DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor, DSN

D.R.G
post 10 Feb 2010, 19:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 06




Buna-seara,de curand am cumparat o SuperNova din 2002,masina a stat foarte mult pe dreapta. 1-Dupa ce am rezolvat luminile pe spate(pozitii si semnalizari) am realizat ca nu merg becurile pe frana,cum pot sa le rezolv ?!
2-Nu merge deloc ventilatia(aeroterma) in masina,am schimbat siguranta si tot nimic,cum pot sa o rezolv?.
Va multumesc.




--------------------
BMW E39 2000
Megane 1.6 (sold)
BMW 520 I 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 10 Feb 2010, 20:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




poate sunt arse ... si in momentul cand nu iti merge un bec sau poate sunt arse . verifica contactele ,daca nu te pricepi duo;a un electrician nu fac improvizati poate cine stie iei foc ...


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 10 Feb 2010, 20:12
Post #3


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




La pedala de frana, deasupra ei se afla un contact care are 2 papuci infipti in el, verifica sa nu fi scapat vreunul de acolo, iar la aeroterma verifica releul, este chiar in dreptul sigurantei (al doilea din fata spre spatele masinii), eventual curata piciorusele lui si punel la loc e posibil sa fi oxidat de atata vreme.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.R.G
post 10 Feb 2010, 20:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 06




QUOTE(serviccom @ 10 Feb 2010, 21:12)
La pedala de frana, deasupra ei se afla un contact care are 2 papuci infipti in el, verifica sa nu fi scapat vreunul de acolo, iar la aeroterma verifica releul, este chiar in dreptul sigurantei (al doilea din fata spre spatele masinii), eventual curata piciorusele lui si punel la loc e posibil sa fi oxidat de atata vreme.
*



Contactul de jos l-am verificat si nimic, maine incerc sa vad si releul din fata unde spui tu.Mersi mult pt promtitudine dragi colegi.

11 Feb 2010, 19:07:
Am verificat toate releele si nimic in legatura cu ventilatia.Legat de stopurile de la frana am gasit un cablu langa blocul de sigurante din bord pe care scrie Contactor brake bord si nu stiu unde vine bagat(mufat) ?

This post has been edited by D.R.G: 11 Feb 2010, 18:07

Attached thumbnail(s)
Imagine218.jpg ( Size: 486.17k ) Number of downloads: 242


--------------------
BMW E39 2000
Megane 1.6 (sold)
BMW 520 I 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 11 Feb 2010, 18:26
Post #5


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Ala se leaga la un +12V dupa contactul protejat (ai curent numai cu contactul pus) ca la frana asa este, prin contact. Verifici cu un multimetru cu contactul pus sa ai curent, iar cu el luat sa nu ai.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.R.G
post 11 Feb 2010, 18:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 06




Ok,mersi pt sfat mai mult ca sigur deaia nu mergeau becurile pe frana.
P.S Sa leg firul respectiv la blocul de sigurante(sa iau + de acolo)?


--------------------
BMW E39 2000
Megane 1.6 (sold)
BMW 520 I 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 11 Feb 2010, 19:36
Post #7


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Se poate pune si la una din sigurante, firul ala e scapat din una din mufele de sub bord (mai de graba s-a rupt din vreun papuc) incerc sa postez pagina cu mufa respectiva poate iti dai seama care e locul lui (nu e greu de identificat).
Pentru aeroterma mai verifica mufa din spatele comutatorului aerotermei mufa sa fie bagata bine sau sa nu se fi rupt vreun fie, daca as fi acolo ti-as diagnostica repede problema, dar asa mie greu.

11 Feb 2010, 21:21:
Am reusit sa scot si pagina. Ar fi bine daca ii pui firul ala la locul lui, eu nu sunt de acord cu modificarea instalatiei, e mai sigur cu ea ca la carte. In caz ca iti dai seama din care mufa vine,scoti papucul ramas in mufa, cel din care s-a rupt firul (bagi ceva ascutit si ii indrepti pintenul ala de la papuc, apoi il tragi afara), apoi sertizezi bine cu un patent papucul si il bagi in mufa. Succes!

11 Feb 2010, 21:23:
Daca nu te descurci poti lega si de la sigurante, dar ai grija sa nu faca firul vreun scurtcircuit pe acolo ca poate lua foc masina (mare grija).

This post has been edited by serviccom: 11 Feb 2010, 20:23

Attached thumbnail(s)
untitled.jpg ( Size: 109.73k ) Number of downloads: 219


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.R.G
post 11 Feb 2010, 21:06
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 06




Incerc sa-mi dau seama unde vine firul,firul nu ii rupt are si papucul in cap.La releele alea din bord(plasa de sigurante) unde vin multe fire bagate nu lipseste nici un fir.
La comutatorul aerotermei toate mufele au fost deconectate,le-am pus la locul lor si nimic.
Mersi mult.


--------------------
BMW E39 2000
Megane 1.6 (sold)
BMW 520 I 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 11 Feb 2010, 21:21
Post #9


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Nu se vede prea bine papucul firului, este cumva din ala rotund (ca o saiba), sau papuc "mama" din ala normal? Ma uit maine la mine sa vad daca il vad si iti spun unde trebuie pus.

11 Feb 2010, 22:26:
Nici mie nu mi-a mers aeroterma cand am cumparat masina, si am gasit mufa aia care vine pe tabloul de sigurante pusa invers, este chiar in dreptul releului aerotermei, am scoso am intorso invers si mi-a mers perfect si nu am mai avut probleme. E posibil sa fi umblat cineva si la tine pe acolo si nu a mai stiut cum a fost si din greseala a puso invers. Incearca si asta e posibil sa ai bafta si sa-ti mearga. Mai tinene la curent.

This post has been edited by serviccom: 11 Feb 2010, 21:26


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.R.G
post 13 Feb 2010, 19:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 06




Papucul ii normal(mama) iar legat de mufa de la aeroterma clar a umblat cineva(toate mufele care vin in spate la comutator erau scoase wacko.gif ),unde zici tu ca ii mufa respectiva la tabloul de sigurante din bord?
P.S Mersi inca o data,raman dator...


--------------------
BMW E39 2000
Megane 1.6 (sold)
BMW 520 I 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 14 Feb 2010, 16:08
Post #11


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




M-am uitat la mine, iar firul ala duce undeva pe instalatie nu stiu exact unde ca e bandajata instalatia, dar cel mai simplu dai un +12V pe contact de pe la sigurante.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 09:08
Forum Renault