DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Avionul în care se afla președintele Poloniei, s-a prabusit

Fratzica
post 10 Apr 2010, 09:52
Post #1


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04






--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 10 Apr 2010, 10:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Se pare ca toata familia Kaczynski a pierit acolo. Aproape a decapitat conducerea statului. Sa fie mana rusilor pt a opri/pedepsi celebrarea crumelor de la Katyn? Oricum, idiferent de sursa accidentului, mecanica, eroare umana sau mana criminala, vina cea mai mare o poarta polonezii. Avionul era in grija si paza lor.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 10 Apr 2010, 10:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




nu fac rusii gafe de genul,altcineva e capul



http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/c...opa-182328.html


Nord Stream AG a modificat ruta inițială a conductelor din cauza îngrijorărilor statelor baltice legate de impactul proiectului asupra mediului înconjurător. Ruta finală trece prin apele teritoariale și zonele economice exclusive ale Finlandei, Suediei, Danemarcei și Germaniei, evitând Polonia, Estonia, Lituania și Letonia.

Nord Stream, proiect de 7,4 miliarde euro derulat de Gazprom in parteneriat cu grupurile germane E.On Ruhrgas si BASF-Wintershall, va avea o lungime de 1.220 kilometri.

Conducta va lega orasul rusesc Vyborg de orasul german Greifswald si va trece pe sub Marea Baltica, prin apele teritoriale ale Rusiei, Finlandei, Suediei, Danemarcei si Germaniei.

http://www.wall-street.ro/articol/Internat...ord-Stream.html
http://www.einformatii.ro/stire/economie/4...nez-prabusit/0/


conspiratie sau transpiratie ? defect al avionului,stol de pasari,gheata pe aripi,oare ce o sa gaseasca ?
Dumnezeu sa i odihneasca !

This post has been edited by jul: 10 Apr 2010, 14:51


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 10 Apr 2010, 15:42
Post #4


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Dezastrul asta nu cred sa aiba corespondent in istoria moderna. Practic a murit conducerea Poloniei. sad.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 10 Apr 2010, 15:51
Post #5


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Aici este doliu national.
Dimineata nu au mers telefoanele cateva ore.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 10 Apr 2010, 17:16
Post #6


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(BAC @ 10 Apr 2010, 10:23)
vina cea mai mare o poarta polonezii. Avionul era in grija si paza lor.

Mai precis, echipajul avionului:
QUOTE
Turnul de control a recomandat echipajului sa aterizeze la Minsk, la 200 km de Smolensk, dar echipajul a decis singur sa aterizeze la Smolensk.


Oricum, o tragedie imensa pentru Polonia.. sad.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 10 Apr 2010, 17:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




parpanel-ce parere ai si ce spun polonezii despre accident ? ei cred ca face parte din vreo conspiratie sau a fost un ghinion? ms


stiu ce a relatat interfax despre cele 4 ture esuate...sunt totusi sceptic,se pare ca si ei sunt in aceeasi dilema,cum ?pilotii cei mai buni? stim ca aeronava a mai avut 2-3 defectiuni in anii anteriori ,dar totusi?
ceata? ptr un pilot ceata e bagatela,mai greu la aterizare dar nu chiar asa,ce se stie ca sunt ceva probleme cu radarul aeronavei,in sfarsit,sa admitem ca a fost un accident,de acum incolo ,toti sefii de state or sa fie cu un bat in fund tot timpul,ca daca...?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8612920.stm

This post has been edited by jul: 10 Apr 2010, 18:42


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buzasparta
post 10 Apr 2010, 18:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 25 August 07
From: Judetul Romanica




culmea ironiei avionul s-a prabusit la rusi, rusi care au macelarit ofiterii armatei poloneze la katyn. da basescu si compania nu putea sa fie prin avion?


--------------------
renault megane sedan 1.6 110cp 2007 expression - GL06cxx
President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2010, 18:15
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Daca e adevarat ca aeroportul / aerodromul era inchis din cauza cetii, ca s-a ratat aterizarea de 3 ori, iar a 4-a oara s-au prabusit, e destul de clar cine poarta vina...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 10 Apr 2010, 18:37
Post #10


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




aide mai,lasati glumele...au murit atatia oameni...


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 10 Apr 2010, 18:38
Post #11


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Dumnezeu sa ii odihneasca!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2010, 18:51
Post #12


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




N-are nicio legatura clasa lor politica cu a noastra... Cui i-ar parea rau daca se imbarca Parlamentul Romaniei in cateva avioane si nu se mai intorc vreodata?

QUOTE(jul @ 10 Apr 2010, 18:34)
ceata? ptr un pilot ceata e bagatela,mai greu la aterizare dar nu chiar asa,ce se stie ca sunt ceva probleme cu radarul aeronavei,in sfarsit,sa admitem ca a fost un accident,de acum incolo ,toti sefii de state or sa fie cu un bat in fund tot timpul,ca daca...?
*



Ceata e o mare problema, nu e deloc o bagatela... Iar echipamentele necesare unei aterizari in astfel de conditii trebuie sa existe LA SOL, pe acel aeroport sau aerodrom... Aeronava cu siguranta avea tot ce ii trebuie...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 10 Apr 2010, 19:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Catalin are dreptate, trebuie sa existe la sol echipamente pt aterizare in vizibilitate redusa. Din ce-am citit pe un forum de aviatie, cauza cea mai probabila pare a fi faptul ca politicienii au presat pilotii sa aterizeze acolo in orice conditii (variantele alternative Minsk si Moscova fiind prea departe). Pacat de oamenii aia...


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 10 Apr 2010, 19:11
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




din cate am citit ,aparatul este proiectat si destinat in special vremurilor capricioase


o atentie deosebita s-a acordat capacitatii de a opera de pe piste prost intretinute si in conditii dificile de temperatura si altitudine

This post has been edited by jul: 10 Apr 2010, 19:15


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2010, 19:22
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce intelegi prin "conditii dificile de altitudine"?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 10 Apr 2010, 19:23
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




In schimb din ce am cuitit eu, aparatul considerat "destul de sigur" are de 6 ori mai multe accidente decat Boeing 737, raportat la numarul de zboruri. Unul dintre cele mai rapide avioane comerciale, atingand aproape 1000km/h, dar cu o suprafata portanta mica, ceea ce-l face nesigur la viteze mici.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 10 Apr 2010, 19:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




hai sa lasam videoclipul sa decida


ceata ridica probleme dar nu atat de grave ca un fulger,un nor mai special(cunoscatorii stiu),rafale consecutive,etc

catalin ,vad ca te pricepi,de ce nu detaliezi mai bine si ne lasi sa orbecaim prin gugal biggrin.gif

am inteles ca aerodromul militar nu avea aparatelul,atunci cum au plecat ei in excursie cand stiau conditiile de ceata?

si asta e ce am gasit,sunt normale schimbarile atmosferice?

sunt mai curios din fire si orice informatie care imi poate fi utila in viata ,o inregistrez,acum ca am dat de tine ,trebuie sa ma lamuresti smile.gif worship.gif
pe harta aerodromului ,cel mai apropiat copac la intrare circa 1km,la iesire circa 500 m
ce intrebari mai am,comparativ cu ce airbus sau boeing se aseamana tupolevul,cam ce viteza avea dupa tine in apropierea pistei,poate cateva varfuri de copaci sa destabilizeze iremediabil un astfel de avion,avionul din cate am inteles are structura metalica ,parea destul de frant ,parca cazuse de la mare inaltime,ce parere ai de conditiile meteo,mai pe inteles ,toata regiunea pe o raza de aproximativ 600 km senin iar in jurul orei de aterizare ,numai in regiunea smolensk ceata,mersi frumos


iata anteriorul din elvetia,parca in 2002
Dupa ascultarea inregistrarilor existente in cutiile negre ale celor doua avioane care s-au ciocnit, saptamana trecuta, deasupra Germaniei, anchetatorii au descoperit ca pilotii rusi ai Tupolevului 154 au primit indicatii contradictorii pentru a evita coliziunea. Pe de o parte, sistemul de avertizare de la bord le recomanda sa urce, in timp ce controlorii de zbor elvetieni le cereau sa coboare. Aceasta ar putea fi cauza pentru care comandantul a ezitat cateva secunde inainte de a incepe manevrele, afirma anchetatorii germani, citati de agentiile de presa. S-a demonstrat ca indicatiile sistemului de avertizare de la bordul Tupolevului erau cele corecte; daca le-ar fi urmat, decizand sa ignore turnul de control, rusii ar fi evitat coliziunea

Reteaua telefonica elvetiana - blocata
Aviatia germana a incercat sa previna serviciul de control aerian elvetian de iminenta coliziunii intre un avion de pasageri rus si un avion-cargo DHL, soldata saptamana trecuta cu peste 70 de victime, dar nu a putut obtine legatura telefonica din cauza unei defectiuni in reteaua elvetiana, informeaza revista "Der Spiegel". Centrul de control din Karlsruhe a observat apropierea periculoasa dintre avioane cu circa doua minute inainte de coliziune, dar nu a putut intra in legatura cu turnul de control din Zurich pentru ca telefonul acestuia nu functiona. Un responsabil de la Karlsruhe a refuzat sa comenteze informatia. Agentia germana BFU care ancheteaza incidentul a stabilit ca reteaua telefonica principala a sistemului elvetian de control aerian Skyguide nu a functionat inaintea accidentului, si nici telefonul de rezerva. Potrivit BFU, sistemul de avertizare antiaccident al Skyguide era inchis pentru lucrari de intretinere, iar sistemul radar functiona la capacitate redusa.

acesta destul de recent,martie 2010
Un avion de pasageri Tupolev 204 a aterizat fortat, luni, la Moscova, dupa ce a ratat pista de aterizare si a ajuns in padure. Sapte persoane au fost ranite, dintre care doua se afla in stare grava.

Aeronava cu opt membri ai echipajului la bord incerca sa aterizeze pe aeroportul Domodedovo, din Moscova, in conditii meteorologice nefavorabile, cu vizibilitate redusa, cand a disparut de pe radarele turnului de control, la circa un kilometru de pista de aterizare, transmite RiaNovosti.

Din primele informatii reiese ca pilotul a ratat pista de aterizare, insa a reusit sa faca o aterizare fortata, pe burta, ajungand in padurea din apropiere.

Echipele de salvare au gasit avionul in padurea de langa aeroportul moscovit si au evacuat echipajul, transportand ranitii la spital.

This post has been edited by jul: 10 Apr 2010, 21:12

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 16.19k ) Number of downloads: 290


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2010, 19:28
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pai il lasam, dar stii despre ce e vorba acolo?

Aerodromul rusesc nu prea cred ca fie echipat cu ILS de tip CATIII, asa ca...


Prin nor mai special te referi la... cumulonimbus? laugh.gif

Rafale consecutive? blink.gif Poate vrei sa spui curenti de forfecare...

This post has been edited by C a t a l i n: 10 Apr 2010, 19:31


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 10 Apr 2010, 19:31
Post #19


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Nu am auzit pe nimeni de aici care sa se bucure ca au murit oamenii aia.
Astia de la televiziuni au inceput talk-show-urile mai ceva ca la noi dar nu dau vina pe rusi ca au doborat avionul.

P.S. "Miracolul" si cresterea economica e numai pe hartie si la tembeliziunile noastre. Criza se simte mai ales in industrie care abia se mai taraie, santierele se inchid, sindicatul solidaritatea e ceva apus; in schimb mafia si supermarketurile prospera.

Venitul mediu e undeva pe la 400 euroi in conditiile in care inflatia e la fel ca la noi iar paritatea RON/PLN e aproape 1/1.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 10 Apr 2010, 19:43
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Incredibil... Voi sunteti de o nesimtire crunta!

Au murit atatia oameni, parinti, fii samd, iar voua va pare rau ca nu au murit si de la noi cativa?! Asta pentru ca in 20 de ani nu ati fost in stare sa schimbati clasa politica? Super Gandire. Ma "bucur" ca traim in aceiasi tara.


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 10 Apr 2010, 21:02
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(xcss @ 10 Apr 2010, 18:48)
Diferenta e ca oamenii care au murit azi erau chiar oameni de valoare si e mare pacat de ei...
*




Au murit niste oameni care reusisera sa scoata tara lor din criza...


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_bok
post 10 Apr 2010, 21:14
Post #22


Nu stiu pe ce as da laguna.Ba stiu.Nu as da-o!


Group: Members
Posts: 573
Joined: 24 April 09
From: Deva HD, Jud Sibiu




si ai nostri tot atunci o sa piara...dupa cu vedem cu toti, astia sunt nemuritori.

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace.


--------------------
REnauLT LAguNA 1.9 dCi B56, 1.9 dCi K56, ex 1.6 16v, 1.8 16v - HD 08 AIK, SB 11 VGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 10 Apr 2010, 21:26
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




Nu inteleg de ce trebuie sa amestecati blestemele adresate conducerii tarii cu o tragedie. Exista numeroase topicuri in care va puteti exprima parerile.
Eu zic ca ar trebui totusi sa nu va bateti joc.

Sper ca cineva acolo sus sa aiba grija de bietii oameni.


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 10 Apr 2010, 21:27
Post #24


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




E cum nu intelegi? E foarte usor. De ce sa nu umplem de rahat si stirea asta cand putem sa ii dorim lu base sa fi fost in avion? urari penibile.
un moderator ceva? Ar sta mult mai bine inchis topicul asta. Doar ne-a informat si gata.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 10 Apr 2010, 21:30
Post #25


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




da, corect.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:38
Forum Renault