DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> filtru de aer, este acoperit in capat cu o bada adeziva

comi16108
post 31 May 2010, 08:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




apropo de filtru de aer.astia cand mi-au montat instalatia...au pus o banda adeziva la filtru de aer...la instalatie in capat pe unde ar trebui sa intre aer.e astupat complet iar jos in teava care ar fi trebuit sa se duca in galerie sau ceva de genul e pe jumatate.ideea este ca pe acolo nu mai intra niciun fel de aer...deci nu as mai vedea rostul filtrului.daca dau jos banda adeziva atunci nu se accelereaza deloc si da in nas rau de tot.


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 31 May 2010, 08:56
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Ti-au obturat intrarea de '' aer rece '' ( pozitia de vara ) a filtrului ti l-au dat pe pozitia iarna ( trage aer cald dinspre galerie) si aici au obturat cat a fost nevoie sa fie amestecul bun .Daca dai jos banda adeziva intra mai mult aer decat ar trebui , e normal sa faca asa .


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 31 May 2010, 08:57
Post #3


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ti-au pus banda ca nu reuseau sa regleze amestecul ca intra prea mult aer,acum e gatuit,masina a pierdut din putere si din viteza maxima.
Meseriasii din Romania.... gun3.gif
Mergi la un service care se respecta.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comi16108
post 31 May 2010, 09:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




si asta poate influenta consumul? ideea este si ca furtunul care intra in carburator cu gaz este cam slabit la intrarea in carburator si cred ca trage ceva aer si pe acolo...ce poate influenta asta?


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 31 May 2010, 09:57
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Referitor la consum , depinde cum e reglat debitul de gaz .Furtunul de gaz intra pe sus prin '' gatul ala de lebada'' ( plasticul negru ce vine deasupra carburatorului ) sau vine legat jos pe carburator?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comi16108
post 31 May 2010, 10:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 September 09




Vine pe jos sub clapeta de la soc.


--------------------
DACIA 1310 BERLINA 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea2006x
post 31 May 2010, 10:37
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 18 October 08




Daca astupi orificiul filtrului de aer ar trebui sa '' moara '' motorul .Daca nu se intampla asa inseamna ca trage aer prin alta parte.Verifica asta prima data.

PS: La mine gazul intra in carburator printr-o flansa prin'' gatul ala de lebada'' deci pe deasupra socului, tu ai un avantaj mai poti regla debitul de aer si din soc.

This post has been edited by mircea2006x: 31 May 2010, 10:48


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1995 - b-44-bax
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 31 May 2010, 13:01
Post #8


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




vezi tu de treaba ca intrarea filtrului de aer(mai ales daca e model vechi de metal cu schimbat vara-iarna) nu e etansa deloc..poti tu sa tii acolo mana pana maine.....
pe carburatie nu iti poate regla automat cantitatea aer/gaz....la mine doar l-au trecut pe pozitia de iarna si atat....

daca deschizi clapeta o sa scada consumul, dar la accelerari ..nu prea o sa ai sanse sa se intample asta


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecny
post 10 Jun 2010, 07:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 25 May 10




SALUT.AM SI EU O NELAMURIRE:ASTAZI AM OBSERVAT CA DUPA CE AM OPRIT MOTORUL DUPA UN DRUM FACUT CU MASINA ,CAND AM PUS MANA PE FILTRU DE AER ERA CALD.NU CRED CA E NORMAL.DUPA PAREREA MEA CRED CA IMI BAGA AER CALD DIN CARBURATOR .SPUN ASTA CA DUPA CE AM SCOS ACEL GAT DE LEBADA DE LA FILTRU ACOLO IN FILTRU ERA CEVA CA UN FUM..AM MAI OBSERVAT ODATA CA SI CAND AM SCOS JOJA IMI IESEA PUTIN FUM DIN BAIA DE ULEI.ASTEPT UN RASPUNS.MULTUMESC.


--------------------
dacia1310 berlina berlina 1996 - bz.o5.any
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 10 Jun 2010, 08:57
Post #10


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Filtru e normal sa fie putin cald,doar se incalzeste de la motor.Depinde cat de cald e.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 16:22
Forum Renault