Probleme tehnice, berlina injectie consuma mult
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice, berlina injectie consuma mult
scamexxx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Manolache Group: Members Posts: 5 Joined: 5 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
2001 li
- CL-63-MAN
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Da, daca trage aer fals ridica consumul findca masina trebuie sa compenseze aerul care il trage si baga mai multa benzina. Dar stai linistit ca astea pe injectie mananca oricum cam 10 la suta, alea pe carb le mai poti regla.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Ciorapel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Daca iti consuma 10 in oras, e bine. Tu ai zis ca ai 10 MIXT, adica 12-13 in oras, 7-8 in exterior, ceea ce e MULT !
De ce i-ai scos motorasul pas-cu-pas ? Iti merge bine termostatul ? (daca nu merge motorul merge cu amestec ridicat ptr. al ridica la temperatura). De ce ai reglat la 25/30 ? E mult ! Pompa de benzina e in parametrii de debit si presiune ? La corp-clapeta ai 3 furtunase; unul tur, unul retur, si unul care ar trebui sa fie astupat cu un dop de cauciuc; mai ai acolo dopul ? Daca nu, improvizeaza ceva; de aici iti da relanti slab si consum maricel. Si mai sunt lucruri de vazut, dar prima data verifica cele de mai sus. P.s. Este sectie separata de injectate, trebuia sa postezi acolo. |
--------------------
r
m
2
|
|
dorinthbr |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 June 09 ![]() |
Mie imi consuma 10 in oras si 6 afara.Nu am inteles bine, tu schimbi vitezele la 2000 rpm?. Dupa mine este prea mica turatia ( da poate am inteles eu gresit ). Incearca sa mergi mai turat sa vezi ce se intampla.
|
--------------------
dacia logan
1.6 16v
2009 http://valeriaursan.blogspot.com/
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
reglajul culbutorilor este corect nu te lua dupa CIORAPEL caci poate el ii are la 15 cu 20 ca si la carburatie ceea ce nu e bn pt injectate care se regleaza la 20 cu 25,dc ai umblat la potentiometrul de la clapeta?te-a mancat undeva cred ai dereglat pozitia clapetei aia o mai reglezi pe tester numa si pu ne innapoi mufa la motorasul pas cu pas
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
QUOTE(scamexxx @ 6 Jun 2010, 00:00) QUOTE(ghitza @ 6 Jun 2010, 13:52) reglajul culbutorilor este corect nu te lua dupa CIORAPEL caci poate el ii are la 15 cu 20 ca si la carburatie ceea ce nu e bn pt injectate care se regleaza la 20 cu 25... Pai .... nu vezi o diferenta intre ce a reglat el si ce e corect ? .. Eu am zis ca e MULT, si 20 < 25 / 25 < 30. Adica ... e mult ! |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da asa e nu am citit atent scuzele mele
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 15:06 |