Trei zile a stat - nu mai porneste, Rog pe cine se pricepe sa ma ajute
![]() ![]() ![]() |
Trei zile a stat - nu mai porneste, Rog pe cine se pricepe sa ma ajute
Claudiopolis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
|
|||
Claudiopolis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
de cand am postat mesajul 9 persoane s-au uitat la el si nimeni nu stie nimic. Eu unul ma indoiesc ca din astea 9 nici unul nu se pricepe mai bine ca mine. Chiar nimic, nimeni...?
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Omule, pai daca ai tot felul de supe prin filtru (trebuie sa ma bazez pe ce zici), schimba filtru, pune unu nou, vezi ce supe iti mai ies, sau poate ai noroc si dai si de benzina, si numai atunci incearca. Nu te pune sa schimbi juma de masina, sa o dereglezi, ca cine stie ce supa de benzina ai acolo.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(driverx @ 7 Apr 2005, 09:14) Omule, pai daca ai tot felul de supe prin filtru (trebuie sa ma bazez pe ce zici), schimba filtru, pune unu nou, vezi ce supe iti mai ies, sau poate ai noroc si dai si de benzina, si numai atunci incearca. Nu te pune sa schimbi juma de masina, sa o dereglezi, ca cine stie ce supa de benzina ai acolo. Mersi de idee, am sa schimb si filtrul, insa in afara de asta ce-i pot face? Care sunt chestiile la care trebuie sa ma uit? Aprinderea e electronica. Bujiile Champion. |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
in prima faza (daca vrei neaparat s-o pornesti), cheama si tu vreo 2-3 prieteni si porneste-o prin impingere (asa economisesti din curentul de pornire si scanteia o sa fie mult mai puternica si poate aprinde si supica aia a ta de acolo)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Claudiopolis @ 7 Apr 2005, 08:25) Mersi de idee, am sa schimb si filtrul, insa in afara de asta ce-i pot face? Care sunt chestiile la care trebuie sa ma uit? Aprinderea e electronica. Bujiile Champion. Cum sa spun eu , e o vorba prin batrani " benzineste ?" " scanteieste ?" cu asta trebuie sa incerci. Deci verifica daca vine benzina pe conducta din capatul carburatorului (o scoti dai pe manual si vezi ca iese), apoi verifica ca ai scanteie (aprinderea merge ?). Daca ambele conditii sunt indeplinite , verifica capacul da delcou (sa nu fie pur si simplu umed ) uitate la platini daca mai sunt acolo . Si daca la urma crezi ca e benzina , ia de la un vecin intr0o stica niste benzen si cu un furtun palnie sau cum vrei tu alimenteaza carburatorul cu benzina buna (sa nu uiti sa obturezi totusi pompa , si sa nu o tii mult pornita sa nu o fortezi ) |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
incubus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Uite cum e treaba, ia-o si tu metodic.
Vezi daca iti da scanteie cand dai la demaror (scoate fisa centrala din delcou si apropie-o de masa la 2-3 mm, nu mai mult-trebuie sa dea scanteie). Scoate capacul la delcou si vezi si pe acolo daca e totul in regula, se invarte luleaua, carbunele din centrul capacului este in buna stare, vezi condensatorul in ce stare e ? Daca nu esti sigur pe el ia unul nou, e vreo 40 k... Scoate furtunul de alimentare si da la cama de la pompa de benzina si vezi ce-ti vine...benzina sau supa... Verifica filtrul de benzina de la intrarea in carburator, poate e infundat; daca te bazezi, desfa cele 4 suruburi de la carburator, ridica-i usor capacul si scoate jiclorul principal de pe fundul camerei de nivel constant (e ala pus inclinat), vezi sa nu fie infundat; vezi cuiul poantou, poate e blocat pe inchis. Cam atat imi vine acum in minte... |
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
Slider |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
..."Am dat la cama, am tras socul, nimic. In filtrul de benzina (din ala transparent) se vede un lichid alb, transparent" ...
Ori este alb ori este transparent ? ![]() Schimba filtrul! Pina una alta, scoate furtunul care iese din carburator (tur) si pune un pic de benzina intr-un pahar ceva. Vezi calitatea benzinei din rezervor. Sa nu ai cevasilea mizerie pe acolo. Daca treaba ii buna incearca sa pornesti fara acel filtru. Merge, schimba filtru. Nu merge alte verificari, probleme, nervi... |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
michimaus |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 October 04 ![]() |
desfa capacul de la carburator(are 4 suruburi doar, si sarma aia de la soc_o sa vezi in ce se tine), cu o carpa curata scoate benzina din camera de nivel constant, apoi cu o pompa sufla prin toate gaurile pana devine uscat si curat(atat cat se poate).monteaza capacul la loc, asigura-te ca vine benzina buna,asigura-te ca ai platini bune si bine reglate,ca da scanteie si da-i la cheie.nu o porni cu socul tras dar da-i cateva sprituri si tine-o din acceleratie.
daca ai scos surubul de aer vezi sa nu fie prea strans sau prea desurubat. |
-------------------- |
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
In sfarsit, forumul isi merita numele...
Am teme de casa asadar. Insa as vrea sa-mi mai spuna cineva cum se porneste masina impinsa - in ce viteza trebuie sa fie? si cheia la ce pozitie? |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Am uitat sa multumesc celor 8 din cei 108 care au vazut postul.
Mersi baieti, am sa plec la ora 3 sa vad de masina iar maine va spun ce-am reusit. Forumul asta e ideal cand ai nevoie de sfaturi si pareri pentru rezolvarea unor probleme. Sunt pasionat de motoare, masina e hobby-ul meu insa n-am pe nimeni priceput sa-mi explice ce si cum. Daca aveam, eram si eu printre cei 8 din cei 108... |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Slider |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Treapta a II - a de viteza, contactul pus!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ambreiajul calcat pana prinzi viteza (2-3 oameni putere) dupa care ii dai drumul si ar cam trebui s-o ia !
ajuta foarte mult pt ca nu se mai consuma curent la pornire (demarorul suge fff mult) si astfel scanteie e f buna. Oricum asa nu rezolvi nimic, dar daca ti-e lene sa cureti bujii, sa scoti la cama benzina, etc, poate o pornire impinsa si o plimbarica de "dezmortire" te ajuta ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BAC |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Sa ne spui ce-ai rezolvat. Am sa urmaresc topicul de dimineata, daca mai ai cumva probleme.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(BAC @ 7 Apr 2005, 16:03) Salutare din nou! Din tonul meu va dati seama ca am scos-o la capat. Sincer, nu stiu precis ce a avut, cred ca a fost un complex de factori care au dus la rezultatul asta. Deci: cum am iesit de la lucru mi-am luat un filtru de benzina nou, un capac delcou nou si m-am apucat de treaba. 1. Am scos tur-ul din carburator si am dat la cama. Sa nu-mi vina sa cred, insa dupa 7-8 actionari inca nu venea benzina. Am continuat pana a inceput sa vina k lumea benzina. Am pus furtunul la loc si i-am mai dar vreo doua-trei came. 2. Am scos priza de aer de pe carburator si am suflat putin jiclerul de relanti. Nu parea murdar. 3. Am schimbat flitrul de benzina. L-am pus pe ala vechi deoparte pentru studiu si am pus filtrul nou. Am dat la cama din nou pana s-a umplut cu benzina pana la 1/3. 4. Am schimbat capacul la delcou, cel vechi era verde inauntru si oricum aveam de gand sa-l schimb de mult. 5. I-am dat o cheie lunga. Nimic. 6. I-am dat inca o cheie, sprituind in acelasi timp de vreo 3-4 ori si a luat-o, asa, slab de tot, cu o turatie de vreo 700. Am lasat-o asa, ajutand-o cu pedala pana a urcat bine presiunea la ulei dupa care am ambalat-o k lumea. Ulterior a pornit la sfert de cheie. Parerea mea e ca s-a fost dus toata benzina de pe circuit. Turul din carburator era uscat, asa arata si carburatorul pe dinauntru... la filtru nu se vedea decat "supa" pe fundul lui... cumva cred ca s-a dus inapoi benzina in rezervor. E posibil asta? Am avut initial impresia ca mi-au golit rezervorul noaptea dar si asa trebuia sa porneasca. Sau nu? Oricum, am scos-o la capat. "Supa" din filtru era intr-adevar compusa dintr-o apa galbena si o benzina alba. Nu stiu de unde s-a acumulat atata insa continutul de apa era cam cat o lingurita plina. Statea pe fundul filtrului, fiind mai grea ca benzina, ca uleiul in apa. Multumesc celor care au raspuns. As fi dorit sa fie mai multi insa probabil multi sunt fie nepasatori fie prea timizi. Eu nu cred ca e imperios necesar sa ai cunostinte temeinice ca sa poti sa-ti exprimi o parere la o problema de genul asta. E suficient sa-i dai omului o idee despre ce crezi ca ar putea fi si s-ar putea sa-l ajuti mai mult asa decat cu o pagina de descrieri tehnice. Din punctul meu de vedere, acest topic se poate inchide. O zi buna la toata lumea. |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
BAC |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Dupa cate se pare ai apa in rezervor si in camera de nivel constant din carburator. Stand mai multe zile ea s-a decantat ca la carte si de fapt prima data vine ce e pe fund, adica apa. Trebuie sa scapi de apa altfel intr-o zi iar deschizi un topic pe tema asta.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica supapele din corpul superior al pompei de benzina. NU e normal sa se duca benzina inapoi pe tur !
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Pot sa stiu si eu cine cenzureaza topicul acesta? Ar putea macar sa-si spuna motivul...
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Ov |
![]()
Post
#19
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
EU !
vrei sa stii si de ce ? pt ca va dati in barci cu offtopicul. Nu-ti convine ceva => MP ! Discutai cumva aspecte tehnice cu andu911 ? asta e ultima avertizare ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:09 |