DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire dacia, probleme pornire

cristyano2
post 1 Mar 2010, 21:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




salut..revin si eu cu inca o problema..de cateva zile incoace am pornit masina ( dacia 1300) a mers fara probleme ( consumul prea mare) si astazi cand am incercat sa o pornesc din noi surpriza..nu mai vrea..in concluzie da sa porneasca aproape ca porneste dar nu o ia..ce este de facut in acest caz? Tin sa mentionez k nu am umblat la nimic de cand am pornit-o ultima data..multumesc


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 2 Mar 2010, 18:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.In primul rand verifica sa ai curent la bujii dupa aceea vezi sa ai benzina.Cam atat.Succes.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 2 Mar 2010, 18:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




am verificat si am curent la bujii si am si alimentare..( am scos furtunele de la rezervor momentan pentru ca este spart si am pus un bidon in fata) si vine retur inapoi...in rest nu stiu ce sa spun,,,bafta


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 2 Mar 2010, 19:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




scoate bujiile si le curata.
vezi platina sa nu fie impuscata.
nivelul e prea mare in CNC (consumul ridicat).

dar sigur e platina. ori distanta necorespunzatoare ori impuscata daca da sa o ia si nu vrea. dar intai curata bujiile. ai mers cu platina prost reglata sau impuscata si s-au afumat.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 2 Mar 2010, 19:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




o sa scot bijiile sa vad daca sunt afumate si o sa va spun..poate rezolv problema..


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 2 Mar 2010, 23:14
Post #6


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




condensatorul??in ce stare e?


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 3 Mar 2010, 12:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




salut baranga..condensatorul este schimbat si el de curand deci pot spune ca este nou...starea nu o stiu adica cum mi-as putea da seama ca este defect?

3 Mar 2010, 19:45:
up

This post has been edited by cristyano2: 3 Mar 2010, 19:45


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 3 Mar 2010, 20:40
Post #8


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




cristyano iti poti da seama daca aprinderea este buna in felul urmator:
1.scoate o bujie ,da i cu peria de sarma pe ea
2.dupa ce este curatata,ia fisa de la delocu aia din mijolc si pune o in capul bujiei (fisa condensator-bujie)
3.atinge jumatea bujiei de caroseria masinii pentru a putea face masa avand pus contactul(fara a se porni)
4.invarte de ruptor-distribuitor (se gaseste sub capacul delcou pt care nu stie)


iar treaba cu condensatorul... ar trebui sa mearga si fara. La mine merge:)


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu89
post 17 Mar 2010, 23:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 March 10
From: darabani




pot fi mai multe probleme...dar dak zici ca da sa porneasca si nu vrea cred ca la fel cum au zis si ceilalti e platina...impuscata sau inchisa...vezi insa si capacul la delcou...sa nu fie crapat...se poate si de la asta sa nu porneasca wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 - BT 03 JAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyano2
post 18 Mar 2010, 09:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 16 February 10
From: Bucuresti




platina nu este impuscata + ca am schimbat-o si reglata de un mecanic...in rest numai stiu ce ar putea fi


--------------------
Dacia./ Honda Solenza 1.4mpi/ Xl 350r 2004/ 1984 - Numar De Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Mar 2010, 09:37
Post #11


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(ORIJINAL21 @ 3 Mar 2010, 20:40)
cristyano  iti poti da seama daca aprinderea este buna in felul urmator:
            1.scoate o bujie ,da i cu peria de sarma pe ea
            2.dupa ce este curatata,ia fisa de la delocu aia din mijolc si pune o in capul bujiei (fisa condensator-bujie)
            3.atinge jumatea bujiei de caroseria masinii pentru a putea face masa avand pus contactul(fara a se porni)
            4.invarte de ruptor-distribuitor (se gaseste sub capacul delcou pt care nu stie)
          iar treaba cu condensatorul... ar trebui sa mearga si fara. La mine merge:)
*


Prietene,fara suparare,ce spui tu e o prostie.La presiune atmosferica ,scanteia strapunge aerul pana la cativa mm,poate 30 mm.Sa te convingi pune doar fisa in apropierea masei masinii,o sa vezi ca ai scanteie de la 2 cm.Daca pui fisa in bujie la ce distanta e acolo intre electorzi 1 mm,la presiune atmosferica si ce mai proasta aprindere o sa dea scanteie.De ce crezi ca bujia are distanta dintre electrozi de 0,7 mm?Deoarece inauntru motorului presiunea este f mare,densitatea de aer este mai mare iar spatiul dintre electrozi(0,7 mm) se strapunge mult mai greu,alfel am fi reglat spatiul dintre electrozii bujiei la 10 mm si am avea o scanteie super puternica care aprinde comburantul intr-un timp record si in totalitate.

18 Mar 2010, 09:47:
QUOTE(cristyano2 @ 18 Mar 2010, 09:01)
platina nu este impuscata + ca am schimbat-o si reglata de un mecanic...in rest numai stiu ce ar putea fi
*


Recomand verificarea aprinderii,reglarea cu LERA la 0,4 mm,mecanicul se poate sa se fi inselat.Verifica sa ai nivel ok in carburator inainte sa pornesti.Verifica scanteia la fiecare fisa de la piston.Le scoti pe rand,ridici mansonul de cauciuc si o pui la masa alternatorului.Pui pe cineva sa dea la automat.Trebuie sa ai scanteie de 1-2 cm,culoare alb-albastru.Daca e rosu-portocaliu,bobina este proasta.Condensatorul daca e dus nu mai porneste in veci.Daca astea sunt ok,atunci principala pb sunt bujiile.Au obiceiul sa se duca la frig.Crapa ceramica din ele si scanteia nu mai ajunge in varf la electrod si se strapunge bujia.Asta nu ai cum sa vezi,poate doar noaptea.Schimba bujiile cu unele noi.O sa fii surprins.
Bafta.

This post has been edited by Paulorossi: 18 Mar 2010, 09:47


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:48
Forum Renault