Probleme racire, da apa afara, mai nou si uleiul
![]() ![]() ![]() |
Probleme racire, da apa afara, mai nou si uleiul
blackspyder_17 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova GTI
1998
|
|||
paul_p |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Probabil e stricata garnitura de chiulasa sau poate chiar chiulasa.
Daca ai nevoie de masina mergi la un service, doar nu crezi ca-ti vei repara masina pe forum? ![]() PS : E mai bine sa nu mai utilizezi deloc masina pana cand o repari. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#3
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu am patit simptomul cu aruncatul apei din vasul de expansiune...dar a incetat cand am refacut aerisirea in sistem....acum mai nou imi arunca ulei pe la stutul de gaze de la culbutori
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
garnitura de chiulasa dusa
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sau uzura mecanica? - scapa compresia pe langa segmenti sau supape astfel gazele fierbinti vaporizand mai mult ulei si odata cu presiunea creata in motor sa arunce si picaturi formate la capac chiulasei
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
paul_p |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Nice try
![]() |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#7
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
are idee cineva cat costa segmentii si garnitura de chiuloasa pt nova? am descoperit azi prin test ca trebuie inlocuite....
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
freeman30 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
segmenti Goetze 85 ron,de uzina cam 60 ron.garnitura nu stiu exact ca o aveam mai demult.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
blackspyder_17 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 June 09 ![]() |
garnitura costa 15 lei am schimbat-o recent dar tot am probleme cu incalzirea apei
|
--------------------
dacia
nova GTI
1998
|
|
eustefan88 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 25 May 10 ![]() |
in legatura cu aruncatul cu ulei, verificati sa nu fie infundat furtunul care intra in carburator sau sa nu aibe vre-o diuza prin el, gazele care ies pe acolo pot fi din cauza uleiului folosit care si-a pierdut proprietatile. compresie scapa in momentul in care cu motorul pornit si cu joja scoasa iese ulei prin acel orificiu = presiune in baia de ulei, iarasi ulei iese pe acolo cand furtunul ce iese din capacul de ulei este infundat. Problemele legate de racire, cel ma probabil depuneri in radiator.
|
--------------------
Dacia
Nova
2000 Gt
- B111XXX
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#11
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am probleme cu aruncatul apei iar.....nu inteleg care poate fi cauza...am schimbat 3 termostate (termostaturi whatever) am aerisit sistemul de fiecare data si tot imi arunca apa pe la busonul vasului de expansiune. garnitura de chiuloasa vineri a fost inlocuita , chiuloasa planata....nu inteleg de la ce poate fi...motorul merge bine se incalzeste cum trebuie si in mers dupa ceva timp incepe sa se ridice indicatorul de apa mai mult de jumatate
si imediat cum opresc motorul incepe sa iasa apa pe langa buson. astept sfaturi voastre ca nu mai stiu nici eu ce sa fac.... This post has been edited by Razvan_Ionut: 21 Jun 2010, 13:37 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
freeman30 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am facut motorul de curand,si am luat la puricat toate furtunele,radiatorul...
Stiti ca la nova exista o teava de fier ordinar in partea stanga jos.Face legatura intre radiator-vas expansiune-pompa apa. Acea teava la vechimea masinilor noastre si la calitatea ei rugineste rau.La mine orificiul care ducea la vasul de expansiune era ingustat foarte mult de rugina....si celelalte 2 la fel dar nu ca acela.Concluzia o trageti voi. |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
elm |
![]()
Post
#13
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Baieti, aveti grija cu releul care actioneaza ELV, ala se uda la fiecare ploita si in foarte scurt timp ajunge sa nu-si mai faca treaba
![]() Era cit pe ce sa calez motorul zi dimineata, dupa ploaia de ieri |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
da...eu am mutat toate releele pe partea dreapta cum te uiti spre masina, e un loc mai ferit si nu am mai avut probleme cu ele. Mentionez ca am schimbat 2 claxoane pana acum ca a curs apa in ele, fiind montate in partea stanga cum te uiti spre masina, partea "umeda".
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
eustefan88 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 25 May 10 ![]() |
QUOTE(Razvan_Ionut @ 21 Jun 2010, 13:36) am probleme cu aruncatul apei iar.....nu inteleg care poate fi cauza...am schimbat 3 termostate (termostaturi whatever) am aerisit sistemul de fiecare data si tot imi arunca apa pe la busonul vasului de expansiune. garnitura de chiuloasa vineri a fost inlocuita , chiuloasa planata....nu inteleg de la ce poate fi...motorul merge bine se incalzeste cum trebuie si in mers dupa ceva timp incepe sa se ridice indicatorul de apa mai mult de jumatate si imediat cum opresc motorul incepe sa iasa apa pe langa buson. astept sfaturi voastre ca nu mai stiu nici eu ce sa fac.... Presupun ca folosesti apa distilata cu antigel, care are punctul de fierbere in jur de 120- 130 grade, nu ca apa de la robinet la 90 grade... alta idee nu am. |
--------------------
Dacia
Nova
2000 Gt
- B111XXX
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#16
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat problema....era de la termostat...se pare ca toate care le aveam in masina (4 la numar) nu erau bune..am cumparat un termostat de uzina (17.5 lei) cu temperatura de deschidere de 89*C si vad ca acuma nu mai am probleme..termocupla a fost si ea schimbata in urma unei oxidari a unui papuc care in cele din urma s-a rupt (asta explicand pornirea ceva mai tarzie a electrov).
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:37 |