Pentru GPL, Intrebare de nota 10+
![]() ![]() ![]() |
Pentru GPL, Intrebare de nota 10+
urlatzik |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1995
- B 32 EDR
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
un releu normal deschis.
la punerea contactului solenoidul releului e alimentat , si ca sa zicem mai scurt, se face legatura direct intre + alternator si + bobina 13 May 2010, 13:32: G16382B.jpg cam asa arata releul 86 la - 85 la + care vine de la contact la bobina(cand pui contactul apare potential pe fir, si releul este actionat) 30 la + alternator si 87 la + bobina(daca de acolo se alimenteaza instalatia de gaz). cand pui contactul releul e actionat si alimenteaza direct de la alternator bobina sau instalatia de gaz..sau ambele... This post has been edited by brigada_diverse: 13 May 2010, 13:32 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#3
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
Daca ai prea multi consumatori iar alternatorul nu le face fata, ti se intrerupe alimentarea cu gpl pt ca se inchid valvele. oricate relee ai pune tu nu vei avea mai mult curent, pt asta pune o fulie mai mica la alternator, ia unu de 50A in loc de 35A, sau unul de logan.
Releul resp, daca tot vrei sa il pui pune-l intre alt si o supapa/valva. Dar daca vrei sa scapi moka, incerca si vezi daca nu pierzi curent pe undeva... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca ar fi sa pun alternator mai mare nu risc sa ia foc ceva instalatie?daca e de la 75 de A in sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nup
intensitatea din circuit e data de consumatori(chiar daca sursa e f capabila) I=U/R... dar daca un consumator cere prea mult si alternatorul nu e capabil atunci tensiunea de incarcare scade. dacia in cauza e din 95 si ar trebui sa aiba alternator de 50A daca omul are consumatori pe contact atunci are cadere pe contact destul de mare |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
un alternator mai mare nu rezolva neaparat problema daca releul este reglat (mecanic sau electronic), sa inchida la o a=numita tensiune. in mod normal n-ar trebui sa ai probleme, verifica sa nu pierzi curent pe undeva.
nu risti nimic ghita daca releul iti inchide, in fond astai rolul lui.verifici apoi tensiunea la borne. si mai puneti si voi un condensator chiar la alternator, sunt de parere ca ajuta. |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
un releu inchis , ramine inchis chiar daca tensiunea la bornele bobinei ajunge si la 9V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:43 |