Gasesc apa sup presurile din fata
![]() ![]() ![]() |
Gasesc apa sup presurile din fata
CRISTI IF100CSY |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|||
tichondrius95 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Ia presurile, lasa putin geamul deschis, vreo 2-3 zile si se usuca. Face condens sub presuri, sau poate s-a topit zapada si iti intra apa pe undeva. da grila de sub parbriz jos si vezi cum sta treaba acolo.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
robbygh |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 15 September 09 ![]() |
verifica si nivelul lichidului de racire.in caz ca acesta a scazut ai pierderi pe la calorifer si iti curge in masina.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- is.04....
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca ar fi asa , atunci , apa ( de fapt lichidul de racire...antigelul ) ar trebui sa fie un pic mai unsuroasa , sa numai zic dulceaga la gustat ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ciufulitul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
bine bine, dar tu toata iarna atunci cand te-ai urcat in masina ai scuturat picioarele de zapada?
|
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu scutur de fiecare data cand ajung cu masina acasa, ba chiar si prin oras sau unde mai opresc daca presul are zapada sau apa pe al.
acasa cel putin las presurile cu fata in jos in garaj si le gasesc uscate dimineata nu e de mirare daca ai mers asa mult timp si toata apa din zapada s-a imbibat in mocheta. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ATM |
![]()
Post
#7
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cauze posibile:
-zapada de pe bocanci -pedalierul gaurit (dar presupun ca nu e chiar gaurit dintr-o parte intr-alta sa intre apa peste tot...) -zapada topita in compartimentul caloriferului. Acolo exista un mic jgheab, la compartimentul de deasupra, pentru scurgerea apei care intra la grila de parbriz. daca jgheabul ala e infundat din cauza de mal, depuneri, apa nu mai curge pe unde trebuie (pe langa contraaripa) si poate o intra pe langa calorifer in bord... -pe la aeroterma de bord, mastic inexistent/gaurit, dar atunci ar intra doar pe dreapta, ca pe acolo e gaura, nu si pe stanga, la sofer... |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
shockuletz |
![]()
Post
#8
|
![]() Shockuletz Group: Members Posts: 46 Joined: 2 February 10 From: Botosani ![]() |
Problema asta o am si eu la DSN mea.... am inteles ca intra apa pe undeva pe la ventilator, am gasit un topic cum se rezolva treaba insa mi se pare cam complicat....solutia de moment ce am aplicat-o iarna trecuta a fost sa ii schimb buretele ala de sub tapiterie... ca de la apa a inceput sa si miroase urat....atunci am reolvat treaba .
Acu vreo 2 saptamani am vazut iar ca am apa ....i-am scos buretele ala l-am dus l-a spalatorie,l-am spalat , l-am uscat si l-am pus inapoi...pana la urma cred ca imi voi face curaj si voi rezolva problema ca sa nu m0ai am treaba |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001
- BT 87 SHK
|
|
ciufulitul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
la mine tot asa era,acum un an,acum doi ani...si pana la urma m-am hotarat sa verific.
am dat mocheta la o parte cat de mult s-a putut,si am observat ca tabla pedalierului avea vreo doua gauri,mici dar erau,am luat frumos un tub de silicon,am astupat gaurile si vad ca nu mai intra apa...la mine intra apa si vara cand ploua,si evident ca aveam robinetul de la caldura inchis,deci se exclude posibilitatea sa curga antigel de la vreun furtun care intra in stuturile caloriferului,de asta m-am si hotarat sa verific sub mocheta,fa o verificare atenta cu ochiul liber,nu te costa prea mult,spre exemplu la mine am vazut recent ca in partea dreapta a masinii in locul unde se pune cricul pentru roata din fata , mi-a pocnit tabla,cred ca s-a subtiat in timp de la rugina,si s-a gaurit cate putin,progresiv la fiecare ridicare a masinii pe cric,deh,tabla romaneasca,si mai ales roman la volan...masina mea are 10 ani,eu o am de doi ani si jumatate,deci am luat-o gata obosita... ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
sukaru |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 January 10 ![]() |
vezi sa nu ai apa in praguri eu asa am avut anul trecut am avut gaurile alea infundate ,am bagat o sarma pe acolo si gata ccel mai bine vezi pe unde intra apa daca scoti covorul succes
7 Feb 2010, 20:24: sau mai e o varianta dupa cum au spus si colegii da grila aceea de deasupra capotei si vezi ca sunt niste un fel de furtune negree scoti si le cureti ![]() This post has been edited by sukaru: 7 Feb 2010, 20:24 |
--------------------
dacia
1410
2001
- DJ-23-DGF
|
|
Alexio |
![]()
Post
#11
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Sau varianta ma cum gaseam balta: face condesns sub mocheta. Ridica mocheta si baga mana sub ea. Mien u imi intra apa pe nicaieri e toata izolata insa sub mocheta am direct tabla... prin urmare condens... acum am izolat cu pasla si nu mai am ud.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#12
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Si eu am aceeasi problema, dacia 1310, model 4 faruri, 1985. Am cautat mult pe unde intra apa, pana sa observ ca intra pe la suportii in care sunt prinse bratele stergatoarelor. Cu timpul, si datorita miscarii de rotatie probabil, garnitura de acolo se uzeaza. Nu intra multa apa, insa e totusi o problema. Astept sa se mai incalzeasca vremea si incerc sa vad ce pot face. Tare mi-e teama ca trebuie sa dau jos bordul si sa demontez ansamblul motor stergatoare - brate. Vezi poate si la tine e aceeasi problema.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
b-73-zdv |
![]()
Post
#13
|
![]() doar eu si solnita mea Group: Members Posts: 124 Joined: 20 December 09 From: capitala ![]() |
un alt loc pe unde intra apa este pe la chederul parbrizului
|
--------------------
dacia
solenza confort
2004
- B-666-RAI Apara-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma apar singur
|
|
Paca |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
intra bine de tot daca nu ai chederul ridicat in stanga si in dreapta ca sa se scurga apa
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
tinker |
![]()
Post
#15
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
pe unde poate intra apa la cutia cu sigurante?,chiar si daca sta pe loc cand ploua tot gasesc apa
This post has been edited by tinker: 5 Oct 2013, 17:51 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
val2011 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
posibil pe la grila de ventilare
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Explicatia o gasesti la #14: "intra bine de tot daca nu ai chederul ridicat in stanga si in dreapta ca sa se scurga apa" , adica colturile de jos libere.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si se mai poate prelinge pe cabluri de la scurgerea grilei (are o gaura unde se scurge apa ) , axul mecanismului stergatorului
This post has been edited by bygy007: 5 Oct 2013, 21:23 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
1310FE |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 10 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva daca se mai gasesc de cumparat furtunele de scurgere de la grila de ventilatie? Eu nu le mai am si se prelinge apa pe cabluri direct pe mocheta.
|
--------------------
Dacia
1310
FE 1997
|
|
valentin22 |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 30 November 08 ![]() |
sall, problema pe care o aveti se intalneste la mai toate masinile ,sunt infundate furtunele (grilele) de scurgere din fata ,apa care se scurge de pe parbriz nu are unde sa se duca daca acele furtune de scurgere sunt infundate cu frunze si de aceea apa nu are unde sa se scurga si intra pe grilele de unde se alimenteaza aeroterma cu aer din afara si ajunge pe langa aeroterma in interiorul masini ,concluzia desfundati acele furtune (tevi ) din plastic sau cauciuc.
This post has been edited by valentin22: 16 Oct 2013, 19:21 |
--------------------
DACIA
LOGAN BERLINA
2007 PREFERENCE-DIESEL
- B-40-xxx STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE !
|
|
C@talin |
![]()
Post
#21
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ia vezi tu cumva nu ai si ceva gauri prin podea
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
1310FE |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 10 December 12 From: Bucuresti ![]() |
Problema este ca eu nu mai am furtunele alea. In podea au fost cateva gauri,dar au fost reparate. Trebuie sa improvizez cumva furtunele alea de la grila.
|
--------------------
Dacia
1310
FE 1997
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu zic sa strangi apa, ca nu se stie daca vei mai avea de baut, ca iata, in Vaslui arde, ca in Canada, la sevron!
Nu, poti lasa si gaurile goale, dar sa nu se prelinga pe la trecerea cablurilor. As vrea sa-mi dati exemple de alte masini, care au chederul ridicat, asa cum spuneti voi, sa se scurga apa. Asta e o tampenie, pentru ca in mers, apa urca de pe grila, intra pe sub cheder, impinsa de curentul de aer, facand sa iasa inauntru cu "jet". Scoateti toate aiurelile de tevuste puse sub cheder, si nu va mai intra apa, cu conditia ca, roata , chederul sa fie etans, chiar si in contactul cu geamul, ca si p-acolo intra. Sunt sigur ca in mers, ati vazut ca, apa urca pe parbriz, daca e in cantitate mica. Intre cheder si rama metalica, e un spatiu aiurea, care da toate sansele sa se depoziteze sau sa treaca apa. Umpleti cu silicon (nu sanitar) tot golul, iar daca le contactul cu geamul, chederul e slab, bagati si acolo un adeziv gen silicon. In rest, s-a spus mai sus alte cauze. This post has been edited by PH-06-BOA: 26 Oct 2013, 15:34 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:17 |