DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> gaze in capac culbutori, cauzele aparitiei lor si remedierea acestora

micri
post 15 Feb 2010, 10:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




deschid acest nou topic pentru ca aici sa dezbatem si sa elucidam cauzele aparitiei fenomenului.
ce elemente sunt uzate pentru ca apare acest fenomen sau daca din cauza folosirii unor uleiuri neadegvate poate aparea.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 15 Feb 2010, 12:37
Post #2


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Si mai ales cu se trateaza simptomele drunksinging.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 15 Feb 2010, 23:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




mersul sportiv, apasari mai mult decat este necesar pe pedala de acceleratie, de exemplu esti la deal si nu ai turatia optima, vei apasa pe acceleratie mai mult decat este necesar pentru a mentine viteza de deplasare, face ca gazele sa treaca de segmenti, de acolo in baia de ulei, iar de acolo in capacul culbutorilor unde este preluat inapoi in carburator sau injector pe calea absorbtie aer..

Uleiul este responsabil doar cu uzura motorului, si normal cu cat este mai uzat setul motor cu atat mai multe gaze se intorc in admisie prin ciclul enumerat mai sus...

This post has been edited by panter1: 15 Feb 2010, 23:50


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 15 Feb 2010, 23:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Gazele apar datorita uzurii ansamblului format segmenti, pistoane, camasi. Solutia este segmentarea sau schimbarea setului motor.


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Feb 2010, 00:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




La cele spuse de paul_p se mai adauga in mica masura uzura ghidurilor supapelor .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 Feb 2010, 00:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




daca scapa si nu calci tare pe "coada" va scapa mai putin, daca bagi piciorul tare in ea.. va scapa si un motor aproape nou.. sau chiar nou

This post has been edited by panter1: 16 Feb 2010, 00:09


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Feb 2010, 00:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




un motor nou nu scapa , iti va scoate benzina nearsa pe evacuare caci degeaba ai dai blana daca nu prinde turatie , nici nu are ce sa scoata , eventual sa intre ceva benzina in ulei.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 Feb 2010, 00:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




un motor nou nu scapa cat sa miroase tare asta este alt ceva.. dar nu inseamna ca nu scapa deloc, iar daca spui ca ajunge benzina in ulei.. crezi ca gazele nu ajung tot prin acelas mod in baie? numai ca gazele se duc in capac iar de acolo mai departe pe drumul lor.. benzina din pacate ramane in ulei.. Segmentii nu sunt perfect rotunzi si etansi oricat de noi ar fi ci au o intrerupere pe ei pentru a putea fi montati pe pistoane.. tocmai pe acolo scapa la motoarele noi si bineinteles muuult mai putin decat la unul uzat, asta stiu sigur de la un mecanic.. pentru ca inital si eu credeam la fel.. dar are dreptate.

De aceia segmentii se asaza cu acea intrerupere in asa fel incat sa nu fie in linie de la toti segmentii pentru a scapa cat mai putin..

This post has been edited by panter1: 16 Feb 2010, 00:19


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Feb 2010, 00:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Or ce motor are o mica scapare , dar vorbim de ceva normal , nu de scapari mari .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 16 Feb 2010, 00:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




wink.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 16 Feb 2010, 09:31
Post #11


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Orice motor face gaze de ulei chiar daca e nou.E de la condens.Diferenta fata de unul uzat e ca cel uzat face mai multe gaze si furtunul cu pricina trebuie curatat mai des.De ex. in motorul meu am pus mobil1 15w40 semisintetic,am 7000 km facuti cu el.Nu am completat nici un gram.Nu a scazut nmk nivelul si motorul are 90.000 km si tot trebuie sa curat furtunul de la carter la carbelitor.Asa a fost din totdeauna.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 12:47
Forum Renault