Dacia mea scoate cam mult abur...........!?
![]() ![]() ![]() |
Dacia mea scoate cam mult abur...........!?
CRISTI IF100CSY |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Acest abur de care zici miroase in vreun fel? adica a ars? Creste acul la temperatura apei? Baga caldura aeroterma? Uita-te la vasul de expansiune daca iti bolboroseste apa la relanti, si uita-te in vas sa vezi daca are ulei in antigel. Eu lucrurile astea le-am verificat cand am suspectat garnitura de chiulasa ca ar fi arsa.
Uita-te si aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=168065&hl= poate te ajuta. This post has been edited by N E S: 5 Feb 2010, 09:56 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
alin12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
afara e frig, e logic sa fie niste abur, deoarece gazele sunt calde, dar depinde cat de mult....
p.s. din 99 li? ![]() |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#4
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
da dacie din 1999 li. din cate stiu,ultimele tipuri pe carburator,cu aburul am probleme si vara
5 Feb 2010, 19:14: N E S aburul miroase a ars dar in rest nu am nici o problema This post has been edited by CRISTI IF100CSY: 5 Feb 2010, 19:14 |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
cred ca ai piscata garnitura de chiuloasa. nu-ti dispare apa din borcan? caldura nu face figuri. adica ....cand baga cald cand mai rece? acul nu da din cap la temperatura apa?
faza cu aburul mi-o face si mei dar in ce sens....pornesc dimineata, o las in garaj pornita(accelerata 1500rpm). dupa 1 minut nu te vezi de abur pe langa ea(asta doar daca e frig tare). daca merg insa cu ea mai mult abur tot scoate, dar o dira, ca si cum ar fi fum. deci doar cand e frig tare. daca tu zici ca si dupa ce mergi mult volumul de abur este mare, atunci cred ca e garnitura de chiuloasa This post has been edited by pirvumark: 5 Feb 2010, 19:21 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Din arderea benzinei rezulta mai ales apa! Benzina contine foarte multi atomi de hidrogen.Rezulta H2O.In contact cu frigul de afara condenseaza in picaturi mici,adica ceata.Sa vedeti ce a patit un vecin iarna asta! A pornit masina pe ger si a lasat-o la ralanti o ora sa se incalzeasca si sa dezghete geamurile si nu mai stiu ce. A doua zi de abia o tineai la ralanti cu pedala la podea.Ne-am invartit o ora pe langa Daciuta si nu-i dam de cap! Cand vede unul ca nu scoate nimic pe esapament...Apa din ardere se condensase in esapament,intr-o zona mai joasa si inghetase.Si a trebuit sa astepte o zi suficient de calda ca sa porneasca masina,
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
N E S |
![]()
Post
#7
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Da pai si eu am patit la fel, masina nepornita de doua saptamani, era la mintea cocosului ca se facuse condens. Dar eu nu...cand am vazut aburul ce-l scotea...m-am speriat si am zis gataa m-am scos de o reparatie. Deaia am si facut topicul de mai sus. Noroc cu voi ca daca nu...scoteam bani degeaba
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Alexio |
![]()
Post
#8
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Nu stiu ce vi se pare cu aburul... eu la Dacie cu galeriile sport am in spate industrie termica de abur... simulare de centrala hidroenergetica... dar nu miroase a ars... tobele sunt curate... si dupa 10 minute nu mai iese deloc abur... la Mazda in schimb cu toba normala scoate abur cat cuprinde si o tine si 2 ore...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
pirvumark, apa,imi dispare din vasul de expansiune,dar in rest nu am probleme,baga caldura la greu si acul sta la jumatate la temperatura
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
micri |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
aburul gros ce iese la esapament nu poate fi si din cauza calitatii benzinei?
sau nu poate fi inundata teoba intermediara cu apa si de aceea sa rezulte atat de mult abur? daca in capacul de la culbutori sunt gaze multe acestea nu pot fi din cauza dereglarii reglajului acestora?pentru ca in mod logic supapele pot sa nu mai inchida si astfel scapa gaze pe acolo mai ales daca exista un tacanit. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
N E S |
![]()
Post
#11
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Exista o posibilitate...eu m-am interesat astazi si...am aflat printre multe ca este si calitatea benzinei un factor...depinde cata apa are in ea...dar de celelalte doua nu bag mana in foc....
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
si eu am 2 daciutza....un scoate abur la greu si una mai deloc. Am ras cu tata si incercam sa ne dam seama de ce una scoate abur si una nu. Folosesc acelasi ulei si benzina pentru ambele masini, numai ca una are si gpl.
singura diferenta intre masini este ca aia care scoate abur are tobele etans......spre deosebire de cealata care nu prea are etansa tubulatura(cand acopar cu mana toba finala se aude dedesupt cum sufla). oare sa fie de la asta ???? |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
N E S |
![]()
Post
#13
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(varu_vyyp @ 7 Feb 2010, 18:07) si eu am 2 daciutza....un scoate abur la greu si una mai deloc. Am ras cu tata si incercam sa ne dam seama de ce una scoate abur si una nu. Folosesc acelasi ulei si benzina pentru ambele masini, numai ca una are si gpl. singura diferenta intre masini este ca aia care scoate abur are tobele etans......spre deosebire de cealata care nu prea are etansa tubulatura(cand acopar cu mana toba finala se aude dedesupt cum sufla). oare sa fie de la asta ???? Nu. Si a mea e in aceeasi situatie. Am intermediara gaurita sanatos si tot scoate aburi. E de la condens stai linistit. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Micri,daca supapele tacane,de fapt culbutorii,se inchid prea bine!Sigur,daca nu sunt arse.Problema e mai grava daca nu tacane de loc.Pot sa nu mai aiba joc la cald,nu se mai inchid perfect,se ard,motorul merge prost,bujiile se ancraseaza...
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
micri |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
cum se va incalzii putin vreau sa imi fac chiuloasa. sa ii schimb ghiduri sa ii schimb supape sa ii pun semeringuri si sa ii schimb garnitura de chiuloasa.
am gasit supape de topoloveni 40ron/setul semeringuri 22ron/setul goetze si ghiduri 21 ron/setul TRW pun garnitura de fermit iar un set de garnituri 35ron/set piesele sunt ok ? ghidurile se schimba greu? |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Micri,daca scoate gaze multe in capacul culbutorilor,nu ce ai cumparat tu reprezinta problema.Segmentii nu mai etanseaza bine din cauza ca sunt uzati(si exista uzura si la cilindri)si scapa gaze pe langa ei in baia de ulei,iar de acolo trec in capacul culbutorilor.La demontare se vede daca se pot schimba doar segmentii sau setul motor.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
micri |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
daca am garnitura de chiuloasa arsa si lichid de racire in baie nu este normal cand se incalzeste motorul sa faca gaze?
This post has been edited by micri: 22 Feb 2010, 10:57 |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
panter1 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
eu as zice sa rezolvi imediat problema si sa nu mai mergi asa nici macar 1 km, uleiul acela diluat cu apa in baie nu face bine deloc motorului,de regula trebuie schimbat uleiul cand se intampla asta chiar daca are doar 1000 de de km sa zicem, si cred ca deja s-a uzat destul motorasul tau mergand cu apa in ulei.. Nu stiu cum aveti voi grija de masinutele voastre.. si cred ca nici ele nu au grija de buzunarul vostru cand nu intreptati la timp si cea mai mica problema inainte sa genereze in alta.. apoi spunem ca Dacia nu-i buna
![]() This post has been edited by panter1: 23 Feb 2010, 02:00 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
micri |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
oricum uleiul este schimbat si nu are nici 500 de km dar acum cand o sa o duc la mecanic o sa ii schimb uleiul si pentru cei 9 km.
problema a aparut dupa ce am montat un vas de expansiune de supernova. pana atunci nu a avut nimic. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:48 |