etriere, surub aerisire rupt
![]() ![]() ![]() |
etriere, surub aerisire rupt
mos_martin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1992 berlina
- B 12 BGU
|
|||
bac. |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
vezi ca s.a mai discutat despre acele suruburi, eu nu am reusit sa i.l scot, asa ca am aerisit pe la furtun.
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#3
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
se pot scoate cu adaos prin sudura sau cu un surub care se strange invers
|
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Se aeriseste cu presa sau doua chei inelare. Interventiile de aerisire la furtun prea dese pot deteriora filetul.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu am scos la mine cu extractoare. daca nu ai asa ceva, poti incerca in felul urmator.
dai etrierul jos, il fixezi intr-o menghina sau daca te crezi in stare sa il tii fix, poti da gaura cu bormasina pentru a largi un pic (astfel slabesti rezistenta filetului si isi da drumul mai repede). dupa largire (dar nu tare, el e metric 6 parca, deci dai cu 4- 4,5) daca ai flex, faci un fel de dorn cu capul patrat sau triunghi si muchiile cat mai ascutite, care sa prinda marginile aerisitorului cand il bati in aerisitor) apoi cu o cheie franceza sau o piulita sudata in capatul dornului, desurubezi si trebuie sa mearga. eu asa am scos unul, unul cu extractorul. mergeau f bine amandoua scoase asa, dar daca tot gasise varmiu extractorul, l-am folosit. apropo, extractorul este un fel de surub cu filet invers. in momentul in care tu il insurubezi in aerisitor, el de fapt se infinge in material si la un moment dat se blocheaza pt ca devine din ce in ce mai gros si desurubeaza aerisitorul. sau mai simplu la strung. iti da usor afara aerisitorul fara sa deterioreze filetul. cu un cutit f subtire iese treaba brici. This post has been edited by pirvumark: 11 Mar 2010, 18:03 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
eu am rezolvat problema asta cu un strungar care mi-a facut reductie din bronz, am luat niplu nou si asa sunt si acum pe masina da vreo 5 ani
sau o metoda de urgenta dai un filet mai mare si bagi un surub |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu am zis o solutie pentru care foloseste in continuare aeresitoarele originale.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si ultima varianta, alta gaura alaturi, filetata cu M7, si folosesti aerisitor original. Mare atentie la gaurire, sa nu se strapunga, iar gaura mica sa fie cat mai pe centru.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mos_martin |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 January 09 ![]() |
ok,,multumesc mult,,o sa va spun cum am reusit...
|
--------------------
DACIA
1310
1992 berlina
- B 12 BGU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:37 |