunea proportionala, voltmetru.. e nasol sa te legi acolo, acolo sigur il decalibrezi

Mai bine te legi tot pe impulsuri ca "decalibrarea" impulsurilor nu se intapla decat atunci cand zgomotul indus e mai mare decat semnalul, sau semnalul impulsului sufera o scadere sub limita de prag al numaratorului din bord. - adica vorbim deja de erori si caderi de tensiune de ordinul voltilor.

Sau bagi un analizor de frecventa si un microfon, sau alte metode, ca turatia motorului se poate masura cu precizie foarte mare in fel si fel de moduri.

Da de curiozitate.. pentru ce iti trebuie?

This post has been edited by Asi: 2 Feb 2010, 19:27


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 2 Feb 2010, 09:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Eu ma legasem la un moment dat la vitezometrul de la Solenza cu un montaj electronic si, fara o dioda montata in serie cu semnalul primit, imi oprea vitezometrul din bord. Dupa montarea diodei respective, au functionat perfect ambele cititoare (bordul si dracovenia mea).


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 8 Feb 2010, 16:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 15 August 07




La logan cum pot prelua aceasta informatie?
Din ce a spus ASI imi dau seama ca e mai bine sa realizez un montaj care sa citeasca de la impulsuri tot ce imi trebuie si sa las deoparte partea cu turometrul...

Vreau sa imi fac un turometru din leduri gen VU-meter.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 14:15
Forum Renault