DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> care e mai buna?, instalatie gpl prin picare sa direct in carburator?

kiki90
post 9 Apr 2010, 23:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




intrebarea e care e mai buna instalatia gpl prin picare sau aia care tre sa dai gaura in carburator vreau sa imi ia si nush


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Apr 2010, 23:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Nu e niciuna prin picare smile.gif Unele au stutz pentru care trebuie data gaura in carburator(e posibil sa se slabeasca in timp deoarece e subtire aluminiul carburatorului) si altele au flansa care se fixeaza pe gura carburatorului. Eu as alege cu flansa deoarece am avut cu stutz si la un moment dat nu mai statea fix. Mergea fara probleme si asa dar nu imi placea mie sa stiu ca se misca ala chiar si un mm.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 9 Apr 2010, 23:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




QUOTE(sorin1983 @ 9 Apr 2010, 23:35)
Nu e niciuna prin picare smile.gif Unele au stutz pentru care trebuie data gaura in carburator(e posibil sa se slabeasca in timp deoarece e subtire aluminiul carburatorului) si altele au flansa care se fixeaza pe gura carburatorului. Eu as alege cu flansa deoarece am avut cu stutz si la un moment dat nu mai statea fix. Mergea fara probleme si asa dar nu imi placea mie sa stiu ca se misca ala chiar si un mm.
*


cu flansa ...aia se da gaura in "laba de urs" nu ? si intrebarea e merge soclu la asta cu flansa daca e la gura carb asa cum ai spus u ?


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Apr 2010, 23:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Nu se da gaura nicaieri... se pune o flansa metalica in care intra furtunul intre gura carburatorului si "laba de urs".


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 10 Apr 2010, 00:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




si pe unde intra furtunu daca nu dai nici o gaura ideea e ca eu am luat deja o instalatie la mana a 2a si ala avea flansa bagata la gura labei de urs iti las o poza sa ai o idee cm e flansa

10 Apr 2010, 00:15:
e ceva asemanator .....nu e aceasi care o am e ..


This post has been edited by kiki90: 10 Apr 2010, 00:15

Attached thumbnail(s)
lpg_mixer_40mm.jpg ( Size: 91.05k ) Number of downloads: 755


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 10 Apr 2010, 08:21
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(sorin1983 @ 9 Apr 2010, 23:57)
Nu se da gaura nicaieri... se pune o flansa metalica in care intra furtunul intre gura carburatorului si "laba de urs".
*



ba da...la majoritatea firmelor se da gaura....
se poate baga in laba de urs sau in carburator. flansa dinaia nu am vazut la nicio masina pusa....si am vazut destule dacii pe gaz , si taxiuri si personale....
depinde unde vrei sa se puna stutzul. eu nu am acceptat sa il bage in plasticul numit pe aici "laba de urs"....am dat gaura in carburator si am pus stutz-ul. e cel mai bine asa, intrucat daca scoti furutul de 2 -3 ori si stutul e bagat in plastic ,se va rupe plasticul si de la inceput nu poti sa prinzi stutzul etans de plastic, oricat silicon(cum fac unii) ai pune tu acolo.....
si stutzul fiind in carburator se poate filosi si socul(si intrarea e mai aproape de clapeta de acceleratie si ai raspuns mai rapid la accelerari), inclusiv pe gaz, iarna, sa nu te mai chinuiesti cu porniri pe benzina.....stutul se poate monta unde vrei tu......
flansa aia are acelasi diametru ca cel al carburatorului sa nu strice fluxul de aer?(la mersul pe benzina)? nu strica carbul? se prinde etans?...
eu consider cea mai buna varianta cea cu stut in carburator, sub clapeta de soc

This post has been edited by brigada_diverse: 10 Apr 2010, 08:25


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Apr 2010, 08:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




am avut ambele variante, acum am cu stut, intradevar se slabeste in timp, dar se poate restrange si etansa. Raspunsul la acceleratie e mai rapid cu stut, socul are efect, cineva spunea ca se creaza dezechilibre in alimentarea cilindrilor; eu am elica si nu am dezechilibre.
Etansarea la flansa este indoielnica, suruburile de prindere la mine au deformat carbul.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 10 Apr 2010, 09:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




ia-m facut o poza si ma intreb cum pt sa bag asta in carb sub clapeta de soclu?

10 Apr 2010, 10:19:
si inca ceva care are idee care e ordinea firelor la comutator?

This post has been edited by kiki90: 10 Apr 2010, 10:19

Attached thumbnail(s)
Imag057.jpg ( Size: 135.47k ) Number of downloads: 835
Imag060.jpg ( Size: 229.07k ) Number of downloads: 758
Imag058.jpg ( Size: 140.65k ) Number of downloads: 697
Imag060.jpg ( Size: 229.07k ) Number of downloads: 676


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 10 Apr 2010, 10:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(brigada_diverse @ 10 Apr 2010, 08:21)
ba da...la majoritatea firmelor se da gaura....
*


In general la dacii nu pun asa ceva... se merge pe cel mai simplu, ieftin, slab etc.
Eu am vazut la un Reno 21. Si nu se da gaura pt flansa.

Nu se potriveste decat daca e pentru carburatorul tau. Si nu se baga sub soc... se pune in gura carb.
Sa inteleg ca nu e noua?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 10 Apr 2010, 10:48
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




nu e noua am luato dupa o dacie ca a mea ....si el avea gaura data in laba de urs si bagata la gura labei ....
si daca se pune la gura carb pe unde se baga furtunu?nu trbuie data o gaurica cat sa intre furtunu ?


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 10 Apr 2010, 11:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Tu te-ai uitat la flansa aia? ce iti spune tie stutzul ala din lateral? E aerisire? Racire cu apa?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 10 Apr 2010, 12:02
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




pe acolo intra furtunu de gaz de la reductor


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Apr 2010, 15:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




kiki90 uite aici ordinea firelor

Attached thumbnail(s)
IMAG0136.jpg ( Size: 303.42k ) Number of downloads: 250


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 10 Apr 2010, 22:05
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




si celelalte fire de pe la reductor ....poti sa ma ajti cu niste poze


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Apr 2010, 08:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




care fire kiki?caci in cablajul butonului pleaca firele la elctrovalve care sunt 2 ,una pe plaman si un separata ai asa :un+ dupa contact .masa .impuls comanda valva gaz ,comanda valva benzina si indicator nivel gaz.

11 Apr 2010, 09:50:
uite cele 2 electrovalve de gaz

This post has been edited by ghitza: 11 Apr 2010, 08:50

Attached thumbnail(s)
SDC11016.JPG ( Size: 458.95k ) Number of downloads: 204
SDC11242.JPG ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 219


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 11 Apr 2010, 10:28
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




le-am bagat pe toate si mi-a ramas un sg fir unu maro care are gamalie din aia sa il bagi pe un surub si sa il strangi si nnush de unde e .......la bobina vine vreun fir? o sa atasez niste poze cam intr-o ora asa poate iti dai seama


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Apr 2010, 11:26
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ai pus sigur fiecare fir unde trebuie?repet:
ALB-indicator butelie
ALBASTRU-comanda elctrovalva GAZ
GALBEN-comanda electrovalva BENZINA
ROSU- + dupa contact cu sig.de 20A
NEGRU-masa
MARO-senzor de pe fisa centrala

am vazut ca si tu ai buton cu 6 fire ca si al meu.eu asa am pus dupa configuratia de mai sus doar cel alb nu l-am pus caci e defect la mine indicatorul in spate la butelie si nu imi arata pe buton

11 Apr 2010, 12:28:
mai sus userul "bigy"a pus configuratia pentru buton cu 7 fire nu ca si cel ce il ai tu si eu cu 6

This post has been edited by ghitza: 11 Apr 2010, 11:28

Attached thumbnail(s)
SDC11013.JPG ( Size: 484.19k ) Number of downloads: 183


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Apr 2010, 16:28
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ghita, si cel cu 6 fire poti sa-l faci sa indice. Daca ai comutator cu leduri pentru volumul de gaz, scoti firul alb si-l bagi in locul celui verde din poza.Pe cel verde , nu-l ai, deci bagi firul alb in margine, si ramane un plot gol-penultimul. In spate la butelie, de la acul indicator pleaca doua fire subtiri, mai subtiri ca cele de comanda a valvei, unul alb care e acelasi cu albul de pe comutator, si altil negru care e la masa, si culmea-i ca ia masa din fata, de pe langa valva cu filtru. Dezlegi firul negru de la masa, si-l legi la plus la o valva de gaz, cu firul albastru. Cu un aparat de masura, pe un domeniu de aproximativ 50 K, masori rezistenta la bornele unde se cupleaza cele doua fire subtiri la ceasul de pe butelie, si simulezi volume diferite in butelie, prin deplasarea acului ori prin rotirea ceasului, ori cu un magnet, sa vezi daca pe aparat vei obtine rezistente diferite, de la cativa ohmi, pana la 40-50K. Cu acul la zoro, deci la cativa ohmi, ai ledul rosu aprins, si pe masura ce se ridica acul, ai leduri verzi atatea aprinse, in functie de pozitia acului. Asta eu am facut-o pe un ceas, tipul mic, abia vizibil acul (nu am poza, ca nu-s acasa, dar voi pune), care e prins de butelie prin doua suruburi mici de doua urechi de plastic ale ceasului. Ceasul are inauntru un montaj ejectronic, un tambur de plastic in care sunt doi magneti, tot pe tambur are doua perii metalice, care fac legatura intre un colector de centru si atatea diviziuni cate leduri aprinde, aflate mai la exteriorul cablajului. Deci acul face legatura intre un colector de centru si diviziunile de pe lateral.Deci , un cursor cala cel din rezervorul de benzina.
Repet, la ceasul cu doua fire unul alb si altul negru, dati plus de la firul albastru pe cel negru, cel alb la comutator il puneti pe pozitia din margine (daca desfaceti comutatorul la cablaj, cu rezistente diferite, de la 1k la 50k, sau un potentiometru, puneti intre plotul firului rosu si cel din marginea opusa, unde am zis ca se pune cel alb, si in functie de rezistenta, o sa aveti leduri aprinse diferit ca numar).

11 Apr 2010, 16:34:
Testul il faceti cu motorul pornit, si fara sa va tremure mainile. " In electronica pagubele sunt mai mari ca le sofat" .

This post has been edited by PH-06-BOA: 11 Apr 2010, 16:34


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 11 Apr 2010, 17:17
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




uitativa la poze si spunetimi daca e bn cum le-am legat si ala maro unde vine pana la urma...firele cu papuci erau cate doi papuci cu fire negre si albastre albastre le-am bagat la 12 v parca si negre unde nu scria nik se obs si in poze e bn ...?revin cu intrebarea la bobina vine vreun fir sa fie ala maro cu gamalie din aia care iese de la siguranta??

This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 17:23

Attached thumbnail(s)
Imag062.jpg ( Size: 318k ) Number of downloads: 181
Imag063.jpg ( Size: 265.79k ) Number of downloads: 175
Imag064.jpg ( Size: 269.22k ) Number of downloads: 139
Imag065.jpg ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 129
Imag066.jpg ( Size: 277.26k ) Number of downloads: 120
Imag067.jpg ( Size: 194.25k ) Number of downloads: 117
Imag068.jpg ( Size: 64.22k ) Number of downloads: 131


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Apr 2010, 17:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




firul maro, care e primul de pe comutator, deci vine din interior, se leaga in doua variante.Poti sa-l legi la bobina de inductie peste firul care merge la platina, adica minus sau 1, sau sa dai vreo 14 spire peste fisa centrala , ori cu el si lasi sapatul liber ori cu alta sarma de care legi firul, numai de un capat al bobinei date pe fisa. Peste bobina dai cu banda izolatoare sa nu se desfaca.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 11 Apr 2010, 17:51
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




priml de pe comutator da e acelasi din poza care iese de la siguranta?

11 Apr 2010, 17:56:
iar celelalte fire c papuci sunt bn pusi ?

This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 17:56


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Apr 2010, 17:59
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Iata tipul de ceas la care la care i-am facut adaptarea de a indica la leduri volumul de gaz, si cum se leaga senzorul pe fisa.

11 Apr 2010, 18:05:
Intre firul alb si galben, e slot gol. La ceas, am pus o flansa de aluminiu, sa pot roti ceasul unde imi trebuie pentru a indica corect, si pentru ca la deslipirea capacului de corpul cu cablajul, fiind lipit trebuia sa mai farami cate ceva.

This post has been edited by PH-06-BOA: 11 Apr 2010, 18:05

Attached thumbnail(s)
110420101464.jpg ( Size: 806.63k ) Number of downloads: 185
110420101466.jpg ( Size: 499.01k ) Number of downloads: 153
110420101469.jpg ( Size: 803.22k ) Number of downloads: 130


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 11 Apr 2010, 18:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




si celelalte fire le-am pus bn aveti idee?

<span class='edit'>11 Apr 2010, 18:47:</span>
QUOTE(PH-06-BOA @ 11 Apr 2010, 17:59)
Iata tipul de ceas la care la care i-am facut adaptarea de a indica la leduri volumul de gaz, si cum se leaga senzorul pe fisa.

<span class='edit'>11 Apr 2010, 18:05:</span>
Intre firul alb si galben, e slot gol. La ceas, am pus o flansa de aluminiu, sa pot roti ceasul unde imi trebuie pentru a indica corect, si pentru ca la deslipirea capacului de corpul cu cablajul, fiind lipit trebuia sa mai farami cate ceva.
*


deocamdata ma intereseaza sa meargta pe gaz ....nush daca am legat bn restu de fire ....si inca ceva conteaza si tipu de aprindere electronica?

This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 18:49


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Apr 2010, 21:30
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai ce nu mai e clar? Le-ai facut pana aici?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 11 Apr 2010, 22:02
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




le-am facut da nush daca e bn ....firu maro la-m pus la bobina la minus ...e bn nu ?si la electrovalvele alea nush daca am pus papuci aia bn nu trebuia invers? ......am pus firu albastru la 12 v asa scrie pe electrovalva si ala negru in partea ailalta unde nu scrie nik e bn itit atasez si niste poze sa vezi

This post has been edited by kiki90: 11 Apr 2010, 22:04

Attached thumbnail(s)
Imag062.jpg ( Size: 293.99k ) Number of downloads: 124
Imag064.jpg ( Size: 269.22k ) Number of downloads: 79
Imag065.jpg ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 50


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 12 Apr 2010, 15:24
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Sa numai deschid alt topic ,intreb aici ceva.Am gpl cu modelul de flansa pus deasupra carburatorului in ''laba de urs ''.Flansa trebuie sa stea deasupra carburatorului ( sa se obtureze mai bine fluxul de aer care vine dinspre filtru ) sau sa stea jumatate bagata in carburator si apoi sa se obtureze filtrul de aer ?Intreb asta pentru ca mesterul care imi mai repara masina l-a lasat deasupra , iar la gropi cred ca isi modifica pozitia (difera turatia de relanti de la o zi la alta).

Attached thumbnail(s)
index.jpg ( Size: 116.26k ) Number of downloads: 60


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kiki90
post 12 Apr 2010, 18:01
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 26 March 10




flansa tre sa intere putin fortat in gura carburatorului.......si daca tot ai flansa ca a mea poti atasa niste poze cu firele de la electrovalve?


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 12 Apr 2010, 18:08
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




E la mecanic acum masina , cand o aduc inapoi te ajut cu mare placere.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denzzel
post 7 Nov 2011, 11:22
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 2 May 11




cine imi spune si mie un se da gaura in carburator.....
asa am vazut ca scrie pe forum ...(in laba de urs si bagata la gura labei )
o poza daca se poate?

This post has been edited by denzzel: 7 Nov 2011, 11:23


--------------------
Audi 80 B3 1.6 benzina 75 CP 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:54
Forum Renault