DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ACHIZITIONARE LOGAN, logan SH

geo24_frb
post 7 May 2010, 08:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 6 August 09




Intentionaez sa achizitionez o dacia logan la mana a2a.Am disponbibili vreo 4000-4500 de euro si nu stiu ce model sa aleg.Ma refer la motorizari.Eu as vrea 1.5DCI insa am auzit ogramada de povesti despre problemele la pompa sau la injectoare,imi e frik sa nu-mi iau tzeapa,mai ales ca la pretul asta masina sigur are deja vreo 50.000 de km.Voi ce parere aveti? e riscul prea mare sa ma orientez la diesel? Dar un logan pe benzina cu GPL ce credeti? merita?(ma refer la GPL montat de proprietar pentru ca cu instalatie din fabrica nu am vazut la vanzare).Loganul MPI doar benzina ma cam sperie la consum,am auzit ca ajunge si la 10 in oras.Ce model ma sfatuiti sa aleg? A..si nu-mi sugerati masina straina sh pt ca vreau logan. MULTUMESC anticipat tuturor care imi vor raspunde.

7 May 2010, 15:09:
nimeni sad.gif ?

This post has been edited by geo24_frb: 7 May 2010, 14:09


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999 - PH-24-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 7 May 2010, 14:13
Post #2


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




La ce o folosesti masina? pt. ce o cumperi? Cati km crezi ca o sa faci pe zi cu ea?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo24_frb
post 7 May 2010, 15:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 6 August 09




Poi sunt elev.Tocmai am luat permisul si vreau o masina.Cred ca o sa fac o medie de 20-30 de km pe zi.Stiu ca sunt putini si o sa-mi recomandati benzinarul,dar eu as vrea diesel,si as dori sa stiu daca se merita un diesel.Ma refer la intretinere.Si imi e frik de pompa si injectoare ca am auzit ca ar pica repede.Am mai auzit ca la modelele dupa 2007 sa remediat problema din fabrica.Asa este?

Adik as dori sa stiu cat de des este intalnita aceasta problema.Cam care sunt sansele sa-mi iau tzeapa daca cumpar un DCI?

This post has been edited by geo24_frb: 7 May 2010, 15:22


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999 - PH-24-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 7 May 2010, 16:10
Post #4


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Mari.
Macar fereste-te de cele Euro 3...
Daca cauti putin pe forum ai sa vezi ca s-a discutat si analizat otto vs diesel de prea multe ori.

This post has been edited by BZN: 7 May 2010, 16:12


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 7 May 2010, 17:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




"Am auzit"-ul asta in privinta consumului l-am auzit si eu de la mai multi. Si stii care-i culmea? Ca si ei auzisera de la altii care aveau rude sau prieteni care auzisera pe la servici despre consumul imens al loganului. Si culmea e ca se certau cu mine care am logan de 5 ani. Asa ca indiferent de ce-ai auzit tu, io am resetat compiuteru cand am iesit pe sosea, iar la intrarea in localitate, dupa 112 km si maxim 120 km/h, imi arata 6,2. Mare rau consumul. De obicei, daca lasam si ce-a calculat prin Bucuresti, ajungea pe la 7,1-7,2. Iar a mea are si remapare.

PS. Ce elevi scot astia, frate, in ziua de azi...

This post has been edited by Victoras2001: 7 May 2010, 17:48


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 May 2010, 17:52
Post #6


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(geo24_frb @ 7 May 2010, 15:21)
...eu as vrea diesel,si as dori sa stiu daca se merita un diesel.
*

Ia-l.
Daca va merge bine, vei fi fericit.
Daca o sa ai probleme, o sa te convingi singur ca ai ales prost.

This post has been edited by vijelie: 7 May 2010, 17:52


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2010, 19:21
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




a zis consumul in oras, nu la 'max 120 km/h', unde si 6,2 e destul de mare pentru 1.4. Multe remapari fac sa arate mai mic consumul decat in realitate sa fie clientul fericit...macar atat ca oricum caii in plus sunt povesti de popa beat la benzina aspirat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 7 May 2010, 21:14
Post #8


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(geo24_frb @ 7 May 2010, 08:05)
(ma refer la GPL montat de proprietar pentru ca cu instalatie din fabrica nu am vazut la vanzare)
*



eee nu, iti arat eu cateva daca vrei...

QUOTE(geo24_frb @ 7 May 2010, 15:21)
Cred ca o sa fac o medie de 20-30 de km pe zi
*



sa zicem 30km/zi, inmultim cu 365zile/an, si obtinem 10950km/an. in general la masinile noi, se spune ca dieselul merita de la 20.000km/an, datorita diferentei de pret de achizitie... la second hand diferenta nu prea este sau este mult mai mica, dar oricum la maxim 11.000km, benzinar toata ziua... ca sa dormi linistit... si daca pe parcurs ti se pare ca consuma mult, ii pui gpl...

This post has been edited by slider2: 7 May 2010, 21:15


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 7 May 2010, 21:18
Post #9


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Benzinar Ambition 2006-2007 recomand si la banii astia gasesti masina buna.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 7 May 2010, 21:22
Post #10


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(slider2 @ 7 May 2010, 22:14)
... datorita diferentei de pret de achizitie... la second hand diferenta nu prea este sau este mult mai mica, ...
*


Da, dar si daca te oparesti... iti trebuie o groaza de km sa-ti scoti banii( din consum) pe reparatia tractorasului. icon_mrgreen.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 May 2010, 21:25
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cu gpl-ul ajungi la aceeasi bani de combustibil ca diselul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 7 May 2010, 21:51
Post #12


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(BZN @ 7 May 2010, 21:22)
Da, dar si daca te oparesti... iti trebuie o groaza de km sa-ti scoti banii( din consum) pe reparatia tractorasului. icon_mrgreen.gif
*



pai eu nu i-am recomandat diesel biggrin.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 7 May 2010, 21:57
Post #13


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Stiu.
Eu am avut logan diesel, multumit deplin de el in cei 25000km cat a apucat sa faca. Dar, acum dupa ce am dat de 1,6 16v nici prin cap nu mi-ar mai trece sa achizitionez un Logan pe motorina...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 8 May 2010, 13:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Elev = posibil reisar.

BZN = 1.6 16 V = WoW

===> Elev = reisar.


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 8 May 2010, 15:34
Post #15


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




de cand detinerea unui model de masina propulsat de un motor decent ca si performante, te transforma in reisar??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 8 May 2010, 23:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari





Pai de la 1.6 in sus esti raiser, nu? radmasa.gif
Daca e bascalie macar sa stim si noi, nu? mad.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 May 2010, 10:56
Post #17


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu cam inteleg ce a vrut sa zica extension, dar cred ca aceasta calitate de "reisar" tine de mentalitate si comportament. este drept ca gandul ca sub capota ai un motor decent, poate incuraja comportamentul de reisar, dar eu am vazut destui soferi de genul care conducea masini mai putin potente, inclusiv loganuri cu motorizari mai mici...

This post has been edited by slider2: 9 May 2010, 10:56


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 9 May 2010, 19:48
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Am inteles si eu ce a vrut sa zica...... un pic cam acidulat totusi, nu? cool.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo24_frb
post 11 May 2010, 12:53
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 6 August 09




M-am mai documentat despre DCI si m-am cam speriat de cate probleme am vazut.Am sa ma orientez spre un benzinar cu GPL.Apropo...dupa ce recunosti GPLul instalat din fabrik si cel montat mai tarziu?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999 - PH-24-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bradone
post 11 May 2010, 15:38
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 622
Joined: 5 March 07




daca nu ma insel, cele cu gpl din fabrica au supapa ( sau cum s-o numi) de alimentare langa busonul de benzina
nu stiu daca si aftermarket se pune acea supapa tot acolo, de obicei am vazut ca se gaureste aripa dreapta spate


--------------------
skoda octavia II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 11 May 2010, 15:54
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(argon @ 7 May 2010, 20:21)
a zis consumul in oras, nu la 'max 120 km/h', unde si 6,2 e destul de mare pentru 1.4. Multe remapari fac sa arate mai mic consumul decat in realitate sa fie clientul fericit...macar atat ca oricum caii in plus sunt povesti de popa beat la benzina aspirat.
*


Al meu e de 1.6 si sa stii ca se simte ceva remaparea. Face diferenta cand ai AC-ul pornit sau masina incarcata. Da asta nu inseamna ca e vreo masina de curse. E aproape de limita bunului simt motorul asta. Cat despre consum, de cand cu remaparea e mai mare, nu mai mic.
Io i-o recomand cu ochii inchisi.

This post has been edited by Victoras2001: 11 May 2010, 15:55


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 11 May 2010, 20:57
Post #22


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




daca nu o sa folosesti masina des, cumpara-ti MPI... dieselul daca sta in parcare cu saptamanile fara sa "circule" motorina pe traseu, se depun gume datorita biodiesel-ului

Apropo, ca si instalatie GPL, cica aia BRC ar fi cea mai compatibila cu benzinarele ce echipeaza autoveh. Dacia, cu toate ca in uzina se pune doar LandiRenzo wink.gif

PS: numa' benzinari p'aci tongue.gif

This post has been edited by membru_DC: 11 May 2010, 21:02


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 12 May 2010, 14:54
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(bradone @ 11 May 2010, 15:38)
daca nu ma insel, cele cu gpl din fabrica au supapa ( sau cum s-o numi) de alimentare langa busonul de benzina
nu stiu daca si aftermarket se pune acea supapa tot acolo, de obicei am vazut ca se gaureste aripa dreapta spate
*


Se pune si after langa buson.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 12 May 2010, 15:52
Post #24


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(geo24_frb @ 11 May 2010, 13:53)
M-am mai documentat despre DCI si m-am cam speriat de cate probleme am vazut.Am sa ma orientez spre un benzinar cu GPL.Apropo...dupa ce recunosti GPLul instalat din fabrik si cel montat mai tarziu?
*


Cele din "fabrica" (de fapt nu sint montate in fabrica) au instalatie LR cu 2 rampe de doua injectoare. Loganele berlina cu GPL au aparut Iunie 2007. Sint si LR pe Logan puse in ateliere, majoritatea inainte de aparitia Logan cu LR din fabrica, dar nu au motorul asa-zis pentru GPL. Pretul era in jur de 1000-1300 EUR (destul de prohibitiv).
Motoarele pentru Loganele cu GPL de 1.4 sint K7J(F)714 (nu 710), iar cele de 1.6 sint K7M(F)718 (nu 710). In acte nu scrie, dar pe motor scrie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 12 May 2010, 18:12
Post #25


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(annem @ 12 May 2010, 15:52)
Sint si LR pe Logan puse in ateliere, majoritatea inainte de aparitia Logan cu LR din fabrica, dar nu au motorul asa-zis pentru GPL.
*


daca tot te-ai apucat, spune-i omului care-i diferenta intre cele doua motoare... nu vezi ca vrea sa-si ia benzinar si apoi sa-si puna GPL sleep.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 May 2010, 06:54
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Victoras2001 @ 11 May 2010, 15:54)
Al meu e de 1.6 si sa stii ca se simte ceva remaparea. Face diferenta cand ai AC-ul pornit sau masina incarcata.
*



corect, se simte , se schimba curbele de cuplu, ai disponibili mai multa putere la turatii mai mici, dar puterea maxima e tot aia, adica 64KW/86 cai la 1.6. Dar asta s-ar rezolva si daca l-ai tura mai mult in loc cipcirip, cu acelasi consum marit.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 13 May 2010, 08:08
Post #27


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Nu mai e nevoie să retrogradezi în viteza a patra pentru o depășire, ceea ce mi se pare destul de ok. Eu nu am făcut cipcirip-ul pt. mai multe iepe.
Cu stimă Ironick!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 13 May 2010, 10:18
Post #28


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(membru_DC @ 12 May 2010, 19:12)
daca tot te-ai apucat, spune-i omului care-i diferenta intre cele doua motoare... nu vezi ca vrea sa-si ia benzinar si apoi sa-si puna GPL  sleep.gif
*


Nu cred ca asta vrea, dar detalii despre "chiulasa ranforsata" se gasesc in topicul "Logan pe GPL". Simplist spus, motorul pentru GPL are alte materiale pentru chiulasa, scaune, supape, ghiduri, etc, pentru a compensa cele 8-10 grade in plus la functionarea pe GPL. La revizii sint si operatii in plus pentru motor (E.g. la fiecare 20k km este obligatoriu de verificat/reglat jocurile termice). La revizia 2, cind s-au facut culbutorii, am vazut ca intr-adevar chiulasa arata putin altfel fata de chiulasa de la un 1.6 pe benzina.
Initiatorului ii recomand sa-si ia Logan 1.4/1.6 benzina cu vechime de 2 ani sau de 4 ani cu revizia facuta. La GPL LR nu prea exista service la Dacia. Pe un SH nu merita pus GPL.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 13 May 2010, 22:08
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(annem @ 13 May 2010, 10:18)
..... Pe un SH nu merita pus GPL.
*


De ce? Din cauza fiabilitatii? Stiu Dacia 1310 cu peste 130k. fara reparatii la motor care merge ok.
Va duce si loganul cel putin la fel de mult.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aluibasarabeanu
post 13 May 2010, 22:27
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 664
Joined: 24 August 08
From: CONSTANTA




Am mers luna trecuta cu un taxiu 1.4 pe GPL si il intreb pe sofer:"Auzi ,ai probleme cu motorul din cauza gazului?Ca eu sunt cam sceptic,nu am avut gaz pe nici una dintre cele 5,6 dacii pe care le-am avut."Raspuns:"Frate ,inafara de faptul ca nu mai merge bine pe benzina ca sau infundat injectoarele nu am avut nici o problema,"si mi-a si demonstrat ca motorul balbaia foarte urat pe benzina.Eu:"Da cati Km ai?".El :"275000".Eu:" blink.gif Caaat?Si instalatia de gaz cand ai pus-o?".El:"La 3000 de KM".Asa ca ma cam bate si pe mine gandul sa pun gaz la preturile actuale ale carburantului,numai ca eu fac intre 10000 si 15000 de km pe an si nu cred ca ma avantajaza pre mult.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,6 16v anul 2006 - Necunoscut momentan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 22:24
Forum Renault