stop frana.alarma
![]() ![]() ![]() |
stop frana.alarma
BC69DRG |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 February 10 From: iasi/bacau ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenta
2005/1.4
- BC 69 DRG
|
|||
Valy90 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 440 Joined: 3 January 09 From: Giurgiu ![]() |
Salut
![]() asa imi facea si mie, mai ales cand ploua si m-am uitat sub bord unde am alarma si nu am vazut sa fii intrat apa la ea. Dar, am dat-o jos si am uscat-o ca lumea, apoi am pus-o in 2 pungi si gata....doar ca acum nu se mai deschide de la acceasi distanta...probabil din cauza pungilor. P.s Daca iti mai face asa, zici si tu ca ai masina straina ![]() This post has been edited by Valy90: 26 Mar 2010, 13:39 |
--------------------
Dacia/Opel
Solenza/Astra H
2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti
- GR-xx-WAL
|
|
BC69DRG |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 February 10 From: iasi/bacau ![]() |
mah sincer nush daca e de la alarma.....ce treaba are alarma cu stopu pe frana...bine avariile dar are treaba ca nah......dar stop pe frana??mm...ciudat...astept pareri
|
--------------------
dacia
solenta
2005/1.4
- BC 69 DRG
|
|
serviccom |
![]()
Post
#4
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Poate ai alarma care cand apesi frana prima data de la pornirea motorului dupa 15 sec se blocheaza usile, a mea asa are, bine nu e originala a masinii.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Eu am senzatia ca ai scurt in mufele de la triplele spate.Scoate mufele,studiaza-le bine si s-ar putea sa fie nevoie sa mai strangi un pic contactorii din ele.Stiu ca masa are prostul obicei sa se slabeasca si sa nu mai faca bine contact.
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
BC69DRG |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 February 10 From: iasi/bacau ![]() |
am incercat si faza cu mufele si tot asa face......nush ce are ca e stresant tare....si in trafic se uita din spate de ce se aprind avariile.....si e stresant...mai ales beepu de la alarma.....nu.i dau de cap.....
![]() |
--------------------
dacia
solenta
2005/1.4
- BC 69 DRG
|
|
gabislz |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 ![]() |
Sigur ai scurt in mufa din spate sau chiar in tripla spate .Ca sa te comvingi scoate mufa dreapta si incearca frina .Daca a disparut defectul insamna ca trebuie curatat locul dintre pini ,plasticul care izoleaza de obicei masa de urmatorul contact tata ,de la tripla cit si cel de la mufa mama. Nu ar fi rau sa verifici si contactele din tripla , suportii unde vin becurile sa nu aiba urme de oxid. Daca nu ai identificat defectul la mufa din dreapta scoti mufa din stinga si apoi calci frina,apoi faci aceleasi operatii de curatare.Inainte de a monta triplele inapoi nu ar fi rau sa dai un cordon cu silicon pe tripla ca sa nu intre apa in masina. Daca ai la alarma prevazuta sonerie pt mersul inapoi ar fi bine sa o scoti sau sa o dezactivezi,asta fiind una din cauzele care duce uneori la aparitia scurtului intre pinii triplei spate.Tot patitu-i priceput .Daca nici asa nu reusesti sa- i dai de capat ,vezi la alarma firul care duce la claxon sau mufa din alarma care il contine si poti sa o scoti cit mergi dar sa nu uiti sa o pui inapoi. Tot de la tripla spate se ia si semnalul pt mers inapoi care face sa se aprinda avariile ,deci e bine sa verifici si acel fir sau circuitul aferent .Cel mai bine e sa cauti scurtul cit mai repede posibil.
27 Mar 2010, 17:38: acum am vazut ca esti din IASI , This post has been edited by gabislz: 27 Mar 2010, 16:38 |
--------------------
solenza +
renault11GTL
1985
- is-xxx
|
|
BC69DRG |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 February 10 From: iasi/bacau ![]() |
faza e ca ma mai duce si in eroare....ca nu face tot timpu....sa zic asa aproximativ..la 5 pedale apasate....la 3 se aprind avariile si beepaie alarma....am scos si becurile leam curatat la fel si lamela din tripla care face contact becu.....si tot degeaba....am gasit firul de masa de la alarma slabit...nu cred ca facea contact bine...si nu am reusit sa o mai testez.....am sa vad cand merg cu ea....
|
--------------------
dacia
solenta
2005/1.4
- BC 69 DRG
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asa imi facea si mie, ii din cauza alarmei, iar aproximativ dupa 2 luni nu a mai functionat deloc. (eaglemaster ii alarma?)
This post has been edited by Ingerasu: 28 Mar 2010, 01:27 |
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
BC69DRG |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 February 10 From: iasi/bacau ![]() |
e o panarama de alarma...CENMAX.....sunt multumit de ea......dar nah.....pai si daca e de la alarma....sa ma pregatesc sami iau alta??
![]() |
--------------------
dacia
solenta
2005/1.4
- BC 69 DRG
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
andreiask |
![]()
Post
#12
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine a inceput sa se dea-n petec alarma . cand merg cu masina si dau semnal , pun frana sau merg pur si simplu o apuca " bip" si clipocesc avariile . dar scurt , "beep" , avarii si atat . Nu stiu ce sa ii fac . Tripele sunt blocurile cu semnalizare si pozitii de pe spate nu ? ca sa ne intelegem
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Confirm ca problema este de la contactele de la triple, la mine a fost oxidat contactul de la tripla spate dreapta si la apasarea franei tipa alarma de nu stiam undesa intru de rusine la semafoare
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
moustache |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Contacte oxidate la tripla spate. In momentul in care calci pedala, filamentul becului este rece si curentul este mai mare. Apoi filamentul se incalzeste si curentul scade la valoarea nominala. Treaba asta se intampla foarte scurt, e vorba de milisecunde. Daca contactul la masa e prost, atunci tensiunea in punctul spre masa al becului creste (ajungand in acele fractiuni la cativa volti, in functie de cat de rau/oxidat este contactul). Acea tensiune, prin contactul de masa ajunge si la becul de mers-inapoi, atat in partea dinspre masa, cat si in partea dinspre sonda de mers inapoi (contactul fiind in mod normal deschis). In acest punct, este citit de alarma (asa vede e ca dai inapoi, si iti comanda avariile si face bip-bip). Faptul ca fenomenul este tranzitoriu, este motivul pt care la tine face doar in momentul in care calci frana, apoi, stand cu ea calcata nu se mai intampla nimic. Contactul fiind probabil la inceputul fazei de oxidare, nu ti se intampla mereu treaba asta, dar daca oxidarea continua, va face mai des. Rezolva contactul la masa la ambele triple (as zice ca problema este pe partea dreapta) si vei scapa de problema asta. Daca vrei, poti sa scoti pe rand triplele (as zice sa incepi cu dreapta) si vei vedea ca problema va dispare.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
andreiask |
![]()
Post
#15
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am scos azi mufele de la triple si m-am uitat la ele . sunt in regula . nu e nici o urma de oxidare si nici de ruginire . Ce ar mai putea fi ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
moustache |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Si cu triplele scoase mai apare problema? Contact prost la masa poate fi in contacul triplei, sau in punctul unde e legat firul de masa care ajunge in tripla.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
andreiask |
![]()
Post
#17
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu ce sa mai cred cu alarma asta . cand face ,cand nu . azi a facut 1 singura data si am mers cam 10 km cu ea sa zic . e pe toane . cred k ii e dor de tara ,de munte
![]() Azi de ex nu a facut nici un piu care sa fie neinregula . deci e pe toane ![]() This post has been edited by andreiask: 10 Apr 2010, 13:39 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Valy90 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 440 Joined: 3 January 09 From: Giurgiu ![]() |
Se pare ca m-am inselat cand i-am zis colegului @BC69DRG ca am rezolvat problema cu avariile la apasarea franei. Azi m-a dsperat de cate ori s-a aprins si a inceput sa faca si cand dadeam semnal dreapta....cred ca tripla dreapta are problema. Citind p-aici sper ca maine sa o pot desface si sa o rezolv ca deja primesc flash-uri prin oras.
|
--------------------
Dacia/Opel
Solenza/Astra H
2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti
- GR-xx-WAL
|
|
andreiask |
![]()
Post
#19
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine iar face . am descoperit oarecum dc face . am socs pe rand mufele de la triple si la cea dreapta pare sa fie problema . am desfacut-o complet , m-am uitat la becuri , lamele si nu sunt oxidate si nici alte probl nu par . care sa fie problema ? va rog mult sa ma ajutati k ma supara rau masina cand dau semnal dreapta sau pun frana , sau si una si alta , imi bipaie alarma si se aprind avariile ca si cum as baga in marsarier.
This post has been edited by andreiask: 6 Jun 2010, 12:01 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
moustache |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Tot o problema de masa. Daca nu e in contactul din tripla, ar putea fi la celalat capat al firului de masa, undeva unde probabil e legat la vre-un surub la masa la caroserie. Ar trebui sa vezi unde ajunge si care daca e o problema acolo. Eventual cu un multimetru ai putea masura rezistenta intre contactul de masa din tripla si o masa "buna", eventual pinul de masa din conectorul triplei din stanga. Cu putina experienta, o astfel de masuratoare ar putea spune ceva...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
gabislz |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 ![]() |
Stiu ca o sa ti se para ciudat dar curata un pic cu un ac mai gros plasticul dintre pinii fisei tata de pe tripa .Apoi faci acelasi lucru la fisa mama. Desfaci tripa ,scoti toate becurile ,verifici sa nu ai nimic topit.Dupa care bagi becurile pe rand si verifici la fiecare bec sa vezi cand reapare scurtul.E posibil chiar in unul din becuri sa ai scurt .Daca ai gasit becul care face probleme mergi pe circuitul lui insistand pe curatarea plasticului ditre pini,acesta poate ''conturna'' din diferite cauze.Daca ai la alarma sonerie pt mers cu spatele ,dezactiveaz-o ,cel putin pana rezolvi problema .
|
--------------------
solenza +
renault11GTL
1985
- is-xxx
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Am o problema cu al treilea indicator frana.
Cel de pe haion. Am vazut ca nu se mai aprinde... Am pus alt bec 12v 21 W si tot nimic Are un fir verde care cred ca vine in bord. Stie cineva de unde se alimenteaza? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Nimeni nu a avut problema asta?
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Pai zic ca este destul de usor de solutionat.
Verifica daca ai masa buna si daca este, in cel mai rau caz dublezi firul cu plusul, luand un plus de la una din triple, de la frana, pentru ca acest bec este in paalel cu celelalte 2 stopuri de frana, nu? Presupun ca celelalte 2 se mai aprind, nu? Succes! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
gabyu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
hai ca va spun io carei treaba cu alarma avarii si frana:))..... 1 verificati daca atunci cand puneti avarii se aprinde putin si pozitia spate.... daca da curatati putini pinii aia (uitativa la baza nu pe ei ca acolo oxideaza) si ii puteti indoi 1 mm unu stanga unu dreapta si puteti scapa de problema aia....iar cu alarma e problema urmatoare... eu cand inchid din alarma se aprind avariile... mi se busise sistemu de la haion si atingea firu ala care era pentru securitate pe caroserie...si cand apasam frana ma inebunea cu piuituri....
deci verificati daca aprinderea avariilor duc la aprinderea pozitiei foarte putin si daca nu aveti vreun scurt la firu de alarma care e pe spate ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
Valy90 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 440 Joined: 3 January 09 From: Giurgiu ![]() |
La mine s-a rezolvat prin scoaterea/bagarea mufei de la tripla spate dreapta. Am facut de cateva ori asa si acum merge brici.
|
--------------------
Dacia/Opel
Solenza/Astra H
2004/ 1.4 mpi / 2005-1.7 cdti
- GR-xx-WAL
|
|
andreiask |
![]()
Post
#27
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit si io azi , cel putin temporar . am curatat pinii de la tripla dreapta , am curatat lamelele si am am mai tras putin de papucii din mufa si acum nu mai piuie . sper k asta a fost problema
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Eu speram sa gasesc unde se duce firu asta si sa rezolv contactu imperfect ca e destul de greu sa mai trag inca un fir pe acelasi traseu..
Pana la urma o sa merg cu el asa pana zice cineva pe unde si daca intra in bord.. |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 01:39 |