DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> stop frana.alarma

BC69DRG
post 26 Mar 2010, 12:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 February 10
From: iasi/bacau




salutare tuturor.
as avea nevoie de niste sfaturi daca se poate....am o mica problema la solentza mea pe langa mici altele... biggrin.gif si anume.....de vreo 2 sap cand apas pe frana se aprind avariile o singura data si se aude un 'beep' de la alarma.....oricat de mult as tine apasata pedala de frana avariile se aprind doar o singura data si alarma adik acel beep se aude doar o singura data......am schimbat sigurantele...am desfacut triplele sa vad de ceva eventual rugina sa nu faca contact becurile....nush ce are...tot asa face.....sincer sa va spun e un pic stresant...va rog sa ma ajutati...multumesc anticipat..


--------------------
dacia solenta 2005/1.4 - BC 69 DRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy90
post 26 Mar 2010, 13:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 440
Joined: 3 January 09
From: Giurgiu




Salut smile.gif
asa imi facea si mie, mai ales cand ploua si m-am uitat sub bord unde am alarma si nu am vazut sa fii intrat apa la ea. Dar, am dat-o jos si am uscat-o ca lumea, apoi am pus-o in 2 pungi si gata....doar ca acum nu se mai deschide de la acceasi distanta...probabil din cauza pungilor.

P.s Daca iti mai face asa, zici si tu ca ai masina straina biggrin.gif


This post has been edited by Valy90: 26 Mar 2010, 13:39


--------------------
Dacia/Opel Solenza/Astra H 2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti - GR-xx-WAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BC69DRG
post 26 Mar 2010, 19:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 February 10
From: iasi/bacau




mah sincer nush daca e de la alarma.....ce treaba are alarma cu stopu pe frana...bine avariile dar are treaba ca nah......dar stop pe frana??mm...ciudat...astept pareri


--------------------
dacia solenta 2005/1.4 - BC 69 DRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 26 Mar 2010, 20:49
Post #4


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Poate ai alarma care cand apesi frana prima data de la pornirea motorului dupa 15 sec se blocheaza usile, a mea asa are, bine nu e originala a masinii.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 26 Mar 2010, 21:31
Post #5


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Eu am senzatia ca ai scurt in mufele de la triplele spate.Scoate mufele,studiaza-le bine si s-ar putea sa fie nevoie sa mai strangi un pic contactorii din ele.Stiu ca masa are prostul obicei sa se slabeasca si sa nu mai faca bine contact.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BC69DRG
post 27 Mar 2010, 11:50
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 February 10
From: iasi/bacau




am incercat si faza cu mufele si tot asa face......nush ce are ca e stresant tare....si in trafic se uita din spate de ce se aprind avariile.....si e stresant...mai ales beepu de la alarma.....nu.i dau de cap.....sad.gif


--------------------
dacia solenta 2005/1.4 - BC 69 DRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabislz
post 27 Mar 2010, 16:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 11 December 08




Sigur ai scurt in mufa din spate sau chiar in tripla spate .Ca sa te comvingi scoate mufa dreapta si incearca frina .Daca a disparut defectul insamna ca trebuie curatat locul dintre pini ,plasticul care izoleaza de obicei masa de urmatorul contact tata ,de la tripla cit si cel de la mufa mama. Nu ar fi rau sa verifici si contactele din tripla , suportii unde vin becurile sa nu aiba urme de oxid. Daca nu ai identificat defectul la mufa din dreapta scoti mufa din stinga si apoi calci frina,apoi faci aceleasi operatii de curatare.Inainte de a monta triplele inapoi nu ar fi rau sa dai un cordon cu silicon pe tripla ca sa nu intre apa in masina. Daca ai la alarma prevazuta sonerie pt mersul inapoi ar fi bine sa o scoti sau sa o dezactivezi,asta fiind una din cauzele care duce uneori la aparitia scurtului intre pinii triplei spate.Tot patitu-i priceput .Daca nici asa nu reusesti sa- i dai de capat ,vezi la alarma firul care duce la claxon sau mufa din alarma care il contine si poti sa o scoti cit mergi dar sa nu uiti sa o pui inapoi. Tot de la tripla spate se ia si semnalul pt mers inapoi care face sa se aprinda avariile ,deci e bine sa verifici si acel fir sau circuitul aferent .Cel mai bine e sa cauti scurtul cit mai repede posibil.

27 Mar 2010, 17:38:
acum am vazut ca esti din IASI ,

This post has been edited by gabislz: 27 Mar 2010, 16:38


--------------------
solenza + renault11GTL 1985 - is-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BC69DRG
post 27 Mar 2010, 19:50
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 February 10
From: iasi/bacau




faza e ca ma mai duce si in eroare....ca nu face tot timpu....sa zic asa aproximativ..la 5 pedale apasate....la 3 se aprind avariile si beepaie alarma....am scos si becurile leam curatat la fel si lamela din tripla care face contact becu.....si tot degeaba....am gasit firul de masa de la alarma slabit...nu cred ca facea contact bine...si nu am reusit sa o mai testez.....am sa vad cand merg cu ea....


--------------------
dacia solenta 2005/1.4 - BC 69 DRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 28 Mar 2010, 01:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 590
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




Asa imi facea si mie, ii din cauza alarmei, iar aproximativ dupa 2 luni nu a mai functionat deloc. (eaglemaster ii alarma?)

This post has been edited by Ingerasu: 28 Mar 2010, 01:27


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BC69DRG
post 28 Mar 2010, 09:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 21 February 10
From: iasi/bacau




e o panarama de alarma...CENMAX.....sunt multumit de ea......dar nah.....pai si daca e de la alarma....sa ma pregatesc sami iau alta?? mellow.gif


--------------------
dacia solenta 2005/1.4 - BC 69 DRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul Gabriel
post 6 Apr 2010, 22:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 590
Joined: 16 October 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(BC69DRG @ 28 Mar 2010, 10:38)
e o panarama de alarma...CENMAX.....sunt multumit de ea......dar nah.....pai si daca e de la alarma....sa ma pregatesc sami iau alta?? mellow.gif
*



ar cam trebui


--------------------
Suzuki/Audi GSXR/A4 2005 - CJ XX RUN
-----------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 7 Apr 2010, 10:15
Post #12


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Si la mine a inceput sa se dea-n petec alarma . cand merg cu masina si dau semnal , pun frana sau merg pur si simplu o apuca " bip" si clipocesc avariile . dar scurt , "beep" , avarii si atat . Nu stiu ce sa ii fac . Tripele sunt blocurile cu semnalizare si pozitii de pe spate nu ? ca sa ne intelegem


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ostilu84
post 7 Apr 2010, 10:27
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 16 December 07
From: Dragasani , Valcea , Romania




Confirm ca problema este de la contactele de la triple, la mine a fost oxidat contactul de la tripla spate dreapta si la apasarea franei tipa alarma de nu stiam undesa intru de rusine la semafoare


--------------------
Dacia Solenza 2004 - VL-43-***
Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 7 Apr 2010, 15:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Contacte oxidate la tripla spate. In momentul in care calci pedala, filamentul becului este rece si curentul este mai mare. Apoi filamentul se incalzeste si curentul scade la valoarea nominala. Treaba asta se intampla foarte scurt, e vorba de milisecunde. Daca contactul la masa e prost, atunci tensiunea in punctul spre masa al becului creste (ajungand in acele fractiuni la cativa volti, in functie de cat de rau/oxidat este contactul). Acea tensiune, prin contactul de masa ajunge si la becul de mers-inapoi, atat in partea dinspre masa, cat si in partea dinspre sonda de mers inapoi (contactul fiind in mod normal deschis). In acest punct, este citit de alarma (asa vede e ca dai inapoi, si iti comanda avariile si face bip-bip). Faptul ca fenomenul este tranzitoriu, este motivul pt care la tine face doar in momentul in care calci frana, apoi, stand cu ea calcata nu se mai intampla nimic. Contactul fiind probabil la inceputul fazei de oxidare, nu ti se intampla mereu treaba asta, dar daca oxidarea continua, va face mai des. Rezolva contactul la masa la ambele triple (as zice ca problema este pe partea dreapta) si vei scapa de problema asta. Daca vrei, poti sa scoti pe rand triplele (as zice sa incepi cu dreapta) si vei vedea ca problema va dispare.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 8 Apr 2010, 20:02
Post #15


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




am scos azi mufele de la triple si m-am uitat la ele . sunt in regula . nu e nici o urma de oxidare si nici de ruginire . Ce ar mai putea fi ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 9 Apr 2010, 22:11
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Si cu triplele scoase mai apare problema? Contact prost la masa poate fi in contacul triplei, sau in punctul unde e legat firul de masa care ajunge in tripla.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 10 Apr 2010, 00:17
Post #17


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




nu stiu ce sa mai cred cu alarma asta . cand face ,cand nu . azi a facut 1 singura data si am mers cam 10 km cu ea sa zic . e pe toane . cred k ii e dor de tara ,de munte smile.gif))



Azi de ex nu a facut nici un piu care sa fie neinregula . deci e pe toane smile.gif)))

This post has been edited by andreiask: 10 Apr 2010, 13:39


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy90
post 25 May 2010, 22:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 440
Joined: 3 January 09
From: Giurgiu




Se pare ca m-am inselat cand i-am zis colegului @BC69DRG ca am rezolvat problema cu avariile la apasarea franei. Azi m-a dsperat de cate ori s-a aprins si a inceput sa faca si cand dadeam semnal dreapta....cred ca tripla dreapta are problema. Citind p-aici sper ca maine sa o pot desface si sa o rezolv ca deja primesc flash-uri prin oras.


--------------------
Dacia/Opel Solenza/Astra H 2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti - GR-xx-WAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 6 Jun 2010, 11:53
Post #19


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Si la mine iar face . am descoperit oarecum dc face . am socs pe rand mufele de la triple si la cea dreapta pare sa fie problema . am desfacut-o complet , m-am uitat la becuri , lamele si nu sunt oxidate si nici alte probl nu par . care sa fie problema ? va rog mult sa ma ajutati k ma supara rau masina cand dau semnal dreapta sau pun frana , sau si una si alta , imi bipaie alarma si se aprind avariile ca si cum as baga in marsarier.

This post has been edited by andreiask: 6 Jun 2010, 12:01


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 7 Jun 2010, 12:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Tot o problema de masa. Daca nu e in contactul din tripla, ar putea fi la celalat capat al firului de masa, undeva unde probabil e legat la vre-un surub la masa la caroserie. Ar trebui sa vezi unde ajunge si care daca e o problema acolo. Eventual cu un multimetru ai putea masura rezistenta intre contactul de masa din tripla si o masa "buna", eventual pinul de masa din conectorul triplei din stanga. Cu putina experienta, o astfel de masuratoare ar putea spune ceva...


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabislz
post 8 Jun 2010, 08:55
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 11 December 08




Stiu ca o sa ti se para ciudat dar curata un pic cu un ac mai gros plasticul dintre pinii fisei tata de pe tripa .Apoi faci acelasi lucru la fisa mama. Desfaci tripa ,scoti toate becurile ,verifici sa nu ai nimic topit.Dupa care bagi becurile pe rand si verifici la fiecare bec sa vezi cand reapare scurtul.E posibil chiar in unul din becuri sa ai scurt .Daca ai gasit becul care face probleme mergi pe circuitul lui insistand pe curatarea plasticului ditre pini,acesta poate ''conturna'' din diferite cauze.Daca ai la alarma sonerie pt mers cu spatele ,dezactiveaz-o ,cel putin pana rezolvi problema .


--------------------
solenza + renault11GTL 1985 - is-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 9 Jun 2010, 08:31
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




Am o problema cu al treilea indicator frana.
Cel de pe haion.
Am vazut ca nu se mai aprinde...
Am pus alt bec 12v 21 W si tot nimic
Are un fir verde care cred ca vine in bord.
Stie cineva de unde se alimenteaza?


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 11 Jun 2010, 23:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




Nimeni nu a avut problema asta?


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ostilu84
post 12 Jun 2010, 07:27
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 16 December 07
From: Dragasani , Valcea , Romania




Pai zic ca este destul de usor de solutionat.
Verifica daca ai masa buna si daca este, in cel mai rau caz dublezi firul cu plusul, luand un plus de la una din triple, de la frana, pentru ca acest bec este in paalel cu celelalte 2 stopuri de frana, nu? Presupun ca celelalte 2 se mai aprind, nu? Succes!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - VL-43-***
Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 12 Jun 2010, 11:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




hai ca va spun io carei treaba cu alarma avarii si frana:))..... 1 verificati daca atunci cand puneti avarii se aprinde putin si pozitia spate.... daca da curatati putini pinii aia (uitativa la baza nu pe ei ca acolo oxideaza) si ii puteti indoi 1 mm unu stanga unu dreapta si puteti scapa de problema aia....iar cu alarma e problema urmatoare... eu cand inchid din alarma se aprind avariile... mi se busise sistemu de la haion si atingea firu ala care era pentru securitate pe caroserie...si cand apasam frana ma inebunea cu piuituri....

deci verificati daca aprinderea avariilor duc la aprinderea pozitiei foarte putin si daca nu aveti vreun scurt la firu de alarma care e pe spate tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy90
post 13 Jun 2010, 10:28
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 440
Joined: 3 January 09
From: Giurgiu




La mine s-a rezolvat prin scoaterea/bagarea mufei de la tripla spate dreapta. Am facut de cateva ori asa si acum merge brici.


--------------------
Dacia/Opel Solenza/Astra H 2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti - GR-xx-WAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 13 Jun 2010, 12:38
Post #27


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Am reusit si io azi , cel putin temporar . am curatat pinii de la tripla dreapta , am curatat lamelele si am am mai tras putin de papucii din mufa si acum nu mai piuie . sper k asta a fost problema smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 14 Jun 2010, 10:56
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




Eu speram sa gasesc unde se duce firu asta si sa rezolv contactu imperfect ca e destul de greu sa mai trag inca un fir pe acelasi traseu..
Pana la urma o sa merg cu el asa pana zice cineva pe unde si daca intra in bord..


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 22 Aug 2010, 10:24
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09






--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 01:39
Forum Renault