DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pentru GPL, Intrebare de nota 10+

urlatzik
post 13 May 2010, 09:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 May 10




Am inteles ca daca ai multi consumatori pe masina ti se poate intrerupe alimentarea cu gpl , pentru a preveni aceasta problema se monteaza un releu pe firul ce vine de la alternator la bobina de inductie...intrebare: ce fel de releu? (de care, cum arata, o poza m-ar ajuta)...stiu ca acest subiect intereseaza pe foarte multi de aceea orice detaliu este bine venit


--------------------
Dacia 1310 L 1995 - B 32 EDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 May 2010, 13:27
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




un releu normal deschis.
la punerea contactului solenoidul releului e alimentat , si ca sa zicem mai scurt, se face legatura direct intre + alternator si + bobina

13 May 2010, 13:32:
G16382B.jpg
cam asa arata releul
86 la -
85 la + care vine de la contact la bobina(cand pui contactul apare potential pe fir, si releul este actionat)
30 la + alternator
si 87 la + bobina(daca de acolo se alimenteaza instalatia de gaz).

cand pui contactul releul e actionat si alimenteaza direct de la alternator bobina sau instalatia de gaz..sau ambele...


This post has been edited by brigada_diverse: 13 May 2010, 13:32


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 13 May 2010, 18:26
Post #3


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




Daca ai prea multi consumatori iar alternatorul nu le face fata, ti se intrerupe alimentarea cu gpl pt ca se inchid valvele. oricate relee ai pune tu nu vei avea mai mult curent, pt asta pune o fulie mai mica la alternator, ia unu de 50A in loc de 35A, sau unul de logan.
Releul resp, daca tot vrei sa il pui pune-l intre alt si o supapa/valva. Dar daca vrei sa scapi moka, incerca si vezi daca nu pierzi curent pe undeva...


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 13 May 2010, 19:05
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca ar fi sa pun alternator mai mare nu risc sa ia foc ceva instalatie?daca e de la 75 de A in sus


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 May 2010, 19:17
Post #5


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nup
intensitatea din circuit e data de consumatori(chiar daca sursa e f capabila)
I=U/R...
dar daca un consumator cere prea mult si alternatorul nu e capabil atunci tensiunea de incarcare scade.


dacia in cauza e din 95 si ar trebui sa aiba alternator de 50A

daca omul are consumatori pe contact atunci are cadere pe contact destul de mare



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danezu_pitesti
post 13 May 2010, 22:37
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 11 November 09




un alternator mai mare nu rezolva neaparat problema daca releul este reglat (mecanic sau electronic), sa inchida la o a=numita tensiune. in mod normal n-ar trebui sa ai probleme, verifica sa nu pierzi curent pe undeva.
nu risti nimic ghita daca releul iti inchide, in fond astai rolul lui.verifici apoi tensiunea la borne. si mai puneti si voi un condensator chiar la alternator, sunt de parere ca ajuta.


--------------------
dacia 1310 L 1997 - AG-11-ASF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 May 2010, 23:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




un releu inchis , ramine inchis chiar daca tensiunea la bornele bobinei ajunge si la 9V


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 21:43
Forum Renault