Problema la sistemul de franare, Problema la sistemul de franare
![]() ![]() ![]() |
Problema la sistemul de franare, Problema la sistemul de franare
tmkrf |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|||
paul-tm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Hai sa iti spun ce era la mine.Ca si eu am avut probleme de genu asta.
La mine era buba la saboti, erau niste porcari( inventia romanului) cu autoreglare. Am luat de pe o punte de dacie 1300, sistemu clasic de reglare cu excentrice.Nu puteam sa invart tamburu cu frana apasata dupa ce am pus sistemu de la 1300. De un an jumate nu am avut roti infranate sau altele. Bine nici nu am frana de mana la masina, am anulato. Acum la tine poate sunt alte probleme: limitatoru( ala ce e prins de caroserie) nu cel de pe punte. Ce pompa de frana ai simplu, dublu? |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu trebuie sa iei nici un sistem vechi de pe 1300, distanta la saboti se poate regla din cablul franei de mana.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ai aerisit instalatia? de ce ai schimbat pompa de frana? are aceleasi simptome ca, cea veche?
desfaci saboti, inspectezi mecanismu de autoreglare, limitatoru cum e? ori pompa de frana are supapele blocate.si trage inapoi lichidu ..dupa ce iei picioru de pe pedala This post has been edited by ct-03-tvy: 12 May 2010, 08:09 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#5
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(paul-tm @ 11 May 2010, 22:56) Hai sa iti spun ce era la mine.Ca si eu am avut probleme de genu asta. La mine era buba la saboti, erau niste porcari( inventia romanului) cu autoreglare. Am luat de pe o punte de dacie 1300, sistemu clasic de reglare cu excentrice.Nu puteam sa invart tamburu cu frana apasata dupa ce am pus sistemu de la 1300. De un an jumate nu am avut roti infranate sau altele. Bine nici nu am frana de mana la masina, am anulato. Acum la tine poate sunt alte probleme: limitatoru( ala ce e prins de caroserie) nu cel de pe punte. Ce pompa de frana ai simplu, dublu? pompa e dublu circuit QUOTE(argon @ 12 May 2010, 07:16) nu trebuie sa iei nici un sistem vechi de pe 1300, distanta la saboti se poate regla din cablul franei de mana. mersi de sfat (sistemu de 1300 nu cred ca sar potrivi ca am tamburi mari si din cate stiu 1300 are doar tamburi mici ) QUOTE(ct-03-tvy @ 12 May 2010, 08:08) ai aerisit instalatia? de ce ai schimbat pompa de frana? are aceleasi simptome ca, cea veche? desfaci saboti, inspectezi mecanismu de autoreglare, limitatoru cum e? ori pompa de frana are supapele blocate.si trage inapoi lichidu ..dupa ce iei picioru de pe pedala de aerisit am aerisit bine de tot, pompa de frana am schimbato ca am crezut ca e din pompa buba ... limitatoru de pe caroserie ? pompa sigur e buna nou nouta am luato si nu dinaia ieftina ( de la autonova) mai astept si alte sfaturi ... si pe urma ma apuc sa le pun in practica .. mersi <span class='edit'>12 May 2010, 18:45:</span> am umblat azi pe la repartitor , si am constatat ca pana la repartitor totu e ok .... problema e undeva dupa repartitor , daca desfac parghia ce impinge rapartitoru am franele tari de tot ( asta insemnand ca repartitoru lucra si ca blocheaza lichidu) , deci buba ar fi dupa repartitor .. ca pana la repartitor totu e ok ---am incercat si varianta spusa de argon si la fel frana nu prindea decat jos de tot--- astept si alte pareri / idei mersi This post has been edited by tmkrf: 12 May 2010, 18:46 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
kog |
![]()
Post
#6
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
verifica conductele, inclusiv racordul flexibil ce iese din repartitor. Poti sa incerci sa il mai reglezi, sa nu mai blocheze lichidul, poate e prea liber si blocheaza lichidul aproape de tot.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ai scos ICP-ul de la pompa cand ai aerisit?aeriseste fata si vezi pe urma daca tot asa se comporta dar cu ICP-il scos aerisesti fata si pe urma mergi in spate si vezi daca vine lichid
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kog |
![]()
Post
#8
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
mi cred ca are icp. E modelul de pompa cu dublu circuit si 3 conducte
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
tmkrf |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
ICP fiind returu ? daca da , eu nu am asa ceva
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ICP e un senzor..un comutator sa ii spunem asa care face sa se aprinda un bec in bord daca pistonasul din pompa a trecut de el(deci a avut loc o avarie la pompa...a pierdut presiunea)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tmkrf |
![]()
Post
#11
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(brigada_diverse @ 13 May 2010, 07:53) ICP e un senzor..un comutator sa ii spunem asa care face sa se aprinda un bec in bord daca pistonasul din pompa a trecut de el(deci a avut loc o avarie la pompa...a pierdut presiunea) mersi mult ... acuma stiu despre ce era vorba si stiu modelu de pompa despre care era vorba .............. astept parerile voastre This post has been edited by tmkrf: 13 May 2010, 09:41 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Dacia si franele
![]() On topic: La tine daca zici ca pompa e noua,nu ar trebui sa fie probleme la ea. Si eu tot de autonova am, de aproximativ 2 ani si e buna. Vezi ca pompa cu dublu parca se aerisete mai greu decat cea cu simplu. Totusi eu inclin sa spun ca sitemu autoreglare trebuie umblat pe la el pana ii dai de capat. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
N E S |
![]()
Post
#13
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sper sa nu se supere tmkrf dar vin si eu cu o nelamurire si in acelasi timp cu o mare problema legata de franele masinii mele.
Deci, in primul rand as dori sa ma lamureasca si pe mine cineva, care e limitatorul, si care e repartitorul ca multi mi-au zis ca e una si aceeasi chestie, iar aici aud ca unu-i pe caroserie, iar celalalt pe alta parte. Iar in legatura cu problema mea....astazi, am facut un drum in afara localitatii. La dus am fost 3 persoane in masina. Frane ok. In schimb la intoarcere, pe langa cele 3 persoane am mai avut si incarcatura in portbagaj, si am observat ca am pedala destul de tare la frana si franeaza greu, trebuie sa ma infig bine in pedala. Mentionez ca am tije inaltatoare la amortizoare si tampoane de cauciuc la arcuri, si mi s-a spus ca ar trebui sa reglez ceva pe la repartitor. Ma puteti ajuta si pe mine va rog frumos cu niste sfaturi? Unde trebuie sa ma uit si cum fac reglajele necesare? Va multumesc |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci la prima problema ,limitatorul este cel este prins de caroseria masini in spate undeva sub bangheta si in care vin 2 conducte din fata ,el limiteaza trecerea lichidului in functie de incarcatura din masina.,REPARTITORUL este cel ce este prins pe ponte care este alimentat printr-un furtun ce vine din LIMITATOR si de la care pleaca conductele la rotile de pe spate stanga/dreapta.
La problema 2 daca iti functioneaza corect limitatorul cu persoane in masina ar trebui s aiti franeze si spatele aproape ca si fata iar daca zici ca ai inaltatoare la telescoape uitate daca mai atinge tija in el |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:07 |