duza reaspiratie
![]() ![]() ![]() |
duza reaspiratie
jews |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|||
tichondrius95 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Cand il schimbi te uiti la cel original si vezi cum era, normal ar trebui sa fie orificiul mai mic.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
4x4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
la ce iti trebuie? eu dau vaporii sub masina
![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
jews |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune de 2 mm, mai bine pata calda cu diuza incorporata
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sa fie atat de mare, incat sa-ti permita sa cobori putin sub normal relantiul. Daca e mare, vei avea relanti ridicat, fara sa poti sa-l micsorezi, mai ales daca nu inchide bine clapeta. Daca e mica, va trebui sa dai relanti si din clapeta, ceea ce nu e corect. La mersul in gol, clapeta sa fie total inchisa. Amestecul il va lua numai prin jiclorul de relanti (bine, benzina).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
daca va referiti la furtunul care face legatura dintre capacul de la cultbutori si teul de la carburator....la mine nu avea nici o duza..in schimb are celalalt care vine parca de la pata calda....
acest furtun .. de la capacul culbutorilor la carburator...mi-a crapat in iarna si a trebui sa fac inlocuiri succesive....la prima achizitie de la la un magazin am cumparat un furtun care nu m-a tinut decat 2 saptamani.... la a doua inca vreo 3 saptamani...pe urma am pus pe urma unul siliconic care rezista la temperatura... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
este vba de cel cu diuza care vine de jos de la stutul din galerie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
jews |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 24 May 2010, 13:55) Da , despre asta vorbesc! Am pus o duza mai mica, dar in afara de scaderea relantiului, alta diferenta nu am simtit, e drept, astept un drum mai lung sa vad cum se comporta! Multumesc tuturor pentru pareri! |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
eu merg fara supapa daia e doar furtunu si merge masina brici trage de rupe motoru ,acu insa nu stiu daca afecteaza cu ceva noxele ,consumu
![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cel mai bine (din partea mea) , e una reglabila. In stutul din galerie sau in locul lui, dati filetul care-l are fiecare si faceti si stut cu acelasi filet pentru a-l infileta in galerie, si mai lung putin. La 10 mm de la capatul nefiletat, in lateral dati o gaura apropiata de diametrul interior al tevii din care ati facut stutul, si o filetati. Un surub de acelasi filet, rotunjit la cap, il montati si strangeti la maxim, pentru a copia fundul gaurii, care-i de fapr raza tevii. Totul e identic cu reglajul de pe furtun la GPL. Dupa ce-l montati , porniti cu el strans si o tura deschis. Cautati sa aveti clapeta de acceleratie cat se poate de inchisa, si reglati di el turatia, in asa fel incat nici nu se aude motorul, mai ales pe gaz. Hai !
28 Jun 2010, 21:57: Daca nu ati inteles, va dau si o poza, sau un filmulet cu diferenta la reglaj. This post has been edited by PH-06-BOA: 28 Jun 2010, 21:57 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#12
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
gangara |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
mai...exista o metoda prea banala...metoda care am aplicat-o si eu, iar motorul merge foarte bine.
ai doua duze..foarte bine. Daca ai carbul reglat bine, fara aer fals si alte nebunii...daca nu ai duza respectiva motorul moare (surplusul de aer ce intra in galerie este prea mare). Daca obturezi furtunul care intra in teul din carb (adica duza complet obturata) motorul la relanti tb sa dardaie. Scaderea in ture este foarte sesizabila. Bun. De aici o iei pe incercate. Si crede-ma ca nu dureaza atat de mult, iar efortul merita. Mai intai scoti duza complet, iar cu degetul mare tii obturat partea furtunului care intra in T-ul din carb si aloci usor aer atat cat motorul merge bine. Asta ca sa ai idee cum tb sa iti functioneze motorul la relanti. Pui duza cu gaura mica. Vezi cum merge. Mai largesti usor gaura. Daca turatia tinde sa creasca esti pe drumul cel bun. Mai largesti un pic..etc..S-ar putea sa o strici pe prima largindu-i gaura prea mult. Dar macar ai idee acum cat tb sa fie de mare. E dupa simt. Metoda e mai mult decat banala..babeasca,negarantata,dar la mine a mers perfect. bafta |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
axy89 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
Ok.Toate bune si frumoase....dar de ce sa mai montat atunci surubul de reglaj al clapetei de acceleratie,daca la relantiu trebuie sa fie complet inchisa capleta. Nu era mai simplu si mai ieftin carburatorul fara acel surub???
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#15
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
axy89,relantiul se regleaza asa cum ai spus tu si din surubul clapetei de acceleratie combinat cu cel pt emulsie aer/benzina relanti,asa spune si manualul.Nu o sa reusesti nicodata sa reglezi doar din surubul de emulsie doar daca maresti sectiunea jiclerului de relanti si a diuzei de pe furtun/orificiul patei calde.In plus inchiderea completa a surubului clapetei de acceleratie duce la distrugerea corpului carb deoarece scobeste clapeta in corpul lui.Deasemenea ideal ar fi ca clapeta de acceleratie sa acopere fix ultima gaura de progresiune,cea de jos,asfel incat la cea mai mica accelereare sa se deschida si pe acolo sa curga benzen ca masina sa ia demaraj.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(axy89 @ 29 Jun 2010, 12:16) Ok.Toate bune si frumoase....dar de ce sa mai montat atunci surubul de reglaj al clapetei de acceleratie,daca la relantiu trebuie sa fie complet inchisa capleta. Nu era mai simplu si mai ieftin carburatorul fara acel surub??? În procesul de fabricatie a unui motor se fac teste de andurantä si economie de material ( cu cît masina este mai grea , consumul creste ) nu se merge pe principiul "las' cä mere si asa ". Prin complet închis nu se întelege faptul cä acea clapetä ar sta sprijinitä pe peretii carburatorului, ci cä astupä chiar si ultimul orificiu de progresiune - sprijinindu-se totusi pe surubul de reglaj . Fabricarea unui carburator cu cota de sprijin atît de exactä încît sä nu mai fie nevoie de un surub de reglaj ar fi extrem de costisitoare , în plus - uzura acelui punct de sprijin fix sau a bucsilor pe care se sprijinä axul clapetei ar duce la necesitatea efectuärii unor interventii mult mai complicate si mai nesigure ca un banal surub cu arc . în momentul în care clapeta lasá deschis un orificiu de progresiune nu se mai poate vorbi de relanti ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Daca clapeta inchide peste ultima gaura de progresiune,pe acolo inca mai exista o fanta prin care intra aer.Ca sa te convingi pune mana peste intrarea aerului in carburator in timp ce merge masina la relanti,o sa vezi ca scade turatia motorului.In plus circuitul de relanti inca e activ pana pe la 2000 de ture.Se va observa vizibil daca ai o mizerie in jiclerul de relanti,o sa vezi ca iti da in nas si cand esti pe la 2000 de ture.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:29 |