Problema Vaccum.:(
![]() ![]() ![]() |
Problema Vaccum.:(
Snoopz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
NU
NU
NU
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Vacuumul regleaza avansul in sarcina. asa ca da... e destul de important.
Pentru curatat carburatorul, cauta pe forum dupa reteta si modul de utilizare al "ciorbei de carburator" Si data viitoare... pune un titlu mai putin generic. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Fixed!
Problema este ca nu vreau sa ma bag la carburator..prefer sa platesc pe cineva dar stiu ca e facuta klumea. This post has been edited by Snoopz: 9 Jun 2010, 19:01 |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Vacumul are rol doar de la turatia de relanti pana la 1500 de rpm ( sa zicem 800-1500 rpm, am dat un exemplu), iar de la 1500 incolo intra avansul centrifugal.
Nu prea imi vine sa cred ca de la vacum iti moare tie motorul. In cel mai rau caz iti mergea rau in plaja aia, cu rateuri in evacuare. Zici ca ai schimbat delcoul si face la fel, deci e clar ca nu e din delcou. Cauta problema ta la carburator. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la ralanti merge bine?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Snoopz |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Merge bine cu vaccum-ul scos,dar cu el pus face ca naiba pana se opreste.
|
--------------------
NU
NU
NU
|
|
payty |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca merge bine cu vacuumul scos, inseamna ca ai avansul reglat prost. cand ai furtunul pus, se mai adauga vreo 10 grade la avans.
la relanti, motorul merge cu 0 grade avans centrifugal + inca 10 de la vacuum. daca tie iti merge aiurea cu vacuum, inseamna ca ai prea mult si atunci cand scoti, dispare cel vacuumatic si atunci avansul total rezulta cat ar trebui. ai reglat cum trebuie avansul static? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
O sa vad maine ce fac..
Multumesc mult pentru raspunsuri! |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#9
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Problema mai poate fi si de la diuza infundata de pe furtunul de la pata calda(daca ai) sau poate ai furtunul cu mizerie sau orificiul de 2 mm din pata calda partial infundat/colmatat.In situatia respectiva mersul la relanti este foarte bogat iar in momentul cand scoti acel furtun sa-ti intre aer si sa normalizeze consumul.
Cel mai bine este,cum au spus si colegii, sa reglezi initial corect avansul,dupa aceea sa vezi diferenta.Pe forul este explicat cum. Nu uita sa blochezi piulita delcoului. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
johny_bravo006 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 December 09 ![]() |
In Micro 13 langa centura sunt niste garaje vizavi de ANL dute acolo si vezi ca este un mecanic care se ocupa cu dezmembrari. Sigur te ajuta .
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Confort
- XX 05 WAZ
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
Mai am o mica problema si pentru evitarea deaschiderii unui nou topic o spun aici.
Mi-am cumparat toata instalatia pentru spalare parbriza(pompa ,diuze): Problema este ca pompita aceea se "dezamorseaza" repede ,de ex:merg stropitorile o perioada ,iar in mers ma trezesc ca nu merg cand am nevoie(pompita lucreaza) . De la ce poate fi ?trage aer ? L.E:Daca nu pun furtunasul care duce spre diuze,pompita arunca apa oricand . This post has been edited by Snoopz: 19 Jun 2010, 22:27 |
--------------------
NU
NU
NU
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
In Tiglina 1, langa magazinele POPESCU de piese auto, langa o benzinarie petrom de pe str Saturn,la parter, sta un flacau CFR-ist, bun meserias ... de cand il stiu eu repara dacii si oltcituri; iti las pe privat nr lui de telefon
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:40 |