aeroterma pe post de ac
![]() ![]() ![]() |
aeroterma pe post de ac
raresuu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
1999
|
|||
Mjeefo |
![]()
Post
#2
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Si unde ai de gand sa instalezi aeroterma in torpedou? Nu te chinui e mult de munca si nu cred ca vei avea rezultatul pe care il astepti. Aeroterma dupa bordul de cn este foarte buna, iar maneta aia o poti muta si cu mana daca ridici capota si te uiti in partea stanga, probabil e sarit cablul sau e slabit.
|
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
te-ai gandit mult? aerul din interior e mai cald ca cel de afara, daca il mai si recircului numa' bine iti faci in masina un cuptor cu convectie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
raresuu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 10 ![]() |
atunci sa aduc aer de afara cum sa fac ca e foarte puternica si as vrea sa bag in aerisitoarele di lateral ca sa nu mai fiu nevoit sa merg neaparat cu masina sa fie un pic mai racoare....numa bine
|
--------------------
dacia
break
1999
|
|
N E S |
![]()
Post
#5
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
In cazul asta e simplu. Dai de maneta aia pe aer rece, dai drumu la aeroterma si gata! vine aer rece de afara! Diferenta dintre aerul ce-l obtii si cel care intra cu geamurile deschise, este infima.
Ca sa vezi diferente mari cea mai buna treaba e sa pui aer conditionat. Dar de banii astia iti mai iei o dacie. Crede-ma, si eu am vrut sa pun pe a mea si m-am lasat pagubas. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
radu_ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
nu ii gandita bine nici aeroterma de la bordu cn, caldura baga nu ai treaba, da aer rece nu prea, din cauza ca incurca radiatoru din bord si blocheaza curentul de are creat, aerul nu este tras din radiator ci suflat prin el , La alte masini radiatorul se afla sub capota intr-o cutie compartimentata cu o clapeta care comuta intre cald si rece, si ventilatoru dupa,
O solutie la care m-am gandit si io ii sa pun ventilatoare de pc la aerisirile laterale sau sa scot pe timp de vara radiatoru din aeroterma sa creasca fluxul de aer |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
raresuu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 10 ![]() |
radu e buna ideea ta cu culerele decalculator dar cat vant crezi ca face ? bn sa zicem ca pun acolo la aerisitoare dar in spte cum sa fac oare?
eu ma gandeam sa scot tulumba de la filtru sa imi pun aeroterma acolosi sa pun filtru sport ce ziceti? |
--------------------
dacia
break
1999
|
|
radu_ |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Nu stiu cat aer o sa sufle, trebuie sa incerc, am un ventilator de pc mai nervos ce sufla bine da ii cam jgomotos, si pe langa asta trebuie sa ii fac o carcasa pe teava de legatura
Aeroterma, filtru de aer sport, deja cred ca te gandesti la supra-alimentare In spate, nu stiu ce sa zic, probabil tot ventilatoare de pc ca is mici intr-o cotiera intre scaune O alta idee la ce m-am gandit ii sa modific aeroterma, de fapt carcasa de jos de la ea, deoarece radiatoru ii in portiunea de jos si se poate scoate destul de usor fara sa demontezi tot bordu. M-am gandit sa o prelungesc, sa am loc destul intre radiator si carcasa superioara de o clapeta. Cand clapeta ii inchisa,aerul va trece prin radiator, cand clapeta ii deschisa va acoperi radiatoru si va lasa un loc gol deasupra lui prin care aerul va putea sa treaca direct |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Poti sa pui mama cooler-elor de calculatoare, aer rece nu vei avea ca nu are cine sa-l raceasca... Iar flux de aer mai mare decat cu geamul deschis nici atat nu vei obtine...
Desteapta-te romane! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
raresuu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 10 ![]() |
ma gandesc sa pun aeroterma undeva prin spate ca am break si sa fac o adaptare pe la roata de rezerva ca e destul loc si sa vin cu racord din ala flexibil din plastic de 50 ca sa vina aerul rece pe jos pe sub scaune ca sa nu fie curent . ce ziceti?
|
--------------------
dacia
break
1999
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#11
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
iti dai seama ca nu are nici un rost...cu aeroterma cu etc...ai putea face cumva o priza cu un furtun ...ca de hota...pe langa radiator sau cumva sa capteze aer din fata masini si sa fie cumva conectat la instalatia masini de dirijare a aerului...ar fii o metoda mai simpla..eu am modelul de bord acela cu aluminiu pe el..iarna baga caldura klumea cand dau aeroterma pe treapta a 2-a...dar vara nu baga absolut deloc aer rece...mai merg cu geamul deschis..mai ma dor maselele etc..aia e daciutza:D
![]() |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca reusesti sa faci urmatoarea instalatie esti tare
o pisla filtru de hota umed sau umezit prin picatura pus in asa fel incit un ventilator sa sufle aer prin sau pe linga suprafata pislei (filtrului ) este cam acelasi fenomen cind esti ud si alergi sau bate vinul tare , iti va fi frig teoretic ar trebui sa existe o variatie de temperaura intre intrare si iesire cam asa http://www.euro-art.ro/?page_id=10 This post has been edited by bygy007: 26 Mar 2010, 23:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
SiloS |
![]()
Post
#13
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE m-am gandit ca vine iar caldura si ma gandesc sa fac o modificare dar nu stiu cum.ma gandesc sa pun o aeroterma de pe o dacie din 92' pe undeva prin interior la un bord cn masina e din 99' un break frumos . cred ca ar merge sa recircule aerul din interior si sa nu fie curent si sa fie un pic mai racoare decat afara ce spuneti cum se poate face? astept pareri.mentionez ca la mine e blocata maneta aia de la bord care trece de la aer cald la rece de la aeroterma masinii 1. a trebuit sa citesc postul de 2 ori ca sa ma prind ca : 2. aeroterma are maneta blocata si drept urmare te-ai gandit sa 3. mai pui inca o aeroterma 4. care sa recircule aerul din masina. Mi se pare ceva normal, intotdeauna vara de abia astept sa intru in masina, unde e racoare. Cam nasol cand deschid geamul, ca intra aerul cald de afara. ![]() This post has been edited by SiloS: 27 Mar 2010, 00:26 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
C@talin |
![]()
Post
#14
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
cel mai usor e sa elimini caloriferu din bord vara,multi pe aici au pus scheme si in practica niste conducte si robineti. ca sa inchida caloriferu de apa calda din bord .
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Alex4u |
![]()
Post
#15
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
stati ca nu inteleg....caldura nu se porneste/opreste de la motor din partea dreapta..dai caloriferu ala stanga -dreapta???asta nu inseamna ca vara il opresti si iarna il pornesti sa bage caldura?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
raresuu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 10 ![]() |
si daca elimin caloriferul ce avantaj am? trece aerul mai usor de afara sau care e treaba?
27 Mar 2010, 15:58: si nu prea pot eu sa circul cu geamul deschis ca am un copil mic . si daca merg asa nu cred ca o sa ma ia numai pe mine durerile de cap sau de masele asa ca..... This post has been edited by raresuu: 27 Mar 2010, 15:58 |
--------------------
dacia
break
1999
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
alta masina cu aer conditionat, vezi ca la 2000 de euro iti iei limuzina.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#18
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
mr devil..cand va aud eu mor serios...dai 2000 de euro sa zicem..pe un vectra din 97....merge 2-3 luni si incepe sa piece si aia....si atunci incepe distractia..eu la astra meu ..e din 2007..mi s-au dus tachetii aia hidraulici si sunt doar 16 la numar..stii cat ma costa astazi am aflat si eu
![]() |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
ghitza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ghinionul tau asta e
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:07 |