pierde viteza
![]() ![]() ![]() |
pierde viteza
marian.ww |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L
1997 berlina
- GL07BNL
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Daca motorul ramanea accelerat in timpul urcarii iar masina incetinea,cauza cea mai probabila este discul de ambreiaj uzat,jocul la pedala de ambreiaj nu este reglata corespunzator si placa de presiune nu debraiaza complet.Verifica jocul liber la pedala de ambreiaj si daca este in limite singura solutie este inlocuirea ambreiajului.Trebuie verificata si placa de presiune si rulmentul.Dar un mecanic stie ce are de facut in acest caz.Succes.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
Paca |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
bun...scadea si turatia nu ? pai daca abordezi o panta cu a 4-a sa zicem la 2000 de ture chiar vrei s-o urci asa?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Hacker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu zic asa, daca masina ta are putere in linie dreapta e foarte probabil sa nu fi abordat corespunzator tu treapta de viteza, dar daca masina ta e puturoasa si in linie dreapta trebuie desfacuta sita de la gaz curatata sau inlocuita. E problema de alimentare.
Succes... |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
marian.ww |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 March 10 ![]() |
salut baieti si multumesc de ajutor.Mine am sa verific ambreajul si am sa curat si sita de la gaz,cu sita sper sa nu fie prea complicat,ceva idee am dar as vrea un pic de ajutor.
|
--------------------
dacia
1310L
1997 berlina
- GL07BNL
|
|
PaulT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu ai spus ce e mai important... Adica:
1.In ce treapta ai abordat dealul. 2.Ce viteza aveai. 3.Aproximativ despre ce inclinatie vorbim... Faptul ca pedala era la fund este total irelevant... Daca nu esti in treapta si turatia potrivite motorul nu poate dezvolta suficienta putere pentru a mentine sau mari viteza indiferent cat apesi pe pedala.... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
marian.ww |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 March 10 ![]() |
Buna, pentru PaulT,acea panta am urcato de zeci de ori cu viteza a4a de jos pana sus,dar masina a pierdut din putere la jumatatea pantei .Este problema de reglaj
GPL sau ce? Cineva a spus ca sar putea sa fie sita de la gaz infundata. Sau sa fie de la avans.(recunosc ca avansul nu prea ma pricep prea bine sal reglez...as fi bucuros sa ma ajute cineva in aceasta problema) Multumesc. |
--------------------
dacia
1310L
1997 berlina
- GL07BNL
|
|
revoOO |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
(:| hai sa-ti zic o chesite pe gpl, daca tu ziceai ca in ziele precedente tu urcai acea rampa cu a4a...gandeste-te ca poate a avut demaraj lung in a3a. Si mie mi se intampla des in a4a pe gpl, cand urc o rampa ca numai are putere, dar chestia este ca a3a i-am dato in scurt. Incearca sa ii dai demaraj mai lung in a3a
|
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate a fost gazul mai prost , se mai intimpla si eu am patit asa ceva acu mult timp poti incerca sa mai maresti putin debitul de la furtunul intre plamin si carburator (acolo ai un surub pe post de robinet) , icearca sa il desfaci un sfert , jumate de tura
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
panter1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de asta, ma bag si eu putin in discutie, gazul de la Luck-Oil m-i s-a parut cel mai bun.. in sensul ca am mers mai mult cu el, si a tras multumitor, fata de alte gpl-uri care si consumau mult si nici nu prea trageau.. Diferentele intre ele nu sunt cine stie ce.. un sofer care nu merge des cu masina, sau nu are spirit de observatie nu isi va da seama de ce gaz este mai bun.. Sau.. va da debitul mare crezand ca reglajul este problema cand de fapt... ... si logic odata cu debitul si consumul
![]() This post has been edited by panter1: 9 Mar 2010, 05:16 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
marian.ww |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 March 10 ![]() |
Buna baieti sa rezolvat problema,era sita de gaz infundata,am curatato si gata merge bine.Multumesc de ajutor
|
--------------------
dacia
1310L
1997 berlina
- GL07BNL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:01 |