DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relanti, Diesel 85 cp

Ivdanyel
post 6 Feb 2010, 11:02
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 July 09
From: Bucuresti




Salut,

Am un logan diesel 85 cp,30000 km cu urmatoarea problema:

La relanti am mici fluctuatii care nu se vad la turometru, cam la 15 20 sec are o mica intrerupere.
La 15000 km am avut aceasta fluctuatie am fost cu ea in service ,dupa care mecanicul mi-a zis s-o alerg si a dat randament,dupa alti 15000 km am aceasi problema iar am alergato si degeaba de aceasta data,fluctuatia a revenit si se mentine.

Ce pot sa-i fac?Astept ideei si opinii
Multumesc


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 6 Feb 2010, 13:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Daca ala de la service ti-a zis sa o alergi si motorul si-a revenit tind sa cred ca mergi subturat cu masina. Rezolvare: schimba treptele de viteza mai aproape de 3000 de ture.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 6 Feb 2010, 17:34
Post #3


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




E aceeasi problema prezentata in acest topic:
http://www.daciaclub.ro/Diesel-nu-porneste...168977-s30.html


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
licrimon2002
post 7 Feb 2010, 12:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 10 May 05




ivdaniel,
cred ca mai trebuia de precizat si cat de frig era afara cand ti-au aparut acele fluctuatii si eventul daca a fost in primele secunde de la pornirea de dimineata. La -20 de greade, se pare ca poate o cauza si motorina, chiar daca e de la petrom, omv, etc


--------------------
DACIA 1310 L (1994) si LOGAN (2006 1.5 dci) - xx xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
studioworks
post 7 Feb 2010, 14:55
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 2 February 10
From: de aici




nu-i normal sa se intample asa.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 editia cu frana de mana supt bord
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ivdanyel
post 10 Feb 2010, 10:26
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 July 09
From: Bucuresti




Indiferet de starea meteo ,iarna-vara,ea tot face figuri.Subturat nu merg cu ea ,schimb intre 2500 si 3000.Acum am bagat si aditiv motorina dar...astept sa vad ce iese


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MLW
post 10 Feb 2010, 20:52
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 February 10




Salut,
Baieti a depistat cineva problema asta a Daciei Logan 1.5 DCI 85 CP cu intreruperile la relanti?
_dati un raspuns exact si concret.
_nu conteaza consumatorii atata timp cat pe autoturism este instalatia originala si dotarile consumatoare de curent pentru care a fost proiectat alternatorul.( nu este o explicatie)
_am citit regulamentul pt acest forum dar nimeni nu-l respecta din relanti o dati in ulei din ulei in apa si daca ar fi dupa voi ar trebui schimbat si rezervorul.
_ incetati sa va mai laudati si jigni in acelasi timp cu mecanici cofetari sau cum va mai spuneti.
_ mentionez ca la testele cu "laptopu" "domnului inginer" la orice service nu apare nici o defectiune.
toti spun ESTE NORMAL

REGARDS

10 Feb 2010, 20:57:
iar alergatul masinii nu este o solutie; asta ar insemna ca loganu sa mearga bine cand stai pe Podul Grant doua ore in trafic sa tii motorul din accceleratie undeva pe la 2700-3000 rot/min sa mearga turbina...nu?????? mad.gif


Fiti seriosi sau aveti 18 ani si permis de doua luni si ati pus geamuri fumurii pe loganul tatalui....

10 Feb 2010, 20:58:
....intrati pe orice alt club auto sa vedeti cum se rezolva problemele..

This post has been edited by MLW: 10 Feb 2010, 20:58


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X@by
post 11 Feb 2010, 17:42
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 8 June 08
From: Tg Mures




Nu mai scrie atat ca nu o sa am unde scrie si eu! tongue.gif
Iar in legatura cu topicul. Eu am motorizarea de 70cp si la mine fluctuatii am in timpul mersului intre 1000-850, dar nu se simte nici o intrerupere. de la ce ar putea fii?


--------------------
DACIA LOGAN/SOLENZA 2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI
GOD IS MY CO-PILOT!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 13 Feb 2010, 00:24
Post #9


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




eu zic ca e de la IMV-ul care se afla pe pompa de injectie

Inlet Metering Valve (IMV)
The IMV is used to control the pressure in the Rail. The IMV receives a signal from the ECU which regulates the amount of fuel delivered to the High Pressure Chamber in the pump, thereby providing rail pressure control.

QUOTE
Problema cu intreruperile este legata de actuatorul de debit de pe pompa de inalta presiune. E cel cu mufa maro.


This post has been edited by membru_DC: 13 Feb 2010, 00:26


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcy
post 26 Feb 2010, 00:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 20 December 06
From: Bucuresti




Am si eu aceeasi problema cu intreruperile la relantiu,1,5 dci 85,33500km la revizia de 30 nu am mai schimbat filtru de motorina,pana acum l-am schimbat la fiecare revizie,revizia a fost facuta in noiembrie pana sa vina frigul.dau o tura cu ea in service?am alimentat doar de la rompetrol


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinn
post 26 Feb 2010, 02:03
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 19 February 10




la motorina care e in romania... ar cam trebui ..asta pentru injectoare



--------------------
dacia logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcy
post 27 Feb 2010, 16:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 20 December 06
From: Bucuresti




Am fost in service sa facut o diagnosticare si a iesit ca-i de la regulatorul de presiune,se schimba pe garantie,cei care mai au,a mai iesit ca am apa in motorina sau in filtru de motorina ceva de genul asta,am alimentat doar de la rompetrol,o sa ma mut la omv


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X@by
post 27 Feb 2010, 17:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 8 June 08
From: Tg Mures




QUOTE
a mai iesit ca am apa in motorina sau in filtru de motorina ceva de genul asta
Stai linistit ca iese destul de frecvent la diagnosticare fara sa ai apa in el.


--------------------
DACIA LOGAN/SOLENZA 2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI
GOD IS MY CO-PILOT!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:21
Forum Renault