DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "Melcul" care distribuie aerul - Bord CN.

Alexio
post 13 May 2010, 09:54
Post #1


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Salut tuturor!

Dooresc sa imi dea si mie cineva o idee inteligenta despre cum sa schimb acel melc cu furtunase care imi da aer pe centru sus si jos de la maneta de pe consola centrala la bordul CN (model 1998)?
De dat jos placa aceea cu ceasurile nu o mai dau cat traiesc. Mi-a ajuns o data. Daca a reusit cineva altfel sa imi zica si mie. Fasaie si distribuie cand vrea el.
Si 2. ce se schimba mai exact? numai melcul (si cum se numeste oficial) sau tot angrenajul cu manetele? si 3. cam cat ar costa?




Mutumesc!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 13 May 2010, 10:00
Post #2


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Eu zic ca n-ai nimic la melcul ala. Citeste aici, poate te ajuta: http://www.daciaclub.ro/Supape-directionar...-s0-p76862.html


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 May 2010, 15:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai dai jos blocul de comanda climatizare si schimbi numai nuca aceeea(melc cum ii spui tu) si gata treaba si o scoti prin stanga dupa ce dai cutia cu acte jos


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 14 May 2010, 09:38
Post #4


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




topicul indicat de paul_damian e foarte bun.....la postul 12 gasesti tutorial!!
dupa acel tutorial mi-am shimbat si eu supapele.......
cu aceasta ocazie: multumesc paul_damian biggrin.gif


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cioby92
post 14 May 2010, 10:13
Post #5


Membru fara semnalmente


Group: Members
Posts: 402
Joined: 22 December 09
From: Brasov




am si eu o problema ... batranica din poza wub.gif a suferit o operatie estetica prin 2000 atat in exterior cat si in intrior (bord cn s.a.m.d) dar din pacate nu i sa pus robinetul de la climatizare si nici cablul... am cumparat robinetul si citind tutorialul lui paul_damian am vazut ca exista mai multe tipuri de cabluri (de lungimi diferite) care actioneaza acel robinet... acum intrebarea: de unde imi pot da seama ce lungine trebuie sa aiba cablul sa se potriveasca?
Multumesc!

This post has been edited by Cioby92: 14 May 2010, 10:14


--------------------
Dacia 1300/1976 cu elemente de 1310 - BV 01 EMP
Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 14 May 2010, 13:26
Post #6


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Naiba sa o ia... am coborat acum la ea... cand selectez numai picioare ba baga cu putere maxima si se si aude ZBANG cand se deschide clapa jos... ba cateodata nu se aude nimic si baga slab... vad ca la centrala nu mai merge deloc oricum as da de maneta... cand strangulez furtunul care este sus la capsula subla (ea avand capul in jos are un furtun sus si unul in stanga) nu se mai aude fasaitul... chiar nu imi dau seama care ar fi buba... sa se fi dus iar capsulele... dracu' sa le ia...
Capsula mica de la motor cea unisens este buna... am verificat-o...

Repet.... schimbasem capsula care se ocupa de aerul pe central.. a mers apoi o vreme asta iarna cand nu mergea directionarea si pe central... dadeam repede de maneta stanga dreapta pana o lua.... acum nu mai merge deloc...

This post has been edited by Alexio: 14 May 2010, 14:21


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 14 May 2010, 15:04
Post #7


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(alin12 @ 14 May 2010, 10:38)
multumesc paul_damian  biggrin.gif
*

Cu toata placerea smile.gif blush.gif

QUOTE(Cioby92 @ 14 May 2010, 11:13)
de unde imi pot da seama ce lungine trebuie sa aiba cablul sa se potriveasca?
*

Te duci la magazin, iei unul la intamplare si ii spui la vanzator ca daca nu e de lungimea care iti trebuie i-l aduci inapoi. Apoi iesi in fata la magazin, si il montezi, si asa iti dai seama. Eu nu stiu alta cale...

QUOTE(Alexio @ 14 May 2010, 14:26)
cand selectez [..]
*

Eu, sa fiu in locul tau, as incepe prin a demonta toate capsulele si a le verifica "offline", incepand cu cea dubla. Sfatul meu, experienta mea smile.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 14 May 2010, 15:28
Post #8


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Dar stii care este problema de baza... cand am schimbat-o pe cea simpla am taiat clemele alea 4... alta idee de a le scoate si sa mai poata fi puse la loc nu am... aripioarele destul de solide...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 14 May 2010, 15:59
Post #9


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Totusi, se pot scoate. Citeste ce am scris dincolo: cu multe injuraturi, si o surubelnita lata. Eu stiu ca tu vrei sa fie reparatia simpla, dar degeaba repari intr-un loc si defectul e in altul wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 14 May 2010, 16:20
Post #10


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Mai bine sa fie capsulele decat melcul...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 14 May 2010, 17:27
Post #11


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Da, fiindca "melc" din ala nush daca mai gasesti. Capsulele le mai poti carpi. Dar de scos distribuitorul se scoate mai usor decat capsulele. Ma rog, asta o spune unu' cu burta mare-mare... blush.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 14 May 2010, 17:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




pentru inceput ti-as propune sa verifici capsulele si apoi sa te iei de distribuitor.apropo vezi ca poti ajunge la distribuitor daca desfaci tot ansamblul de unde reglezi directia aerului(e prins in 3 suruburi)si ajungi chiar la distribuitor si de acolo poti verifica si ce capsula nu merge tragand cu gura aer pe fiecare furtunas si sa vezi daca tine.
Mult succes.
PS: Vezi ca se gaseste in targ la vitan distribuitorul cu tot cu consola de reglaj.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 14 May 2010, 17:33


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 May 2010, 20:45
Post #13


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Daca dai jos selectorul de climatizare si dai jos torpedoul ai acces la toate valvele vacuumatice.Cel mai bine scoti pe rand cate un furtun din distribuitor si pui degetul sa vezi daca ai iesire de vacuum din el,evident cu motorul pornit,asa vei putea identifica defectul precum si valvele functionale care nu mai necesita reparatie.Oricum o sa-ti distrugi manichiura si pielea de pe degete,o sa injuri la greu.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 14 May 2010, 20:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Sa ai grija sa verifici cu motorul pornit, nu oprit. Ca sa scoti capsulele pui degetele pe aripioarele de pe o parte a capsulei si le impingi spre centru si in jos pana intra putin in gaurile in care stau. Adica, pana aproape ca a iesit acea parte. La fel faci si pe partea cealalta si iese toata capsula.

La mine capsula ce coordoneaza aerul spre centru e deasupra torpedoului si e destul de usor de ajuns la ea, daca scoti torpedoul afara.

Acel fasait se aude, probabil, din cauza ca e rupta membrana capsulei. Cum sa o repari gasesti un topic la tutoriale. Am inteles si ca se gasesc membrane de vanzare. Eu am lipit un petec de bicicleta unde era gaurita si tine din 2003. wub.gif

This post has been edited by eXtenSion: 14 May 2010, 20:55


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 14 May 2010, 21:33
Post #15


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




O vulcanizare,un sac menajer,etc...
Eu am pus silicon sanitar pe membrana,unde era gaurita si am lasat-o zi,functioneaza de 2 ani
Succes


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:47
Forum Renault