am o scurgere, ce e asta?
![]() ![]() ![]() |
am o scurgere, ce e asta?
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 16052010171.jpg ( Size: 216.12k ) Number of downloads: 1114 |
||
-------------------- fan VAG!
|
|||
Geox16v |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
E sonda de presiune de la servodirectie care da informatia la calc de injectie sa ridice turatia de relanti cand incepi sa virezi. Cam 300 lei in reprezentanta
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
si in ce masura trebuie schimbata?sa o curat nitel cu un spray ceva?
se inlocuieste greu? |
-------------------- fan VAG!
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Da acolo in zona cu un spray de curatat frane si vezi cit ulei apare in timp. Se schimba f usor ,pui cheia pe ea si o desfaci
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
l am curatat deja,am sa dau si cu spray,da asteptam sa mi spuneti ca se poate face asta.
reparabil nu este, nu? cand desfaci nu curge nimic? nivelul lichidului in vasul de servo cat trebuie sa fie,ca se vede asa,mustind acolo... |
-------------------- fan VAG!
|
|
82ADR |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 October 10 ![]() |
La mine a curs mult ulei din cauza sondei respective insa se rezolva doar prin inlocuire , spun asta pt k am incercat sa o "imbrac" cu Poxipol intre partea de metal si cea de plastic ( pe acolo curge ) si degeaba. In reprezentanta costa 320 lei dar eu am reusit sa gasesc la dezmembrari cu 50 lei si sunt foarte multumit de piesa.
Vreau sa mentionez faptul k am inteles ca acel ulei de servo este coroziv pt caroserie si de aceea trebuie sa eviti scurgerile. Eu dupa ce am schimbat-o am folosit o solutie ce curata petele de ulei si sampon auto. De schimbat se schimba usor. Daca pui prea mult ulei in pahar (peste cota maxima) risti sa-l dea afara prin capacul paharului. This post has been edited by 82ADR: 28 Feb 2011, 22:04 |
--------------------
dacia
logan
2005 ambition
- cs82adr
|
|
cristica |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 March 06 ![]() |
Salutare,
Am descoperit si eu ca am mult ulei curs inclusiv pe un furtunas flexibil care e rupt/spart la capat. Ar putea fi tot sonda de presiune? Am pus si poze. Attached thumbnail(s) IMG157.jpg ( Size: 39.23k ) Number of downloads: 544 IMG158.jpg ( Size: 137.67k ) Number of downloads: 528 IMG159.jpg ( Size: 187.03k ) Number of downloads: 517 IMG160.jpg ( Size: 158.84k ) Number of downloads: 530 |
--------------------
LOGAN
1.6MPI Ambition // SL10 1,2 16V 75 CP
2006 // 2015
- B-271-ACC
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sonda de presiune servo (clasic). Furtunasul este pentru protectia cablului de la sonda.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sp333dy83 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 8 November 10 From: Bucuresti,Dr.Taberei ![]() |
SE pare ca este aceeasi problema,cu celebrul senzor de presiune.Daca esti din Bucuresti,gasesti in Vitan,nou,de origine la 50 de lei cu bon si garantie daca e montat in service autorizat RAR.Eu de acolo l-am cumparat acum o luna cand am facut revizia de sub capota.
Schimbarea se poate face si in regim propriu,iar daca te misti repede nu pierzi foarte mult ulei.Obligatoriu sa se verifice nivelul uleiului de servo in vas,si eventual sa se completeze daca nu e intre semne,uleiul costand intre 25 si 35 de lei,bidonul de 1 litru(cel putin asa am gasit eu). This post has been edited by sp333dy83: 30 Sep 2012, 15:11 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
2006 Laureat Al premiului Nobel pt. dureri de cap
|
|
cristica |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 March 06 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi/raspunsuri.
Pentru moment am sters tot uleiul ( am folosit un spray de degresare) si am uscat tot pentru a verifica pe unde curge de fapt ( asa am vazut ca era putin ulei si la colierul tubului ce iese din pompa). Alternatorul nu este deloc ferit cand curge uleiul, sper sa nu am probleme si cu el. Am sa verific dupa primele 2-3 drumuri sa vad pe unde apare ulei. Din bidonas lipsesc cativa mm de lichid, sita este curata ... am completat foarte putin pana la semnul de maxim. preturi in Vitan : elfmatic 29-35RON mobil ATF 320 25RON peste tot senzorul + mufa cod 7700435692 50-70RON Va tin la curent! |
--------------------
LOGAN
1.6MPI Ambition // SL10 1,2 16V 75 CP
2006 // 2015
- B-271-ACC
|
|
cristica |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 March 06 ![]() |
dupa inca cateva drumuri facute prin oras:
- nivelul uleiului din bidonas nu se modifca vizibil - senzorul de presiune ramane curat -de fiecare data apare scurgere la furtun ma gandesc sa schimb furtunul si sa ii pun un colier cu surub - pare ca presostatul nu pierde lichid Attached thumbnail(s) IMG170.jpg ( Size: 17.83k ) Number of downloads: 132 IMG168.jpg ( Size: 31.94k ) Number of downloads: 120 |
--------------------
LOGAN
1.6MPI Ambition // SL10 1,2 16V 75 CP
2006 // 2015
- B-271-ACC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:31 |