DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intreruperi...rateuri dacia injectie

bodytzu
post 27 Apr 2010, 23:15
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




am mai postat un topic.multe viziualizari si niciun raspuns,parereri,nimic...nu de multa vreme mi-am luat un break din 2000 injectie,am zis sa reglez tachetii iar dupa reglaj imi intrerupe la relanti si chiar si cand o tin la o turatie constanta pe loc...imi da mici rateuri si trepideaza toata masina...in sarcina n-am probleme....acum..ce vreau sa stiu...daca am reglat tachetii,trebuie reglata si injectia?????sau de la ce ar putea fi???aaa si mai e inca ceva...in corpul de la injectie se aude o bataie ca de tacheti....


ajutati-ma va rog !

multumesc!


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 28 Apr 2010, 10:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




de fapt se regleaza joc culbutori nu tacheti

bataia de "tachete" din corpul clapeta e de la injector si e normal sa sune asa

nu se regleaza nimic la injectie ea vine reglata de fabrica si nu se efectueaza alt reglaj in exploatare ea adaptandu-se la conditiile de mers, si nici nu se regleaza dupa reglaj de "tacheti", oricum la tine motorul mergea bine inainte de reglaj "tacheti" deci nu umbla si acolo ca o dereglezi si nu-i mai dai de cap la motor ca-i mai dificila decat un reglaj "tacheti"

problema ta e ca mai mult ai dereglat tacheti (zic asa sa ma intelegi) si ca nu e reglat corect, oricine care e cat de cat mecanic de meserie dar nu neaparat ar trebui sa-ti regleze bine culbutorii, ma gandesc sa o duci la cineva care stie sa faca operatiunea ca sa-ti iasa bine treaba sa nu-ti uzezi motorul fara rost sau sa consumi benzina in plus, distanta joc la carte e de 0,15 pe admisie si 0,20 pe evacuare, in practica merge si majorarea acestor valori la 0,20 pe admisie si 0,25 evacuare, totodata tijele impingatoare ce actioneaza pe culbutor trebuie sa se roteasca cu mana cand nu sunt actionate, in caz contrar se inlocuiesc obligatoriu fiinca s-au indoit si merg greu sau sunt blocate

This post has been edited by danciusergiu84: 28 Apr 2010, 10:41


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodytzu
post 28 Apr 2010, 13:04
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 15 November 09
From: Bucuresti




culbutori..ma rog.reglajul mi l-a facut un mecanic de la dacia,si cu cea veche pe carburatie tot la el reglam jocul...si n-am avut nicio problema.ms pentru sfat.bine ca mi-ai zis ca vroiam sa trag cu ochiul pe la injectie...


--------------------
dacia break 1310 CLI 2000 - B 83 VKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 10:38
Forum Renault